05-03-2017 13:01
Zgadza się,pomyliłam się ustawiając datę stałego zlecenia zbyt póżną (chciałam przesunąc datę przelewu o kilka dni do przodu, edytowanie nie działało, musiałam usunąc całkowicie stałe zlecenie i założyć nowe).Mam nadzieję,że błąd zostanie usunięty.
Ogólnie jednak przyzwyczaiłam się do nowego systemu, chociaż długo jeszcze korzystałam ze starego, aż wreszcie się przełamałam (rozpracowanie kosztowało mnie jedno popołudnie - no cóż 70tka na karku)i już tylko używam nową wersję.
Mam dostęp jeszcze do 2ch systemów w innych bankach i uważam, ze obecny w ING nie jest wcale zły.
06-03-2017 09:49
Zbliża sie termin złożenia zeznania PIT i ściągnąłem sobie z ING wyciągi za cały rok.
Dawno sie tak nie umeczyłem nad papierami. Dlaczego??? Bo nawet w wygladzie wyciągu musiał ktoś zamieszać.
Kurcze, komu to było potrzebne?
06-03-2017 09:56
O! Właśnie mamy kolejną awarię Moje ING, tzn. system jest niedostepny. Według infolinii stara wersja systemu działa. Jakieś błyskotliwe wytłumaczenie?
06-03-2017 10:00
Pracujemy już nad tym, aby przywrócić działanie bankowości internetowej.
06-03-2017 13:18
06-03-2017 13:23
Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).
A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).
06-03-2017 13:25
06-03-2017 13:37
Jak na wiki: "citation needed", bo na przykład biorąc pod uwagę Twój komentarz wychodzi, że większość ma smartfona -> wiekszosć bankuje przez smartfona -> nowy system ING ma sens bo spełnia potrzeby większości (więc po co ludzie tutaj biją pianę?) ;-)))
Tak, sporo ludzi ma smartfona i część ma nawet aplikację zainstalowaną, ale... sklep play mówi o 100k-500k instalacjach (nie użytkownikach tylko ile osób zainstalowało) i nawet biorąc wersje optymistyczną (500k) i to, żę na koniec 2015 ING miało 4mln klientów (300k wzrost r-r więc teraz pewnie około 4,5mln) to daje raptem 10% - i to jest wariant mocno optymistyczny! Biorąc, że na iPhone założymy podobny poziom instalacji (nie ma danych) to i tak daje co najwyżej 20%! A teraz spójrzmy na to pesymistycznie - 100k instalacji, z czego raptem 50% zostawiło aplikację (bo uznało, że jest nieużywalna) to daje 50k z androida i 50k z iphone czyli w sumie 100k, co daje... tak - 2,5% - coś w okolicach błędu statystycznego
Więc stwierdzenie "większość" jest cokolwiek... bez sensu... cbdu )
Z kolei pokusiłbym się o stwierdzenie, żę większość ludzi używa maila (chociażby trzeba się tutaj zarejestrować) - jest niezależny od platformy, nie wymaga smartfona jednej czy drugiej firmy, ciągłego dostępu do internetu... dalej wymieniać plusy? czy może jesteś przedstawicileme jednego z operatorów GSM lub producentów smartfonów, którzy próbują ludziom wmówić, że trzeba mieć smartfona i być ciągle podpiętym do sieci? (już pomijam kwestie tego jak niekorzystnie wpływa to na koncentrację i produktywność... ).
06-03-2017 13:39
06-03-2017 13:44
Ja tylko zasugerowałem drobny błąd w przyjętym nazewnictwie (tj. "większość") ;-)
IMHO poprawna kolejność to:
* powiadomienia push/powiadomienia w serwisie
Dlaczego? e-mail jest niezależny od serwisu ING więc jak ten padnie albo będzie w trakcie przerwy konserwacyjnej to wciaż mamy dostęp do informacji. Z kolei wiaodmości w serwisie transakcyjnym nie będą dostępne jak ten padnie albo będzie konserwowany... a powiadomienia push - nie dotrą do wielu osób (co wyjaśniłem wcześniej)
Ale bank upiera się, że powiadomienia na e-mail to zło wcielone
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |