Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

  • wyszukiwarka była już wcześniej - wystarczyło kliknąć 'wyszukiwanie zaawansowane' więc nie rozumiem zachwytów

No była ale jest działanie było dalekie od ideału.

Podobnie pisałem o potwierdzeniach przelewów w pdf, co też źle zrozumialeś.

Dzisiejsze potwierdzenia wyglądają jak powinny a nie stare, z którymi było wstyd iść do jakiejkolwiek instytucji aby Cię nie posądzili, że robiłeś je sam na kolanie.

Są poprawy, które są pozytywne

Są poprawy, które są ciekawym pomysłem ale jeszcze niedopracowane. Pytanie czy kiedykolwiek będą?

 

Ja na razie i tak sobie odpuściłem system ING.  Przelewy się wykonuje długo (dużo klikania), płatności zbliżeniowych onnline brak, darmowe wszystkie bankomaty zabrane. Korzystam niestety czy niestety z innego banku a ING sobie tylko obserwuje Emotikon: Mrugający (ponieważ muszę, bo wymagane wpływy z tytułu kredytu)

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
340
49
03-02-2016
Wiadomość 491 z 1 332 (6 785 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jako użytkownik typu "przedsiębiorca" zmuszony jestem do używania połowy systemy w starym trybie. Tam wyszukiwarka jest nadal stara i jak nie wysypuje błędów ze juz przekroczyłem limit wyszukiwania na dzisiaj to rezultaty są niemalże losowe Emotikon: Smutny zwłaszcza jak szuka się tych najnowszych tranzakcji. Jakakolwiek zmiana bedzie poprawą w wyszukiwarce tranzakcji.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikRas
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
3
02-11-2015
Wiadomość 492 z 1 332 (6 771 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dlaczego nie da się zrobić przelewu walutowego? Można tylko poprzez przelew wewnetrzny
Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 493 z 1 332 (6 737 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak mam dać sobie czasu jak najważniejsze funkcje nie działają i muszę wrócić do poprzedniej bankowości? 

ING ma gdzieś sugestie klientów i nadejdzie czas, że zablokuje możliwosc wyboru poprzedniego systemu a wtedy wszyscy będziemy w czarnej d***ie.

Juz teraz nie mogę:

Dokonac spłaty całkowietego kredytu

Dokonac nadpłaty kredytu

Dokonać przelewu walutowego

Dokonać przelewu wzorcowego (to co mi obecnie sugeruje przy wpisaniu danych nie daje mi 100% pewności, że to jest to konto)

Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 494 z 1 332 (6 734 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:

wojciech pisze:

  • wyszukiwarka była już wcześniej - wystarczyło kliknąć 'wyszukiwanie zaawansowane' więc nie rozumiem zachwytów

No była ale jest działanie było dalekie od ideału.

Podobnie pisałem o potwierdzeniach przelewów w pdf, co też źle zrozumialeś.

Dzisiejsze potwierdzenia wyglądają jak powinny a nie stare, z którymi było wstyd iść do jakiejkolwiek instytucji aby Cię nie posądzili, że robiłeś je sam na kolanie.

Są poprawy, które są pozytywne

Są poprawy, które są ciekawym pomysłem ale jeszcze niedopracowane. Pytanie czy kiedykolwiek będą?

 

Ja na razie i tak sobie odpuściłem system ING.  Przelewy się wykonuje długo (dużo klikania), płatności zbliżeniowych onnline brak, darmowe wszystkie bankomaty zabrane. Korzystam niestety czy niestety z innego banku a ING sobie tylko obserwuje Emotikon: Mrugający (ponieważ muszę, bo wymagane wpływy z tytułu kredytu)


A teraz wyszukiwarka jest niby lepsza? Dlaczego? Bo ma większe pola? Emotikon: Mrugający

O potwierdzeniach nic nie pisałem, a ich format jest niezależny od systemu (można było zrobić "ładne" w poprzednim) i są mocno rzeczą gustu - mnie tam się podobały - proste i jasne.

 

Widzę, że pozostałe punkty radośnie pominąłeś - spoko, nie ma problemu - ING też wszystko pomija i udaje, że problemu nie ma 8-D

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 495 z 1 332 (6 718 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@romil Nową bankowość Moje ING nadal rozbudowujemy. Twoje uwagi na temat edycji stałego zlecenia przekazałam do osób zajmujących się usługą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 496 z 1 332 (6 689 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@august Dzięki za propozycje. Przesłałam je do osób zajmujących się nową bankowością Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 497 z 1 332 (6 664 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@sud1 @augustWszystkie funkcje wdrażamy etapami, niezależnie od tego czy są one nowe czy już funkcjonujące musza być prawidłowo zaimplementowane w nowym systemie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 498 z 1 332 (6 656 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

wojciech pisze:
A teraz wyszukiwarka jest niby lepsza? Dlaczego? Bo ma większe pola? Emotikon: Mrugający

O potwierdzeniach nic nie pisałem, a ich format jest niezależny od systemu (można było zrobić "ładne" w poprzednim) i są mocno rzeczą gustu - mnie tam się podobały - proste i jasne.

Widzę, że pozostałe punkty radośnie pominąłeś - spoko, nie ma problemu - ING też wszystko pomija i udaje, że problemu nie ma 8-D


 Tak, teraz jest lepsza i szybsza. Działa jak wyszukiwarka Google. Nie trzeba wpisywać np nazw pełnych tylko kilka liter. 

Stara często nie znajdowała tego czego szukałeś.  Łatwiej mi było znaleźć coś po kwocie niż po nazwie.

Dzisiaj nie ma z tym żadnego problemu. Szukajka działa szybko i skutecznie, niezależnie jak do niej podejdziesz - kwoty, nazwy itd. 

Jeśli to dla Ciebie nie jest poprawa to widać, że chyba z poprzedniej nie korzystałeś i nie widzisz róznicy. 

 

O potwierdzeniach  się do mnie doczepiłeś ale już pomijam ten fakt.

Podobały Ci się?

Słowa niepełne, sylaby w wyrazach nie dzielone jak na język polski przypada itd. To była fajne?

 Nie wiem co w nich była bardzo dobre. Wygląd nie był zły ale jakość (głównie treść) była daleka od ideału. Dzisiaj to działa jak powinno. 

 

Pozostałe punkty nie interesują mnie. Co mi przeszkadza już dawno napisałem. A jesteśmy w wolnym kraju, więc mogłeś wypisać i swoje uwagi. Nie pracuje w ING i nie muszę wszystkiego komentować. 

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
340
49
03-02-2016
Wiadomość 499 z 1 332 (6 651 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Szaman pisze:

Jak mam dać sobie czasu jak najważniejsze funkcje nie działają i muszę wrócić do poprzedniej bankowości? 

ING ma gdzieś sugestie klientów i nadejdzie czas, że zablokuje możliwosc wyboru poprzedniego systemu a wtedy wszyscy będziemy w czarnej d***ie.

Juz teraz nie mogę:

Dokonac spłaty całkowietego kredytu

Dokonac nadpłaty kredytu

Dokonać przelewu walutowego

Dokonać przelewu wzorcowego (to co mi obecnie sugeruje przy wpisaniu danych nie daje mi 100% pewności, że to jest to konto)


Moje ING budujemy etapami. Kolejne funkcje będą wprowadzane stopniowo i dostosowane do zmieniających się oczekiwań klientów. 

Do momentu jak wszystkie funkcje nie zostaną przeniesione do nowej wersji bankowości elektronicznej, dotychczasowa usługa ING BankOnLine będzie dalej dostępna.

Na tą chwile dyspozycję nadpłaty oraz całkowitej spłatę kredytu możesz zrealizować w ING BankonLine.

Od tego tygodnia, możesz już realizować przelewy walutowe z Mojego ING.

Obecnie zarówno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.

Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji  Na wprowadź słowo klucz. Podstawią się nie tylko odbiorcy, ale również ostatnie transakcje realizowane do niego.

Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 500 z 1 332 (6 563 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

W tym przypadku była to wina ING.

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w rama

...

11-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy