Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:
@dawidt Nie znamy jeszcze konkretnej daty. O wyłączeniu ING BankOnLine poinformujemy wcześniej.

 

Tak, tak poinformujcie wcześniej.  Przenoszę się do PKO .  Z chwilą zamknięcia "starego" systemu, daję dyla z banku który ma klientów w d..... .  Interfejs nowego systemu to porażka.

Odpowiedz
0 Lajków
PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 791 z 1 332 (19 908 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A skąd przekonanie, że tam nie mają?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 792 z 1 332 (19 899 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:
A skąd przekonanie, że tam nie mają?

 

Zrobiłem "risercz" w kilku bankach.  Jak na razie nikt nie wpadł na tak idiotyczną zmianę jak ING .....

Odpowiedz
0 Lajków
PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 793 z 1 332 (19 886 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


amari pisze:

 

Ręce opadają. Jeżeli zrobicie to samo z apką mobilną, która jeszcze daje mi możliwosć wykonania takiego wzorca w szybki sposób to dobijecie nawet mnie. A jestem uparty i wiele waszych pomysłów już przetrwałem, nawet to ile trzeba się naklikać i nascrollować po ekranie żeby wykonać prosty przelew między własnymi kontami... Nie wspomne już o tym że w poprzednim systemie czasem dostawałem "specjalne oferty lokat" - w nowym to chyba nawet nie ma na nie miejsca... 


Z apką mobilną już to zrobili. Przecież Moje ING Mobile wygląda i działa tak samo jak wersja desktopowa. O ile na desktopie jest myszka, duży ekran i da się jakoś nie zauważać pewnych rzeczy, o tyle na smartfonie korzystanie z tego to droga przez mękę. Stara aplikacja dostaje same plusy, nowa 95% minusów. Bank i tak nadal twierdzi, że jest git.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 794 z 1 332 (19 864 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Chyba wynika to z tego że bankowcy pracując na co dzień z tym szajsem mają go opanowany. My, użytkownicy korzystamy z tego kilka minut w ciągu dnia, a więc bardziej nam odpowida coś co jest intuicyjne, i z punktu widzenia banku wydaje się być niezrozumiałe. Tak jak w powiedzeniu - syty nie zrozumie głodnego.

Poza tym, bank ma zarabiać pieniądze, a nie przejmować się  klientem który jest tylko u**beep**liwym dodatkiem do pieniążków które ma na koncie, albo zaciągniętych kredytów. Pamiętam, jak platforma N łączyła się z C+  myśleli że klient jest głupi i pójdzie na te ich plewy, i jak się skończyło?

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 795 z 1 332 (19 854 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


amari pisze:

 

Zapewne ktoś już o to pytał, w końcu ten wątek ma 70 stron i niestety nie jestem w stanie go przeczytać. Tym bardziej że odpowiedz pracownika banku zapewne jest standardowa. Pytanie jest proste ---- jak zrobić przelew do US tak samo prosto, szybko, na każdym systemie (także ze starszymi przeglądarkami, albo prostszymi) w tym nowym bublu? Wchodzę do niewiarygodnie koszmarnej funkcji przelewów, wpisuję sobie np. PIT-5L - oczywiscie nic się nie pojawia, wzorca nie ma. Jestem w stanie znalezc stary przelew z poprzedniego kwartału. Tylko ze otwiera się jako zwykły przelew do edycji... Po kilku takich próbach - uwzględniając nawet najbardziej wydumane "pomysły ing" po prostu ze złością wyłączam stronę banku.

 


Aby zrobić taki przelew prosimy wybrać Wykonaj transakcję -> zaznaczyć konto z którego ma być przelew -> Przelew podatkowy -> w polu Typ formularz prosimy wpisać ten, o którym piszesz czyli PIT-5L. Potem wystarczy uzupełnić pozostałe pola.
Jeżeli nadal będzie się pojawiał problem, prosimy o wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 796 z 1 332 (19 829 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@PanCernyto samo ludzie mówili kiedy zmienil sie mBank.

Dziwi mnie opór ludzi do zmian, staram się jednak patrzeć na siebie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 797 z 1 332 (19 821 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


dawidt pisze:

Stary system już jest stopniowo wygaszany (co za modne słowo). Na przykład wyszukiwarka jest coraz bardziej ułomna.

Banalne sprawdzenie stanu kont w nowym ing wymaga przewijania, oglądania kręcącego sie kółka oczekiwania, przełączenia między finansami prywatnymi i firmowymi. Za to potem widać kwote powtórzoną aż 4 razy. Żeby się utrwaliło.

Piszecie, że nowy system to spełnienie marzeń klientów. Proszę wymienić która z uwag w tym wątku została juz uwzględniona?


Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową (Wiadomości). Wtedy będziemy mogli sprawdzić dlaczego pojawia Ci się powtórzona kwota 4 razy i co jest powodem tego, że długo ładuje Ci się system.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 798 z 1 332 (19 811 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z mojego doświadczenia, ING ma jeden z lepszych kontaktów z klientami...
Odpowiedz
0 Lajków
dzik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
4
04-01-2017
Wiadomość 799 z 1 332 (19 787 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

O tym że mogę od początku wprowadzić wszystkie dane w całkowicie nowy przelew podatkowy to myśle że każde dziecko wie i sobie znajdzie.
Piszę o tym że mam zapisany wzorzec do mojego US z odpowiednimi polami już wypełnionymi - chce go użyć, zmienić kwotę, datę i kwartał rozliczenia a potem wysłać. Tak, przypadkiem (!!!!!!!) mój wzorzec ma nazwę PIT-5L, o czym zapomniałem napisać, bo wydawało mi się to niepotrzebne. Dopowiem też że to tylko przykład - chodzi tu o kilka przelewów które dotychczas wykonywałem szybko i sprawnie...
Dziękuję za powyższą poradę - mogłem się jej w sumie spodziewać Emotikon: Szczęśliwy. Znam jeszcze jedną równie przydatną --- prosimy użyć starego systemu....

Dla wszystkich z poradami "to nowoczesne, to lepsze, narzekacze są ble" odpowiadam z góry że jestem bardzo wyrozumiały, rozumiem potrzebę wprowadzania nowości oraz rozwijania systemu. Rozumiem nawet dlaczego twórcy tego koszmaru z kółkami uwazają i będą podkreślać że to jest hit i absolutne novum oraz że teraz już nic nie da się zrobić bo po prostu projektant zawalił swoją pracę.
Podpowiem wszystkim raz jeszcze - w starym systemie, który także był pełen wad, proste operacje bankowe wymagały kilku kliknięć. Jak podaję powyżej,w nowym systemie zamiast wykonania "wzorca" muszę za każdym razem wprowadzać NOWY przelew podatkowy, z wyborem US, przypominaniem sobie jakie to akurat dane muszę wprowadzić w danym formularzu itd.... Ależ dobra zmiana, szczególnie jak muszę to wykonać za granicą kraju z prostego linuxowego systemu z nieznaną ing przeglądarką!
I nie obrażajcie "narzekaczy" bo oni zwykle mają jakiś konkretny powód - ja sobie jakoś poradzę, ewentualnie zmienię bank. I przestanę narzekać od ręki - pytanie czy aby na pewno o to chodzi...
amari
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
5
18-01-2017
Wiadomość 800 z 1 332 (19 761 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy