Jak inwestować

Odpowiedz

Re.: Nie działające konto maklerskie.

To jakies zarty sa ? ponad 3h trwania sesji i brak możliwości zalogowania sie do maklera ( zakladka makler zniknęła)

Odpowiedz
0 Lajków
Greg_1986
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-12-2020
Wiadomość 21 z 27 (4 278 wyświetleń)

Re.: Nie działające konto maklerskie.

5 godzin, druga awaria w tym tygodniu - cisza ze strony konsultantów - jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta maklerskiego to zdecydowanie mogę z doświadczenia odradzić ING!!!

Persona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
9
08-05-2020
Wiadomość 22 z 27 (4 216 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

@Persona działamy w trybie pilnym, aby przywrócić możliwość logowania. Wiemy jak to jest dla wszystkich istotne. Przepraszamy za utrudnienia

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
319
63
04-09-2015
Wiadomość 23 z 27 (4 207 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

Zapraszam do kontaktu pozewzbiorowyINGmaklerawaria@protonmail.com

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 27 (4 140 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

Tryb pilny wygląda tak, że makler nie działa, czat nie działa, a infolinia nie odbiera - pytanie jest konkretne - kiedy zostanie usunięta usterka, jak zostanie to rozwiązane na przyszłość, jak chcą Państwo wyrównać użytkownikom (zyski/strat) związane z brakiem dostępu do notowań?

Persona
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
9
08-05-2020
Wiadomość 25 z 27 (4 068 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

Wszystkie znane nam informacje udostępniamy tutaj: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... Zachęcamy Was do sprawdzenia i zapoznania się z nimi.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
541
120
12-04-2017
Wiadomość 26 z 27 (3 874 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

Chcielibyśmy jeszcze raz przeprosić za awarię naszego systemu maklerskiego. W pełni rozumiemy niezadowolenie naszych Klientów z tego powodu. Dlatego dzisiaj podjęliśmy decyzję o:
- zwrocie opłat za prowadzenie konta maklerskiego od października tego roku oraz zawieszeniu ich pobierania do końca marca 2021 roku,
-  zwrocie prowizji za transakcje giełdowe od 1 listopada do 6 grudnia tego roku na wniosek Klienta, który można złożyć w systemie Makler.
 
Dodatkowo, tak jak informowaliśmy w sobotę, 5 grudnia br., nie pobierzemy prowizji za transakcje giełdowe do końca grudnia tego roku.
 
Wiemy, że to była trudna sytuacja dla Klientów Zdajemy sobie sprawę z tego, że nadwyrężyliśmy ich zaufanie. Dlatego do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać. 
 
W Biurze Maklerskim powołaliśmy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji. Pracujemy również nad szczegółowym raportem wyjaśniającym powody awarii oraz przedstawiającym proces przywrócenia działania systemu maklerskiego. Spodziewamy się, że może to potrwać kilka dni ze względu na konieczność przeprowadzenia analizy z zewnętrznym dostawcą tego systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 27 z 27 (3 736 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy