14-11-2016 12:05
Historia -> zmiana Kategorii dla przychodu - Błąd - brak możliwości zmiany kategorii.
15-11-2016 01:42
nie mogę patrzeć na te kółeczka i tez pewnie poszukam nowego banku. Ja chcę normalną tabelkę historii w której i tak zawsze brakowało stanu konta po danej operacji. nigdy nie wiem czy mi się kasa u was zgadza czy nie.
Chcę stary system z małymi zmianami. Ten nowy jest do bani.
15-11-2016 12:00
@Konto usunięte Przy danej transakcji oznaczonej, jako Przychód po wybraniu Zmień kategorię masz do wyboru:
Jeżeli nie masz tych opcji, spróbuj zmienić przeglądarkę lub usuń historię przeglądania. Jeżeli te czynności nie pomogą, napisz do nas przez usługę Moje ING i prześlij zrzut ekranu.
15-11-2016 12:07
@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.
Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.
Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.
Pozdrawiam.
16-11-2016 09:42
Cóż,
dokładnie ten sam komunikat o błędzie otrzymałem dzisiaj przy próbie zmiany wydatków.
Do tej pory nie występował.
18-11-2016 09:56
System jest niestety masakrycznie nieczytelny. Czcionka stanowczo za duża, wszechobecne kółka, od których można dostać zawrotów głowy, strasznie nieczytelny sposób przeprowadzenia przelewów. Jestem młodą osobą i dla mnie ten system jest nieczytelny a co dopiero dla osób, które rzadko korzystają z internetu bądź takich systemów. Przelewy do odbiorców zdefiniowanych znalazłem po 10 min..
Przykro mi ale nowy system to porażka jeśli chodzi o czytelność. Stary system był o wiele lepszy pod tym względem.
Pozdrawiam
18-11-2016 10:17
Nie męcz się. Oni nasze uwagi mają głeboko w tym otworze fizjologicznym na którym sie siedzi.
18-11-2016 14:09
Nie ignorujemy, słuchamy i zbieramy głosy Klientów, z nimi budujemy nową bankowość Moje ING. Zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi uwagami.
19-11-2016 09:45
Jesteście niezniszczalni z tymi korporacyjnymi odpowiedziami
19-11-2016 09:48
@Marcin123 Tworząc usługę Moje ING chcieliśmy, żeby każdy na pierwszy rzut oka mógł sprawdzić stan konta. Rozumiem, że do każdej zmiany trzeba się przyzwyczaić, dlatego już od dłuższego czasu możesz przechodzić między usługami. Napisz nam co masz na myśli jako nieczytelny sposób przeprowadzania przelewów?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |