Odpowiedz

Zapytanie

Nie ma w mnie w Polsce nie korzystam już dawno z numeru telefonu przypisanego do konta bankowego moja dziewczyna zawsze logowała się i robiła przelewy teraz nie może się zalogować bo trzeba potwierdzenie sms zrobić tylko jak jak sms niby sa wysyłane na stary numer telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
Vitbil6335
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (386 wyświetleń)

Re: Zapytanie

Jeśli jesteś za granicą i nie masz dostępu do obecnego numeru autoryzacyjnego, to numer możesz zmienić za pomocą jednorazowego kodu do autoryzacji. Wysyłamy go do 14 dni Pocztą Polską na adres korespondencyjny. Jeżeli Twój obecny adres korespondencyjny jest inny niż ten w bankowości, to możesz go zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.

Kod możesz zamówić poprzez stronę www.ing.pl -> "Zaloguj" -> "Moje ING" -> "Problemy z logowaniem" -> "Nadaj nowe hasło" -> podaj dane -> podaj nowe hasło -> "Nie dostałem SMS-a" -> "Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym".

Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
11
1
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (356 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@mciek

Nieprawda, z tym co piszesz. Wnioski składane np w czerwcu , też bez udziału pośrednika, przechodziły dłuższą weryfikację, kilkutygodniową niczym nie różniącą się od tych składanych przez pośred...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Trafiłam, bo wniosek złożyłeś już po "boomie" wniosków, który był w okresie maj-lipiec. Z resztą, czytając inne wątki, posty, można przeczytać,że Ci co składali bezpośrednio w oddziale w wyzej wymieni...

17-09-2021
Re.: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@aaa12345 decyzja mogla byc wystawiona na podstawie wspolpracy z bankiem (opoznienia w splacie, windykacja, czarna lista) bez analizy kredytowej i zaciagania raportu z bik

17-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy