18-01-2017 15:28
AgnieszkaBin pisze:
@dawidt Nie znamy jeszcze konkretnej daty. O wyłączeniu ING BankOnLine poinformujemy wcześniej.
Tak, tak poinformujcie wcześniej. Przenoszę się do PKO . Z chwilą zamknięcia "starego" systemu, daję dyla z banku który ma klientów w d..... . Interfejs nowego systemu to porażka.
18-01-2017 16:31
18-01-2017 19:43
mcumberpl pisze:
A skąd przekonanie, że tam nie mają?
Zrobiłem "risercz" w kilku bankach. Jak na razie nikt nie wpadł na tak idiotyczną zmianę jak ING .....
18-01-2017 21:10
amari pisze:
Ręce opadają. Jeżeli zrobicie to samo z apką mobilną, która jeszcze daje mi możliwosć wykonania takiego wzorca w szybki sposób to dobijecie nawet mnie. A jestem uparty i wiele waszych pomysłów już przetrwałem, nawet to ile trzeba się naklikać i nascrollować po ekranie żeby wykonać prosty przelew między własnymi kontami... Nie wspomne już o tym że w poprzednim systemie czasem dostawałem "specjalne oferty lokat" - w nowym to chyba nawet nie ma na nie miejsca...
Z apką mobilną już to zrobili. Przecież Moje ING Mobile wygląda i działa tak samo jak wersja desktopowa. O ile na desktopie jest myszka, duży ekran i da się jakoś nie zauważać pewnych rzeczy, o tyle na smartfonie korzystanie z tego to droga przez mękę. Stara aplikacja dostaje same plusy, nowa 95% minusów. Bank i tak nadal twierdzi, że jest git.
18-01-2017 21:49
Chyba wynika to z tego że bankowcy pracując na co dzień z tym szajsem mają go opanowany. My, użytkownicy korzystamy z tego kilka minut w ciągu dnia, a więc bardziej nam odpowida coś co jest intuicyjne, i z punktu widzenia banku wydaje się być niezrozumiałe. Tak jak w powiedzeniu - syty nie zrozumie głodnego.
Poza tym, bank ma zarabiać pieniądze, a nie przejmować się klientem który jest tylko u**beep**liwym dodatkiem do pieniążków które ma na koncie, albo zaciągniętych kredytów. Pamiętam, jak platforma N łączyła się z C+ myśleli że klient jest głupi i pójdzie na te ich plewy, i jak się skończyło?
19-01-2017 06:50
amari pisze:
Zapewne ktoś już o to pytał, w końcu ten wątek ma 70 stron i niestety nie jestem w stanie go przeczytać. Tym bardziej że odpowiedz pracownika banku zapewne jest standardowa. Pytanie jest proste ---- jak zrobić przelew do US tak samo prosto, szybko, na każdym systemie (także ze starszymi przeglądarkami, albo prostszymi) w tym nowym bublu? Wchodzę do niewiarygodnie koszmarnej funkcji przelewów, wpisuję sobie np. PIT-5L - oczywiscie nic się nie pojawia, wzorca nie ma. Jestem w stanie znalezc stary przelew z poprzedniego kwartału. Tylko ze otwiera się jako zwykły przelew do edycji... Po kilku takich próbach - uwzględniając nawet najbardziej wydumane "pomysły ing" po prostu ze złością wyłączam stronę banku.
Aby zrobić taki przelew prosimy wybrać Wykonaj transakcję -> zaznaczyć konto z którego ma być przelew -> Przelew podatkowy -> w polu Typ formularz prosimy wpisać ten, o którym piszesz czyli PIT-5L. Potem wystarczy uzupełnić pozostałe pola.
Jeżeli nadal będzie się pojawiał problem, prosimy o wiadomość.
19-01-2017 07:29
@PanCernyto samo ludzie mówili kiedy zmienil sie mBank.
Dziwi mnie opór ludzi do zmian, staram się jednak patrzeć na siebie.
19-01-2017 08:27
dawidt pisze:
Stary system już jest stopniowo wygaszany (co za modne słowo). Na przykład wyszukiwarka jest coraz bardziej ułomna.
Banalne sprawdzenie stanu kont w nowym ing wymaga przewijania, oglądania kręcącego sie kółka oczekiwania, przełączenia między finansami prywatnymi i firmowymi. Za to potem widać kwote powtórzoną aż 4 razy. Żeby się utrwaliło.
Piszecie, że nowy system to spełnienie marzeń klientów. Proszę wymienić która z uwag w tym wątku została juz uwzględniona?
Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową (Wiadomości). Wtedy będziemy mogli sprawdzić dlaczego pojawia Ci się powtórzona kwota 4 razy i co jest powodem tego, że długo ładuje Ci się system.
19-01-2017 10:16
19-01-2017 14:01
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |