Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Historia -> zmiana Kategorii dla przychodu - Błąd - brak możliwości zmiany kategorii.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 691 z 1 332 (17 726 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

nie mogę patrzeć na te kółeczka i tez pewnie poszukam nowego banku. Ja chcę normalną tabelkę historii w której i tak zawsze brakowało stanu konta po danej operacji. nigdy nie wiem czy mi się kasa u was zgadza czy nie. 

Chcę stary system z małymi zmianami. Ten nowy jest do bani.

Odpowiedz
0 Lajków
mariola_k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-11-2016
Wiadomość 692 z 1 332 (17 665 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Przy danej transakcji oznaczonej, jako Przychód po wybraniu Zmień kategorię masz do wyboru:

  • Przychód,
  • Pozostałe,
  • Transfer wewnętrzny,
  • Nie analizuj.

Jeżeli nie masz tych opcji, spróbuj zmienić przeglądarkę lub usuń historię przeglądania. Jeżeli te czynności nie pomogą, napisz do nas przez usługę Moje ING i prześlij zrzut ekranu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 693 z 1 332 (17 614 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.

 

Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.

Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 694 z 1 332 (17 610 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż,

dokładnie ten sam komunikat o błędzie otrzymałem dzisiaj przy próbie zmiany wydatków.

Do tej pory nie występował.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 695 z 1 332 (17 496 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

System jest niestety masakrycznie nieczytelny. Czcionka stanowczo za duża, wszechobecne kółka, od których można dostać zawrotów głowy, strasznie nieczytelny sposób przeprowadzenia przelewów. Jestem młodą osobą i dla mnie ten system jest nieczytelny a co dopiero dla osób, które rzadko korzystają z internetu bądź takich systemów. Przelewy do odbiorców zdefiniowanych znalazłem po 10 min..

 

Przykro mi ale nowy system to porażka jeśli chodzi o czytelność. Stary system był o wiele lepszy pod tym względem.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 696 z 1 332 (17 394 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie męcz się. Oni nasze uwagi mają głeboko w tym otworze fizjologicznym na którym sie siedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 697 z 1 332 (17 388 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie ignorujemy, słuchamy i zbieramy głosy Klientów, z nimi budujemy nową bankowość Moje ING. Zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi uwagami.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 698 z 1 332 (17 347 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jesteście niezniszczalni z tymi korporacyjnymi odpowiedziamiEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 699 z 1 332 (17 296 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marcin123 Tworząc usługę Moje ING chcieliśmy, żeby każdy na pierwszy rzut oka mógł sprawdzić stan konta. Rozumiem, że do każdej zmiany trzeba się przyzwyczaić, dlatego już od dłuższego czasu możesz przechodzić między usługami. Napisz nam co masz na myśli jako nieczytelny sposób przeprowadzania przelewów?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 700 z 1 332 (17 295 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy