03-03-2017 21:36 | Edytowano: 03-03-2017 21:41
Pani Agnieszko, aż przyznałem Pani "lajka" Ale już wystarczy... Błagam.
Już kiedyś porównywałem widok bąbelkowy ze starym-nienowoczesnym tabelkowym i choćby nie wiem jak wytężać wzrok to przenigdy bąble nie będą bardziej zrozumiałe i intuicyjne niż tabelka. Przy widoku bąbelkowym kwoty są powielane na ekranie w różnych miejscach, różnymi czcionkami i kolorami. Jak się dłużej przyjrzeć to owszem zrozumie się o co chodzi i która kwota przynależy do jakiego konta, ale proszę nie wmawiajcie, że jest to bardziej przejrzyste...
03-03-2017 21:43
04-03-2017 10:10
Tak się składa, że korzystam równiez z Citi. Nowy system citi jest jednak bardziej przejrzysty niż (nie)mojeing. Przeszkadzają mi jedynie zbyt agresywne oferty banku, utrudnione przelewy i bardzo rozrzucony tekst z dużymi pustymi miejscami.
Ważne jest, że citi pyta każdego uzytkownika czy mu nowy system odpowiada i co jest nie tak.
Nie twierdzi, że "tak bankować teraz będziesz bo my wespół z klientami robili."
To nie jest tak, że (nie)mojeing nie ma zalet. Działająca wyszukiwarka, przelewy do zus, nawet poniekąd analiza wydatków to dobre rzeczy. Gdyby bank nie upierał się tak przy orientacji na urządzenia mobilne i kolorowych kółkach to byłoby całkiem znośnie.
Na przykład zwróciliście uwagę, że w dobie szerokich ekranów zawsze, i w bankowości internetowej i na tym forum, tekst znajduje się tylko pośrodku ekranu a po bokach jest pusto? Stąd wynika koniecznośc ciągłego przewijania.
04-03-2017 10:43
04-03-2017 14:20
Nie jestem przedsiębiorcą tylko użytkownikiem jako osoba fizyczna a dla mnie również jest nieintuicyjny i niefunkcjonalny. Nie wiem Pani Agnieszko z jakim profilem klientów bank konsultował zmiany i kto wg Pani stanowi tę akceptującą nowości większość. Skoro dla mnie jako os. fiz. jest on nieintuicyjny i nielogiczny, dla kolegów i koleżanek przedsiębiorców też nie to na kim Wy to jakoby testowaliście ? No chyba że tylko na ludziach którzy całe bankowanie przeprowadzają przez smartfona wtedy to by się zgadzało. Więc albo metodyczny błąd u zarania: żle dobrana próba, albo celowa robota albo po prostu napisała Pani to co Pani kazali.
Cały problem polega na tym że zastąpiliście układ tabelaryczno tekstowy jakimiś graficznymi bąblami i cudami na kiju. I o ile by to przeszło w temacie jakiegoś portalu służącego do zabawy o tyle do zarządzania budżetem czy to domowym czy firmowym leży i kwiczy.
04-03-2017 15:44
crobih pisze:No chyba że tylko na ludziach którzy całe bankowanie przeprowadzają przez smartfona wtedy to by się zgadzało.
To też by się nie zgadzało bo każdą operację przy użyciu starego systemu można wykonać kilkakrotnie szybciej i wygodniej niż przy użyciu nowego.
04-03-2017 19:31
05-03-2017 11:05
pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa
05-03-2017 11:17
Bryko pisze:pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa
@Bryko Czy mógłbyś rozwinąc temat bardziej: Czy z poziomu głównej strony już po zalogowaniu jak wybierasz Zaplanowane, i później klikasz konkretny przelew i Edytuj to nie masz mozliwości edycji wszystkich składowych przelewu?
Jedynie widzę, że nie ma możliwości edycji transakcji Konta z jakiego przelew ma być realziowany.
05-03-2017 11:52 | Edytowano: 05-03-2017 11:58
Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |