Odpowiedz

problem z zalogowaniem

[ Edytowane ]
Witam. W ostatnim czasie zalozylem konto przez internet z karta zblizeniowa, ktora przywiozl mi kurier. Wprowadzilem dane przez internet po przeslaniu umowy przez bank. Jednak nie moge wpisac przypisanych numerow do hasla. Dodam ze korzystam z telefonu. Prosze o szybka odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 1 z 9 (9 482 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (9 466 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Aktywowałem konto odrazu po otrzymaniu e-mail od banku, wprowadzilem kod aktywacyjny I chcialem zalogowac sie do swojego konta a tu zonk. Nie moge wprowadzic przypisanego mi numeru.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 3 z 9 (9 454 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (9 451 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Chcialem zalogować sie na laptopie ale jest to samo. Jesli jest liczba dwucyfrowa nie moge jej wprowadzic.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 5 z 9 (9 447 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 6 z 9 (9 313 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 9 (9 282 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


august pisze:

AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??


Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (9 248 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Uzytkownik august niech nauczy sie czytac ze zrozumieniem. Lajk jest za to ze podobala mi sie szybka odpowiedz. Takich co czyta jest bardzo duzo I czuja sie bardzo mocni. Ale Ci co potrafia udzielic komus odpowiedzi sa o wiele mocniejsi od zwyklych czytelnikow.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 9 z 9 (9 115 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy