10-05-2017 15:09
Witam,
marudzenie na nowy interfejst stało się nudne już, ale... dzisiaj dosyć przypadkowo trafiłęm na stronę ING BusinessOnLine (https://www.ingbank.pl/ingbusiness/ing-businessonline) i... czy mają konto ING Direct (prywatne) można używać takiego interfejsu? Wygląda normalnie, jest czytelny i bardziej kompaktowy!
11-05-2017 14:15
Wydany login i podpisana umowa dla kont prywatnych nie upoważnia do logowania się do systemu ING business.
11-05-2017 17:04
To, że nie upoważnia to zdążyłem sam sprawdzic - pytanie brzmiało, czy da się coś zrobić, żeby upoważniał (poza podpisaniem umowy firmowej i zmianie wszystkich rachunków... w takim przypadku to już lepiej do razu zmienić bank).
Pytanie dodatkowe - czy bank rozważa, w ramach usprawniania "MojegoING" (ktore nie jest moje i dostaje odruchów … jak muszę go używać), dodanie możliwości używania interfejsu zbliżonego do wersji biznesowej?
12-05-2017 17:40
@wojciech Nie ma możliwości połączenia tych usług tak aby logować się jednym loginem do usługi prywatnej i biznesowej.
Obecnie nie rozważamy wprowadzenia zmian dotyczących interfejsu.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |