Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Historia -> zmiana Kategorii dla przychodu - Błąd - brak możliwości zmiany kategorii.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 691 z 1 332 (16 253 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

nie mogę patrzeć na te kółeczka i tez pewnie poszukam nowego banku. Ja chcę normalną tabelkę historii w której i tak zawsze brakowało stanu konta po danej operacji. nigdy nie wiem czy mi się kasa u was zgadza czy nie. 

Chcę stary system z małymi zmianami. Ten nowy jest do bani.

Odpowiedz
0 Lajków
mariola_k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-11-2016
Wiadomość 692 z 1 332 (16 192 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Przy danej transakcji oznaczonej, jako Przychód po wybraniu Zmień kategorię masz do wyboru:

  • Przychód,
  • Pozostałe,
  • Transfer wewnętrzny,
  • Nie analizuj.

Jeżeli nie masz tych opcji, spróbuj zmienić przeglądarkę lub usuń historię przeglądania. Jeżeli te czynności nie pomogą, napisz do nas przez usługę Moje ING i prześlij zrzut ekranu.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 693 z 1 332 (16 141 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.

 

Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.

Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 694 z 1 332 (16 137 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cóż,

dokładnie ten sam komunikat o błędzie otrzymałem dzisiaj przy próbie zmiany wydatków.

Do tej pory nie występował.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 695 z 1 332 (16 023 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

System jest niestety masakrycznie nieczytelny. Czcionka stanowczo za duża, wszechobecne kółka, od których można dostać zawrotów głowy, strasznie nieczytelny sposób przeprowadzenia przelewów. Jestem młodą osobą i dla mnie ten system jest nieczytelny a co dopiero dla osób, które rzadko korzystają z internetu bądź takich systemów. Przelewy do odbiorców zdefiniowanych znalazłem po 10 min..

 

Przykro mi ale nowy system to porażka jeśli chodzi o czytelność. Stary system był o wiele lepszy pod tym względem.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Marcin123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 696 z 1 332 (15 921 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie męcz się. Oni nasze uwagi mają głeboko w tym otworze fizjologicznym na którym sie siedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 697 z 1 332 (15 915 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie ignorujemy, słuchamy i zbieramy głosy Klientów, z nimi budujemy nową bankowość Moje ING. Zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi uwagami.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 698 z 1 332 (15 874 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jesteście niezniszczalni z tymi korporacyjnymi odpowiedziamiEmotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 699 z 1 332 (15 825 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marcin123 Tworząc usługę Moje ING chcieliśmy, żeby każdy na pierwszy rzut oka mógł sprawdzić stan konta. Rozumiem, że do każdej zmiany trzeba się przyzwyczaić, dlatego już od dłuższego czasu możesz przechodzić między usługami. Napisz nam co masz na myśli jako nieczytelny sposób przeprowadzania przelewów?


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 700 z 1 332 (15 824 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Od piątku nadal „ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”….
U kogoś coś się zmieniło??? Ktoś ma decyzję?

Chyba już minęły 2-4dni robocze … jakby liczyć pierwszy komunikat “ Wygląda na...

25-04-2024
Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Dzień dobry,

Czy do obliczania RdD do wakacji kredytowych mozna wziąć pod uwage i dodać do obliczeń obowiązkowe ubezpieczenie ochronne które płacę co miesiąc i jest sciągane razem z ratą z mojego konta

...

25-04-2024
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy