12-05-2021 08:03
nie można się zalogować na epuap - pokazuje że nie mam profilu a później brak danych
12-05-2021 08:17
Mam ten sam problem
12-05-2021 08:24
Mam ten sam problem znowu coś nie działa w tym ING.
12-05-2021 08:36
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem. Jak chcę się zalogować do profilu zaufanego to pokazuje mi że go nie mam a jak chcę pobrać dane to wyskakuje mi błąd.
Proszę o pomoc.
12-05-2021 08:41
Ja również mam ten sam problem, wczoraj wszystko działało a dziś że nie mam profilu , i nawet jak założyłam na nowo bo myślałam , że wygasło to przez chwile zanim nie odświeży strony jest napisane , że założono albo przedłużono plus data a jak wejdę jeszcze raz to już znowu , że nie mam i że mogę założyć profil zaufany :/
12-05-2021 08:43
Ja również mam ten sam problem...
12-05-2021 08:52
mam identyczny problem, wyskakuje mi że nie mam profilu zaufanego mimo, że wczoraj był a przy próbie założenia nowego "nie udało się pobrać danych"
12-05-2021 08:57
U mnie to samo, wczoraj działało.
12-05-2021 09:28
Przepraszamy za te utrudnienia Rzeczywiście, dzisiaj Profil Zaufany nie działa, jak powinien. Pracujemy już nad tym.
12-05-2021 10:21
A jaka jest szansa, że to ruszy jeszcze dziś? Nie ukrywam, że profil potrzebny jest mi do pracy i nie wiem czy dziś jeszcze się uda zalogować?
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |