12-05-2021 08:03
nie można się zalogować na epuap - pokazuje że nie mam profilu a później brak danych
12-05-2021 08:17
Mam ten sam problem
12-05-2021 08:24
Mam ten sam problem znowu coś nie działa w tym ING.
12-05-2021 08:36
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem. Jak chcę się zalogować do profilu zaufanego to pokazuje mi że go nie mam a jak chcę pobrać dane to wyskakuje mi błąd.
Proszę o pomoc.
12-05-2021 08:41
Ja również mam ten sam problem, wczoraj wszystko działało a dziś że nie mam profilu , i nawet jak założyłam na nowo bo myślałam , że wygasło to przez chwile zanim nie odświeży strony jest napisane , że założono albo przedłużono plus data a jak wejdę jeszcze raz to już znowu , że nie mam i że mogę założyć profil zaufany :/
12-05-2021 08:43
Ja również mam ten sam problem...
12-05-2021 08:52
mam identyczny problem, wyskakuje mi że nie mam profilu zaufanego mimo, że wczoraj był a przy próbie założenia nowego "nie udało się pobrać danych"
12-05-2021 08:57
U mnie to samo, wczoraj działało.
12-05-2021 09:28
Przepraszamy za te utrudnienia Rzeczywiście, dzisiaj Profil Zaufany nie działa, jak powinien. Pracujemy już nad tym.
12-05-2021 10:21
A jaka jest szansa, że to ruszy jeszcze dziś? Nie ukrywam, że profil potrzebny jest mi do pracy i nie wiem czy dziś jeszcze się uda zalogować?
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |