Odpowiedz

Zapytanie

Nie ma w mnie w Polsce nie korzystam już dawno z numeru telefonu przypisanego do konta bankowego moja dziewczyna zawsze logowała się i robiła przelewy teraz nie może się zalogować bo trzeba potwierdzenie sms zrobić tylko jak jak sms niby sa wysyłane na stary numer telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
Vitbil6335
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (39 wyświetleń)

Re: Zapytanie

Jeśli jesteś za granicą i nie masz dostępu do obecnego numeru autoryzacyjnego, to numer możesz zmienić za pomocą jednorazowego kodu do autoryzacji. Wysyłamy go do 14 dni Pocztą Polską na adres korespondencyjny. Jeżeli Twój obecny adres korespondencyjny jest inny niż ten w bankowości, to możesz go zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.

Kod możesz zamówić poprzez stronę www.ing.pl -> "Zaloguj" -> "Moje ING" -> "Problemy z logowaniem" -> "Nadaj nowe hasło" -> podaj dane -> podaj nowe hasło -> "Nie dostałem SMS-a" -> "Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym".

Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
9
0
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (9 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja o kredycie

36 dni roboczych oczekiwania... To może jednak nie zaginął.

Ciekawe co się dzieje po tych 30 dniach - procedura od początku? Ja składałam od razu z operatem.

23-07-2021
Re.: Decyzja o kredycie

W takiej sytuacji jeżeli został Pani tylko tydzień ważnej decyzji wstepnej a za 2 tygodnie moze przyjsc dopiero decyzja ostateczna to jest ryzyko ze ,,dla bezpieczenstwa" bank moze wydać decyzję negat...

23-07-2021
Re.: Decyzja o kredycie

Ja wniosek złożyłam 11.05 a wstępna decyzję dostałam 30.06
Kazali dosłać 1 dokument i od tamtej pory nadal cisza . Pośrednik poinformowal mnie że operat dostarczył tego samego dnia i teraz to już tylko...

23-07-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy