12-05-2021 12:31
12-05-2021 12:33
U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać
12-05-2021 12:49
u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.
27-06-2021 10:04
28-06-2021 10:07
Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku?
14-07-2021 11:40
Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.
15-07-2021 12:13
Przykro mi, że masz takie zdanie
Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu.
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać.
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale.
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |