12-05-2021 08:03
nie można się zalogować na epuap - pokazuje że nie mam profilu a później brak danych
12-05-2021 08:17
Mam ten sam problem
12-05-2021 08:24
Mam ten sam problem znowu coś nie działa w tym ING.
12-05-2021 08:36
Witam,
Mam dokładnie ten sam problem. Jak chcę się zalogować do profilu zaufanego to pokazuje mi że go nie mam a jak chcę pobrać dane to wyskakuje mi błąd.
Proszę o pomoc.
12-05-2021 08:41
Ja również mam ten sam problem, wczoraj wszystko działało a dziś że nie mam profilu , i nawet jak założyłam na nowo bo myślałam , że wygasło to przez chwile zanim nie odświeży strony jest napisane , że założono albo przedłużono plus data a jak wejdę jeszcze raz to już znowu , że nie mam i że mogę założyć profil zaufany :/
12-05-2021 08:43
Ja również mam ten sam problem...
12-05-2021 08:52
mam identyczny problem, wyskakuje mi że nie mam profilu zaufanego mimo, że wczoraj był a przy próbie założenia nowego "nie udało się pobrać danych"
12-05-2021 08:57
U mnie to samo, wczoraj działało.
12-05-2021 09:28
Przepraszamy za te utrudnienia Rzeczywiście, dzisiaj Profil Zaufany nie działa, jak powinien. Pracujemy już nad tym.
12-05-2021 10:21
A jaka jest szansa, że to ruszy jeszcze dziś? Nie ukrywam, że profil potrzebny jest mi do pracy i nie wiem czy dziś jeszcze się uda zalogować?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |