12-05-2021 12:31
12-05-2021 12:33
U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać
12-05-2021 12:49
u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.
27-06-2021 10:04
28-06-2021 10:07
Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku?
14-07-2021 11:40
Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.
15-07-2021 12:13
Przykro mi, że masz takie zdanie Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu.
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać.
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |