Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zgadza się,pomyliłam się ustawiając datę stałego zlecenia zbyt póżną  (chciałam przesunąc datę przelewu o kilka dni do przodu, edytowanie nie działało, musiałam usunąc całkowicie stałe zlecenie i założyć nowe).Mam nadzieję,że błąd zostanie usunięty.

Ogólnie jednak przyzwyczaiłam się do nowego systemu, chociaż długo jeszcze korzystałam ze starego, aż wreszcie się przełamałam (rozpracowanie kosztowało mnie  jedno popołudnie - no cóż 70tka na karkuEmotikon: sfrustrowany)i już tylko używam nową wersję.

Mam dostęp jeszcze do 2ch systemów w innych bankach i uważam, ze obecny w ING nie jest wcale zły.

Odpowiedz
0 Lajków
Rena-3MAJADG
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-02-2017
Wiadomość 881 z 1 332 (7 524 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Zbliża sie termin złożenia zeznania PIT i ściągnąłem sobie z ING wyciągi za cały rok.

Dawno sie tak nie umeczyłem nad papierami. Dlaczego??? Bo nawet w wygladzie wyciągu musiał ktoś zamieszać.

Kurcze, komu to było potrzebne?

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 882 z 1 332 (7 434 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

O! Właśnie mamy kolejną awarię Moje ING, tzn. system jest niedostepny. Według infolinii stara wersja systemu działa. Jakieś błyskotliwe wytłumaczenie?

mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 883 z 1 332 (7 431 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Pracujemy już nad tym, aby przywrócić działanie bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 884 z 1 332 (7 426 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Kolejna awaria i kolejny brak informacji o tym... Kiedy w końcu zacznie się wykorzystywać system wiadomości / powiadomień push, który dostępny jest w aplikacji?
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 885 z 1 332 (7 292 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Powiadomienia push są do bani bo jak w danym momencie nie masz połączenia z interentem albo masz wyłączoną synchronizację to... go nie dostaniesz i przepadnie (to jest gigantyczny babol).

A do tego są najwyraźniej mocno powiązane z nowym systemem, wiec jak system padnie to i tak nic nie dostaniesz (z resztą to bez sensu - po co informować o tym, co widać? o przerwach technicznych ING informuje na swoim blogu, ale miłoby to jednak wysyłać jako wiadomosć MAIL bo nie każdy wchodzi tam co dzień albo ma w czytniku RSS).

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 886 z 1 332 (7 287 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Większość ludzi jednak ma dostęp do internetu praktycznie ciągle Emotikon: Szczęśliwy A aplikacja mobilna działa (aktualnie), więc informację o awarii / planowanych pracach jak najbardziej mogą się tam pojawiać.
I do tego dorzucić opcję, żeby ludzie mogli sobie ustawić powiadomienia email o przychodzących wiadomościach (i każdy będzie szczęśliwy).
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 887 z 1 332 (7 284 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak na wiki: "citation needed", bo na przykład biorąc pod uwagę Twój komentarz wychodzi, że większość ma smartfona -> wiekszosć bankuje przez smartfona -> nowy system ING ma sens bo spełnia potrzeby większości (więc po co ludzie tutaj biją pianę?) ;-)))

Tak, sporo ludzi ma smartfona i część ma nawet aplikację zainstalowaną, ale... sklep play mówi o 100k-500k instalacjach (nie użytkownikach tylko ile osób zainstalowało) i nawet biorąc wersje optymistyczną (500k) i to, żę na koniec 2015 ING miało 4mln klientów (300k wzrost r-r więc teraz pewnie około 4,5mln) to daje raptem 10% - i to jest wariant mocno optymistyczny! Biorąc, że na iPhone założymy podobny poziom instalacji (nie ma danych) to i tak daje co najwyżej 20%! A teraz spójrzmy na to pesymistycznie - 100k instalacji, z czego raptem 50% zostawiło aplikację (bo uznało, że jest nieużywalna) to daje 50k z androida i 50k z iphone czyli w sumie 100k, co daje... tak - 2,5% - coś w okolicach błędu statystycznego Emotikon: Język

Więc stwierdzenie "większość" jest cokolwiek... bez sensu... cbdu Emotikon: Mrugający)

Z kolei pokusiłbym się o stwierdzenie, żę większość ludzi używa maila (chociażby trzeba się tutaj zarejestrować) - jest niezależny od platformy, nie wymaga smartfona jednej czy drugiej firmy, ciągłego dostępu do internetu... dalej wymieniać plusy? czy może jesteś przedstawicileme jednego z operatorów GSM lub producentów smartfonów, którzy próbują ludziom wmówić, że trzeba mieć smartfona i być ciągle podpiętym do sieci? Emotikon: Język (już pomijam kwestie tego jak niekorzystnie wpływa to na koncentrację i produktywność... Emotikon: Mrugający ).

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 888 z 1 332 (7 276 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dlatego zasugerowałem wiadomości, powiadomienia push i powiadomienia mailowe o nowej wiadomości Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 889 z 1 332 (7 271 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja tylko zasugerowałem drobny błąd w przyjętym nazewnictwie (tj. "większość") ;-)

 

IMHO poprawna kolejność to:

* e-mail

* powiadomienia push/powiadomienia w serwisie

 

Dlaczego? e-mail jest niezależny od serwisu ING więc jak ten padnie albo będzie w trakcie przerwy konserwacyjnej to wciaż mamy dostęp do informacji. Z kolei wiaodmości w serwisie transakcyjnym nie będą dostępne jak ten padnie albo będzie konserwowany... a powiadomienia push - nie dotrą do wielu osób (co wyjaśniłem wcześniej) Emotikon: Mrugający

Ale bank upiera się, że powiadomienia na e-mail to zło wcielone Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 890 z 1 332 (7 260 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy