15-05-2017 18:35 | Edytowano: 15-05-2017 18:37
15-05-2017 19:00
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
15-05-2017 19:55
15-05-2017 19:57
W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.
15-05-2017 19:59
16-05-2017 15:41
AgnieszkaBin pisze:Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
16-05-2017 19:30
@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.
16-05-2017 23:03
august pisze:
AgnieszkaBin pisze:
Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].
Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ? Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??
Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.
19-05-2017 15:40
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |