15-05-2017 18:35 | Edytowano: 15-05-2017 18:37
15-05-2017 19:00
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
15-05-2017 19:55
15-05-2017 19:57
W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.
15-05-2017 19:59
16-05-2017 15:41
AgnieszkaBin pisze:Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
16-05-2017 19:30
@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.
16-05-2017 23:03
august pisze:
AgnieszkaBin pisze:
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.
19-05-2017 15:40
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |