Odpowiedz

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy można uzyskać jakąkolwiek informacje odnośnie terminu usunięcia awarii?
Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 11 z 17 (5 261 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

U mnie już profil puścił, więc chyba już powinien działać

Odpowiedz
0 Lajków
patrishay
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 12 z 17 (5 254 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

u mnie około godziny temu na chwilę zadziałało ale znów nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
taunus77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-05-2021
Wiadomość 13 z 17 (5 224 wyświetleń)

problem z profilem zaufanym

Nie mogę
Odpowiedz
0 Lajków
KATSIARYNA1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2021
Wiadomość 14 z 17 (4 864 wyświetleń)

Re: problem z profilem zaufanym

Chciałabym Ci pomóc, dlatego napisz mi proszę więcej informacji. Czy pojawia się u Ciebie jakiś komunikat podczas próby przejścia z epuap do naszego banku? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
651
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 17 (4 848 wyświetleń)

Re.: problem z profilem zaufanym

Czy ktoś z was rozwiązał problem z profilem zaufanym przez ING. Obsługa kompletnie mnie zlała, na reklamacje odpowiedzieli, że dane pomiędzy Urzędem a Bankiem sie nie zgadzają chociaż przez ponad 2 lata się zgadzały i wszystko działało bez zarzutu. Katastrofa jakaś. Ten Bank cora bardziej schodzi na psy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorwoz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2021
Wiadomość 16 z 17 (4 726 wyświetleń)

Re: Re.: problem z profilem zaufanym

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Nie mamy kłopotów w działaniu profilu zaufanego i logowaniem się przy jego pomocy.
Jeśli składałeś reklamację w tej sprawie, szczegóły przekazaliśmy Ci w rozpatrzonym zgłoszeniu. 
Jak nie zgadzasz się z odpowiedzią możesz się od niej odwołać. 
Reklamację możesz zgłosić na naszej całodobowej infolinii 32 357 00 69, na czacie w Moim ING lub w oddziale. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 17 z 17 (4 711 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kiedy dotrze nowa karta?

Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w

...

25-01-2025
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy