15-05-2017 18:35 | Edytowano: 15-05-2017 18:37
15-05-2017 19:00
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
15-05-2017 19:55
15-05-2017 19:57
W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.
15-05-2017 19:59
16-05-2017 15:41
AgnieszkaBin pisze:Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
16-05-2017 19:30
@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.
16-05-2017 23:03
august pisze:
AgnieszkaBin pisze:
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.
19-05-2017 15:40
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |