Odpowiedz

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy można uzyskać jakąkolwiek informacje odnośnie terminu usunięcia awarii?
Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 11 z 17 (5 342 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać

Odpowiedz
0 Lajków
patrishay
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 12 z 17 (5 335 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 13 z 17 (5 305 wyświetleń)

problem z profilem zaufanym

Nie mogę
Odpowiedz
0 Lajków
KATSIARYNA1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2021
Wiadomość 14 z 17 (4 945 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 17 (4 929 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorwoz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2021
Wiadomość 16 z 17 (4 807 wyświetleń)

Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu. 
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać. 
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 17 z 17 (4 792 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy