22-07-2021 14:43
23-07-2021 15:06
Jeśli jesteś za granicą i nie masz dostępu do obecnego numeru autoryzacyjnego, to numer możesz zmienić za pomocą jednorazowego kodu do autoryzacji. Wysyłamy go do 14 dni Pocztą Polską na adres korespondencyjny. Jeżeli Twój obecny adres korespondencyjny jest inny niż ten w bankowości, to możesz go zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.
Kod możesz zamówić poprzez stronę www.ing.pl -> "Zaloguj" -> "Moje ING" -> "Problemy z logowaniem" -> "Nadaj nowe hasło" -> podaj dane -> podaj nowe hasło -> "Nie dostałem SMS-a" -> "Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym".
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |