Odpowiedz

problem z zalogowaniem

[ Edytowane ]
Witam. W ostatnim czasie zalozylem konto przez internet z karta zblizeniowa, ktora przywiozl mi kurier. Wprowadzilem dane przez internet po przeslaniu umowy przez bank. Jednak nie moge wpisac przypisanych numerow do hasla. Dodam ze korzystam z telefonu. Prosze o szybka odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 1 z 9 (8 931 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (8 915 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Aktywowałem konto odrazu po otrzymaniu e-mail od banku, wprowadzilem kod aktywacyjny I chcialem zalogowac sie do swojego konta a tu zonk. Nie moge wprowadzic przypisanego mi numeru.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 3 z 9 (8 903 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (8 900 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Chcialem zalogować sie na laptopie ale jest to samo. Jesli jest liczba dwucyfrowa nie moge jej wprowadzic.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 5 z 9 (8 896 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 6 z 9 (8 762 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 9 (8 731 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


august pisze:

AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??


Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (8 697 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Uzytkownik august niech nauczy sie czytac ze zrozumieniem. Lajk jest za to ze podobala mi sie szybka odpowiedz. Takich co czyta jest bardzo duzo I czuja sie bardzo mocni. Ale Ci co potrafia udzielic komus odpowiedzi sa o wiele mocniejsi od zwyklych czytelnikow.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 9 z 9 (8 564 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy