16-12-2016 18:33
Witam, chciałem sobie zarejestrować numer telefonu na kartę sieci Play poprzez internetowe konto ING. Problem w tym, że kiedy wchodzę w odpowiednią zakładkę to mam komunikat "Brak możliwości złożenia wniosku. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego w celu weryfikacji danych osobowych. Weź ze sobą ważny dokument tożsamości."
Dlaczego tak się dzieje?
17-12-2016 09:41
mike00 pisze:Witam, chciałem sobie zarejestrować numer telefonu na kartę sieci Play poprzez internetowe konto ING. Problem w tym, że kiedy wchodzę w odpowiednią zakładkę to mam komunikat "Brak możliwości złożenia wniosku. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do najbliższego oddziału ING Banku Śląskiego w celu weryfikacji danych osobowych. Weź ze sobą ważny dokument tożsamości."
Dlaczego tak się dzieje?
Też mieliśmy taką sytuację. Pisałam o tym w swoim poscie. Komunikat pokazał się zaraz po wejście w zakladkę. Tak było na koncie syna. U mnie działy się inne rzeczy o których też wspomniałam. Aktualnie udało mi się po którejś z kolei próbie dokonać rejestacji w banku. Czekam na potwierdzenie od operatora. Może spróbuj ponownie. Zdarzają się jakieś techniczne zawirowania.
17-12-2016 14:56
@mike00 Tym kanałem nie sprawdzimy, dlaczego musisz iść do oddziału. Napisz do nas wiadomość z swojej bankowości Moje ING. Taki komunikat może się pojawić, na przykład jeśli klient rachunek otwierał przez stronę internetową i od momentu założenia nie był w oddziale (klient nie został zweryfikowany i nie złożył wzoru podpisu).
17-12-2016 15:40
18-12-2016 17:18
Tak, jeśli chcesz zarejestrować numer na kartę w systemie bankowości internetowej, to w pierwszej kolejności konieczna będzie wizyta w dowolnej placówce naszego banku.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |