Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Historia -> zmiana Kategorii dla przychodu - Błąd - brak możliwości zmiany kategorii.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 691 z 1 332 (18 798 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

nie mogę patrzeć na te kółeczka i tez pewnie poszukam nowego banku. Ja chcę normalną tabelkę historii w której i tak zawsze brakowało stanu konta po danej operacji. nigdy nie wiem czy mi się kasa u was zgadza czy nie. 

Chcę stary system z małymi zmianami. Ten nowy jest do bani.

Odpowiedz
0 Lajków
mariola_k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-11-2016
Wiadomość 692 z 1 332 (18 737 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Przy danej transakcji oznaczonej, jako Przychód po wybraniu Zmień kategorię masz do wyboru:

  • Przychód,
  • Pozostałe,
  • Transfer wewnętrzny,
  • Nie analizuj.

Jeżeli nie masz tych opcji, spróbuj zmienić przeglądarkę lub usuń historię przeglądania. Jeżeli te czynności nie pomogą, napisz do nas przez usługę Moje ING i prześlij zrzut ekranu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 693 z 1 332 (18 686 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.

 

Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.

Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 694 z 1 332 (18 682 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż,

dokładnie ten sam komunikat o błędzie otrzymałem dzisiaj przy próbie zmiany wydatków.

Do tej pory nie występował.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 695 z 1 332 (18 568 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

System jest niestety masakrycznie nieczytelny. Czcionka stanowczo za duża, wszechobecne kółka, od których można dostać zawrotów głowy, strasznie nieczytelny sposób przeprowadzenia przelewów. Jestem młodą osobą i dla mnie ten system jest nieczytelny a co dopiero dla osób, które rzadko korzystają z internetu bądź takich systemów. Przelewy do odbiorców zdefiniowanych znalazłem po 10 min..

 

Przykro mi ale nowy system to porażka jeśli chodzi o czytelność. Stary system był o wiele lepszy pod tym względem.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 696 z 1 332 (18 466 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie męcz się. Oni nasze uwagi mają głeboko w tym otworze fizjologicznym na którym sie siedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 697 z 1 332 (18 460 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie ignorujemy, słuchamy i zbieramy głosy Klientów, z nimi budujemy nową bankowość Moje ING. Zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi uwagami.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 698 z 1 332 (18 419 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jesteście niezniszczalni z tymi korporacyjnymi odpowiedziamiEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 699 z 1 332 (18 368 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marcin123 Tworząc usługę Moje ING chcieliśmy, żeby każdy na pierwszy rzut oka mógł sprawdzić stan konta. Rozumiem, że do każdej zmiany trzeba się przyzwyczaić, dlatego już od dłuższego czasu możesz przechodzić między usługami. Napisz nam co masz na myśli jako nieczytelny sposób przeprowadzania przelewów?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 700 z 1 332 (18 367 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy