Odpowiedz

Zapytanie

Nie ma w mnie w Polsce nie korzystam już dawno z numeru telefonu przypisanego do konta bankowego moja dziewczyna zawsze logowała się i robiła przelewy teraz nie może się zalogować bo trzeba potwierdzenie sms zrobić tylko jak jak sms niby sa wysyłane na stary numer telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
Vitbil6335
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 487 wyświetleń)

Re: Zapytanie

Jeśli jesteś za granicą i nie masz dostępu do obecnego numeru autoryzacyjnego, to numer możesz zmienić za pomocą jednorazowego kodu do autoryzacji. Wysyłamy go do 14 dni Pocztą Polską na adres korespondencyjny. Jeżeli Twój obecny adres korespondencyjny jest inny niż ten w bankowości, to możesz go zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.

Kod możesz zamówić poprzez stronę www.ing.pl -> "Zaloguj" -> "Moje ING" -> "Problemy z logowaniem" -> "Nadaj nowe hasło" -> podaj dane -> podaj nowe hasło -> "Nie dostałem SMS-a" -> "Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym".


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 457 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu. 

23-04-2025
Re.: Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.

Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,

podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.

Późni

...

23-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam mam dokładnie taki sam problem z dźwiękiem przy odblokowywaniu plus zapetlona aplikacja ing. Czy ktoś może to naprawić albo zna rozwiązanie?
Tylko proszę mnie nie przekierowywać że mam zgłosić ja...

23-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy