Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Pani Agnieszko, aż przyznałem Pani "lajka"Emotikon: Szczęśliwy Ale już wystarczy... Błagam.

Już kiedyś porównywałem widok bąbelkowy ze starym-nienowoczesnym tabelkowym i choćby nie wiem jak wytężać wzrok to przenigdy bąble nie będą bardziej zrozumiałe i intuicyjne niż tabelka. Przy widoku bąbelkowym kwoty są powielane na ekranie w różnych miejscach, różnymi czcionkami i kolorami. Jak się dłużej przyjrzeć to owszem zrozumie się o co chodzi i która kwota przynależy do jakiego konta, ale proszę nie wmawiajcie, że jest to bardziej przejrzyste...

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 871 z 1 332 (13 259 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A może odpowiedź jest bardziej trywialna.
Po prostu, z początku oceniali to użytkownicy w bardzo prostych operacjach bo przedsiębiorcy ciągle używają starego systemu. Jednak inaczej wygląda bankowość zwykłych użytkowników od tych którzy prowadzą firmy.
Idę o zakład że bank nie pytał właśnie tych ostatnich bo bank wie lepiej.
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 872 z 1 332 (13 251 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tak się składa, że korzystam równiez z Citi. Nowy system citi jest jednak bardziej przejrzysty niż (nie)mojeing. Przeszkadzają mi jedynie zbyt agresywne oferty banku, utrudnione przelewy i bardzo rozrzucony tekst z dużymi pustymi miejscami.

Ważne jest, że citi pyta każdego uzytkownika czy mu nowy system odpowiada i co jest nie tak.

Nie twierdzi, że "tak bankować teraz będziesz bo my wespół z klientami robili."

 

To nie jest tak, że (nie)mojeing nie ma zalet. Działająca wyszukiwarka, przelewy do zus, nawet poniekąd analiza wydatków to dobre rzeczy. Gdyby bank nie upierał się tak przy orientacji na urządzenia mobilne i kolorowych kółkach to byłoby całkiem znośnie. 

Na przykład zwróciliście uwagę, że w dobie szerokich ekranów zawsze, i w bankowości internetowej i na tym forum, tekst znajduje się tylko pośrodku ekranu a po bokach jest pusto? Stąd wynika koniecznośc ciągłego przewijania.

 

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 873 z 1 332 (13 225 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tak, zauważyłem że mając gigantyczną rozdzielczość na Samsung Galaxy s7 akceptujac kod blik przycisk chowa się pod klawiaturą bo się nie mieści. Że zniknęły przelewy wzorcowe, przez co wysłałem sobie przelew na już zamknięte konto.
Że nie ma obsługi faktur.
Ale należy zauważyć że ING to chyba prócz mBank jedyny bank który ma forum. Na którym można się pouzalac. Np PKOBP wgralo nowy soft do bankomatów który działa 4X wolniej. Po kilku operacjach myśli bezproduktywnie po 20s. Cała wypłata z bankomatu zajmuje chyba z 5 minut. No i co? Reklamacji nie złożysz bo przecież działa, a forum brak.
Więc inni też nie mają super.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 874 z 1 332 (13 219 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem przedsiębiorcą tylko użytkownikiem jako osoba fizyczna a dla mnie również jest nieintuicyjny i niefunkcjonalny. Nie wiem Pani Agnieszko z jakim profilem klientów bank konsultował zmiany i kto wg Pani stanowi tę akceptującą nowości większość. Skoro dla mnie jako os. fiz. jest on nieintuicyjny i nielogiczny, dla kolegów i koleżanek przedsiębiorców też nie to na kim Wy to jakoby testowaliście ? No chyba że tylko na ludziach którzy całe bankowanie przeprowadzają przez smartfona wtedy to by się zgadzało. Więc albo metodyczny błąd u zarania: żle dobrana próba, albo celowa robota albo po prostu napisała Pani to co Pani kazali. 

Cały problem polega na tym że zastąpiliście układ tabelaryczno tekstowy jakimiś graficznymi bąblami i cudami na kiju. I o ile by to przeszło w temacie jakiegoś portalu służącego do zabawy o tyle do zarządzania budżetem czy to domowym czy firmowym leży i kwiczy.

crobih
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
24
01-03-2017
Wiadomość 875 z 1 332 (13 200 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


crobih pisze:

No chyba że tylko na ludziach którzy całe bankowanie przeprowadzają przez smartfona wtedy to by się zgadzało.


To też by się nie zgadzało bo każdą operację przy użyciu starego systemu można wykonać kilkakrotnie szybciej i wygodniej niż przy użyciu nowego.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 876 z 1 332 (13 186 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To idiotyzm zmieniać coś co dobrze działa. Nowy system jest nie czytelny, dobry dla dzieciaków co lubią te wszystkie społecznościowe wodotryski. Szkoda że ten mądraliński informatyk nie dodał jeszcze do nowego systemu gry - pasjansa dla znudzonych dniem codziennym. Czy ktoś z osób odpowiedzialnych za nowy system bankowości internetowej czyta te forum ??? Dla kogo są te zmiany ??
Jeśli dla nas - klientów, to niech zostanie po staremu. A najlepiej to zrobić głosowanie, kto za starym systemem a kto za nowym. Wtedy wyjdzie,że ING wtopiło kasę w system którego nikt nie chce ( po za twórcami systemu)

Nie wiedzą mądre głowy,że "przyzwyczajenie to druga natura człowieka"

Tragedia
Mądrala
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
04-03-2017
Wiadomość 877 z 1 332 (13 136 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa Emotikon: Smutny

Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 878 z 1 332 (13 041 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Bryko pisze:

pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa Emotikon: Smutny


@Bryko Czy mógłbyś rozwinąc temat bardziej: Czy z poziomu głównej strony już po zalogowaniu jak wybierasz Zaplanowane, i później klikasz konkretny przelew i Edytuj to nie masz mozliwości edycji wszystkich składowych przelewu?

Jedynie widzę, że nie ma możliwości edycji transakcji Konta z jakiego przelew ma być realziowany.

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 879 z 1 332 (13 031 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.

Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 880 z 1 332 (13 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy