05-04-2016 17:00 | Edytowano: 05-04-2016 17:01
MarcinB pisze:
@atmt Przeanalizujemy zgłoszone sugestie.
"A łyżka na to: niemożliwe!"
Analizujecie te sama sugestie po raz n-ty - czy to naprawde jest tak ciezko zrozumiec, ze po zalogowaniu ludzie chcieliby widziec ile maja pieniedzy na kontach?
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe? Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
05-04-2016 17:35
08-04-2016 20:30 | Edytowano: 08-04-2016 20:32
Kolejna sugestia odnośnie nowego systemu: w sekcji "Wiadomości" przydała by się możliwość pobierania odpowiedzi na złożoną reklamację w formacie PDF, jak miało to miejsce w starszej wersji systemu.
09-04-2016 08:40
09-04-2016 20:49
Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
10-04-2016 00:37
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Bardzo piękny tekst Proszę o like
10-04-2016 18:16
I jeszcze stary temat - robiliscie jakies testy wydajnosciowe?
Mozecie sie pochwalic, ze wykonanie tej samej transakcji w nowym systemie trwa krocej, albo przynajmniej tyle samo ile w obecnym/starym systemie? Zwlaszcza na urzadzeniach mobilnych? Bo mam wrazenie, ze celowo pomineliscie ta kwestie kilka stron wczesniej.
11-04-2016 07:17
11-04-2016 11:02
Dziękujemy za tą sugestię.
12-04-2016 08:13
LeszekP pisze:Bardzo dziękuję za te opinie. Przekazałem je do działu, który pracuje nad nową bankowością. Cały czas ją rozwijamy, głównie na podstawie sugestii naszych klientów.
Jeśli bank kierowałby się sugestiami klientów, to powinien zostawić system ING Bank Online.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |