Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
94
16
14-12-2020
Wiadomość 21 z 26 (2 908 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

No to teraz już macie.. pulpit w maklerze znów nie odświeża, brak podglądu arkusza, nie ma zleceń, cen nie widać...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 22 z 26 (2 864 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nasz system działa poprawnie. Problem u Ciebie mogą stanowić błędne pliki cookies. Musisz je wyczyścić i przelogować się.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 23 z 26 (2 857 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jak zawsze mówicie, że cookies, jak zawsze wychodzi jednak, że awaria. Zresztą pod waszym kontem na twitterze nie tylko ja zgłaszam usterkę więc wszyscy mamy problem z cookiesami?

 

https://twitter.com/Briksonson/status/1420109429580644356?s=20

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 24 z 26 (2 854 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeszcze raz powtórzę, nie mieliśmy i nie mamy problemów z notowaniami. Proszę pamiętać, że wycena wartości portfela aktualizuje się co 2 minuty - to nie jest właściwe miejsce do podglądania notowań. Właściwe miejsce to Rynek > Notowania albo Pulpit. Jeżeli występowały u Ciebie problemy z notowaniami to napisz nam o tym w Wiadomościach w Maklerze, wówczas będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim logom (jeżeli podeślesz je do nas mailem) i rozwiązać ten problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 25 z 26 (2 835 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

„Jeszcze raz powtórzę” profesjonalny argument zaklinający rzeczywistość. To nie pierwszy problem na webkicie, o którym rozmawialismy, który jednak okazał się istnieć Emotikon: Mrugający

Nie No luzik panie Krzysztofie, już rozwiązane, przeglądarki webkitowe w tym wszystko na iOS (doh) i iPadOS nie wyświetlały ofert w podglądzie do około 11:00. chromium działało i tam przeszedłem chwilowo.

Używanie pulpitu maklera na WebKit dodaje po prostu dreszczyku emocji. ✌️
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 26 z 26 (2 820 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy