Odpowiedz

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy można uzyskać jakąkolwiek informacje odnośnie terminu usunięcia awarii?
Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 11 z 17 (5 461 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać

Odpowiedz
0 Lajków
patrishay
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 12 z 17 (5 454 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 13 z 17 (5 424 wyświetleń)

problem z profilem zaufanym

Nie mogę
Odpowiedz
0 Lajków
KATSIARYNA1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2021
Wiadomość 14 z 17 (5 064 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 17 (5 048 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorwoz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2021
Wiadomość 16 z 17 (4 926 wyświetleń)

Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu. 
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać. 
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 17 z 17 (4 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Witam
Mam pytanie odnośnie pożyczki gotówkowej na dochody z Wielkiej Brytanii czy jest możliwość uzyskania pożyczki pracuje w Anglii w jednej firmie ponad 10 lat dochody na konto w banku angielskim.

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy