17-05-2016 20:54
wojciech pisze:
- wyszukiwarka była już wcześniej - wystarczyło kliknąć 'wyszukiwanie zaawansowane' więc nie rozumiem zachwytów
No była ale jest działanie było dalekie od ideału.
Podobnie pisałem o potwierdzeniach przelewów w pdf, co też źle zrozumialeś.
Dzisiejsze potwierdzenia wyglądają jak powinny a nie stare, z którymi było wstyd iść do jakiejkolwiek instytucji aby Cię nie posądzili, że robiłeś je sam na kolanie.
Są poprawy, które są pozytywne
Są poprawy, które są ciekawym pomysłem ale jeszcze niedopracowane. Pytanie czy kiedykolwiek będą?
Ja na razie i tak sobie odpuściłem system ING. Przelewy się wykonuje długo (dużo klikania), płatności zbliżeniowych onnline brak, darmowe wszystkie bankomaty zabrane. Korzystam niestety czy niestety z innego banku a ING sobie tylko obserwuje (ponieważ muszę, bo wymagane wpływy z tytułu kredytu)
17-05-2016 22:25
18-05-2016 10:52
18-05-2016 10:57
Jak mam dać sobie czasu jak najważniejsze funkcje nie działają i muszę wrócić do poprzedniej bankowości?
ING ma gdzieś sugestie klientów i nadejdzie czas, że zablokuje możliwosc wyboru poprzedniego systemu a wtedy wszyscy będziemy w czarnej d***ie.
Juz teraz nie mogę:
Dokonac spłaty całkowietego kredytu
Dokonac nadpłaty kredytu
Dokonać przelewu walutowego
Dokonać przelewu wzorcowego (to co mi obecnie sugeruje przy wpisaniu danych nie daje mi 100% pewności, że to jest to konto)
18-05-2016 13:17
viggen pisze:
wojciech pisze:
- wyszukiwarka była już wcześniej - wystarczyło kliknąć 'wyszukiwanie zaawansowane' więc nie rozumiem zachwytów
No była ale jest działanie było dalekie od ideału.
Podobnie pisałem o potwierdzeniach przelewów w pdf, co też źle zrozumialeś.
Dzisiejsze potwierdzenia wyglądają jak powinny a nie stare, z którymi było wstyd iść do jakiejkolwiek instytucji aby Cię nie posądzili, że robiłeś je sam na kolanie.
Są poprawy, które są pozytywne
Są poprawy, które są ciekawym pomysłem ale jeszcze niedopracowane. Pytanie czy kiedykolwiek będą?
Ja na razie i tak sobie odpuściłem system ING. Przelewy się wykonuje długo (dużo klikania), płatności zbliżeniowych onnline brak, darmowe wszystkie bankomaty zabrane. Korzystam niestety czy niestety z innego banku a ING sobie tylko obserwuje (ponieważ muszę, bo wymagane wpływy z tytułu kredytu)
A teraz wyszukiwarka jest niby lepsza? Dlaczego? Bo ma większe pola?
O potwierdzeniach nic nie pisałem, a ich format jest niezależny od systemu (można było zrobić "ładne" w poprzednim) i są mocno rzeczą gustu - mnie tam się podobały - proste i jasne.
Widzę, że pozostałe punkty radośnie pominąłeś - spoko, nie ma problemu - ING też wszystko pomija i udaje, że problemu nie ma 8-D
18-05-2016 15:53
@romil Nową bankowość Moje ING nadal rozbudowujemy. Twoje uwagi na temat edycji stałego zlecenia przekazałam do osób zajmujących się usługą.
18-05-2016 17:39
@august Dzięki za propozycje. Przesłałam je do osób zajmujących się nową bankowością Moje ING.
18-05-2016 19:05 | Edytowano: 18-05-2016 19:08
18-05-2016 19:14 | Edytowano: 18-05-2016 19:17
wojciech pisze:
A teraz wyszukiwarka jest niby lepsza? Dlaczego? Bo ma większe pola?
O potwierdzeniach nic nie pisałem, a ich format jest niezależny od systemu (można było zrobić "ładne" w poprzednim) i są mocno rzeczą gustu - mnie tam się podobały - proste i jasne.
Widzę, że pozostałe punkty radośnie pominąłeś - spoko, nie ma problemu - ING też wszystko pomija i udaje, że problemu nie ma 8-D
Tak, teraz jest lepsza i szybsza. Działa jak wyszukiwarka Google. Nie trzeba wpisywać np nazw pełnych tylko kilka liter.
Stara często nie znajdowała tego czego szukałeś. Łatwiej mi było znaleźć coś po kwocie niż po nazwie.
Dzisiaj nie ma z tym żadnego problemu. Szukajka działa szybko i skutecznie, niezależnie jak do niej podejdziesz - kwoty, nazwy itd.
Jeśli to dla Ciebie nie jest poprawa to widać, że chyba z poprzedniej nie korzystałeś i nie widzisz róznicy.
O potwierdzeniach się do mnie doczepiłeś ale już pomijam ten fakt.
Podobały Ci się?
Słowa niepełne, sylaby w wyrazach nie dzielone jak na język polski przypada itd. To była fajne?
Nie wiem co w nich była bardzo dobre. Wygląd nie był zły ale jakość (głównie treść) była daleka od ideału. Dzisiaj to działa jak powinno.
Pozostałe punkty nie interesują mnie. Co mi przeszkadza już dawno napisałem. A jesteśmy w wolnym kraju, więc mogłeś wypisać i swoje uwagi. Nie pracuje w ING i nie muszę wszystkiego komentować.
19-05-2016 11:49
Szaman pisze:
Jak mam dać sobie czasu jak najważniejsze funkcje nie działają i muszę wrócić do poprzedniej bankowości?
ING ma gdzieś sugestie klientów i nadejdzie czas, że zablokuje możliwosc wyboru poprzedniego systemu a wtedy wszyscy będziemy w czarnej d***ie.
Juz teraz nie mogę:
Dokonac spłaty całkowietego kredytu
Dokonac nadpłaty kredytu
Dokonać przelewu walutowego
Dokonać przelewu wzorcowego (to co mi obecnie sugeruje przy wpisaniu danych nie daje mi 100% pewności, że to jest to konto)
Moje ING budujemy etapami. Kolejne funkcje będą wprowadzane stopniowo i dostosowane do zmieniających się oczekiwań klientów.
Do momentu jak wszystkie funkcje nie zostaną przeniesione do nowej wersji bankowości elektronicznej, dotychczasowa usługa ING BankOnLine będzie dalej dostępna.
Na tą chwile dyspozycję nadpłaty oraz całkowitej spłatę kredytu możesz zrealizować w ING BankonLine.
Od tego tygodnia, możesz już realizować przelewy walutowe z Mojego ING.
Obecnie zarówno wzorce jak i lista odbiorców zostały zmigrowane do jednej zakładki Odbiorcy.
Rozwiązaniem opisanej sytuacji jest skorzystanie z zakładki Wykonaj Transakcję, gdzie przy opcji Na wprowadź słowo klucz. Podstawią się nie tylko odbiorcy, ale również ostatnie transakcje realizowane do niego.
Przy wybraniu transakcji zaczytuje sie komplet informacji z zachowanie tytułu płatności.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |