22-11-2016 18:09
Od kilku dni mam problem z zapisaniem potwierdzenia przelewu w pdf (próbowałam na róznych komputerach).Po pierwsze potwierdzenie ma inny wygląd niż dotychczas , pojawia sie przy nim informacja,że wystąpiły problemy z co najmniej jednym podpisem, po drugie przy próbie zapisania jako pdf pojawia sie komunikat,że dane wpisane w formularzu nie zostaną zapisane i można zapisać tylko niewypełnioną kopię formularza.Pozostaje tylko wydrukowanie. O co chodzi??
23-11-2016 18:08
Problemy z certyfikatem rozwiązuje dodanie go do certyfikatów zaufanych.
Dodanie certyfikatu do zaufanych certyfikatów jest możliwe po otwarciu dokumentu PDF. Trzeba przejść do "podpisów".
W szczegółach podpisu proszę wybrać "Szczegóły zatwierdzenia". W nowym oknie proszę wybrać zakładkę "Zaufanie" i dodać do zaufanych certyfikatów.
01-12-2016 18:18
Podczas działania zgodnie z powyższym opisem, pojawia się info: ,,Po zmianie ustawień zaufania wszelkie zmiany będa widoczne po zatwierdzeniu podpisów" - Kto ma zatwierdzić te podpisy?? Ponadto, zabezpieczenie programy acrobat informuje, że nie jest zalecane przyznawanie zaufania certyfikatom bezpośrednio z dokumentów. Hmm, czy tylko ja mam z tym problem ?:-))Będę wdzięczna za info.
05-12-2016 16:43
Odnowiliśmy certyfikaty bezpieczeństwa dla systemu Moje ING. Prosimy o sprawdzenie, czy problem dalej występuje?
07-12-2016 17:28
Niestety problem nadal istnieje.
16-12-2016 16:43
Prosimy o kontakt z nami przez telefon (32 357 00 69) lub wysłanie do nas wiadomości w tej sprawie przez bankowość internetową.
16-12-2016 17:15
Tak zrobię, trochę ominęłam problem bo zapisałam pdf w wersji ,,zapisz niewypełniona kopię" , która zapisała się z wszystkimi danymi :-)
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |