24-08-2016 09:37
@romil Aby sprawdzić dlaczego masz problemy z logowaniem prosimy o kontakt z nasza infolinią - (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie poprzez bankowość internetową (Wiadomości). Jeśli chodzi o szybkość działania aplikacji to caly czas pracujemy nad poprawieniem jej wydajności - prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.
Jeśli chodzi o aplikację ING Makler Mobile jest to aplikacja, dzięki której masz łatwy dostęp do konta maklerskiego. Aby uzyskac login i PIN do tej aplikacji musisz posiadać konto maklerskie, a potem w bankowości internetowej wejść na swoje Konto Maklerskie, otworzyć zakładkę Ustawienia i wybrać opcję "ING Makler Mobile". Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie www.ingbank.pl (np. wpisując w wyszukiwarkę hasło "makler"
24-08-2016 09:45
NataliaJ pisze:@romil Aby sprawdzić dlaczego masz problemy z logowaniem prosimy o kontakt z nasza infolinią - (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie poprzez bankowość internetową (Wiadomości). Jeśli chodzi o szybkość działania aplikacji to caly czas pracujemy nad poprawieniem jej wydajności - prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.
Bla, bla, bla... nawet gdybyście stawali na głowie to ta aplikacja nie będzie wystarczająco szybka - wybraliście opakowanie strony www (która na starcie jest ślamazarnie wolna) więc cudów nie będzie i w stosunku do aplikacji natywnej zawsze będzie woooooolniej... Z czasem człowiek może co najwyżej nie będzie chciał rzucić telefonem o ścianę.
NataliaJ pisze:Jeśli chodzi o aplikację ING Makler Mobile jest to aplikacja, dzięki której masz łatwy dostęp do konta maklerskiego. Aby uzyskac login i PIN do tej aplikacji musisz posiadać konto maklerskie, a potem w bankowości internetowej wejść na swoje Konto Maklerskie, otworzyć zakładkę Ustawienia i wybrać opcję "ING Makler Mobile". Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie www.ingbank.pl (np. wpisując w wyszukiwarkę hasło "makler"
Wut? Jaki makler? O maklerze nic nie było... ale - też wygląda dużo lepiej niż NoweING. Jak sobie popatrzymy dokładnie, to wyjdzie dlaczego:
id=com.comarch.mobile.investment.ing
id=com.comarch.security.mobilebanking
Obie (dużo lepiej zrobione) aplikacje popełnił Comarch. Nowe, radosne WaszeING popełnił ktoś inny (zespół własny ING?):
id=pl.ing.mojeing
01-09-2016 22:22
wojciech pisze:
co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!
Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków.
02-09-2016 08:00
viggen pisze:
wojciech pisze:co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków.
No tak... kupa kłaków, w przeciwieństwiej do MojegoING, które jest innym typem kupy.
To jest zwyczajna ciekawostka, która po prostu odzwierciedla moje odczucia - najwidoczniej nie jestem jedyny.
Ale klakiery ING dalej będą klakierzyć...
05-09-2016 11:10
Oczywiście , obiektywnie o aplikacjach mogą wypowiadać się
viggen pisze:
wojciech pisze:co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków.
Oczywiście , obiektywnie o aplikacjach mogą wypowiadać się ich twórcy i kumple twórców. Użytkownicy są zbyt subiektywni .
ich twórcy i ich kumple .
10-09-2016 12:04
Witam.
Nowa wersja systemu jest beznadziejna. Jeśli ING całkowicie wyłączy stary system - przechodzę do innego banku. Pracuje w branży IT ale nowy system ING to porażka. Przerost formy nad treścią. Po co te dodatki do analizy wydatków itp ? Poprzednia wersja była czytelna, przejrzysta itp. Lipa Panowie programisci....
10-09-2016 12:51
PanCerny pisze:Witam.
Nowa wersja systemu jest beznadziejna. Jeśli ING całkowicie wyłączy stary system - przechodzę do innego banku. Pracuje w branży IT ale nowy system ING to porażka. Przerost formy nad treścią. Po co te dodatki do analizy wydatków itp ? Poprzednia wersja była czytelna, przejrzysta itp. Lipa Panowie programisci....
RANYJULEK! Co Ty piszesz!? Od razu widać, że się nie znasz (i na pewno nie pracujesz w branży IT, phi!). Jakbyś się znał (i pracował w branży IT) to byś wiedział, że MojeING to 8. cud świata i spełnia absolutnie wszystkie Twoje potrzeby! Poza tym, jeżeli chodzi wolno, to na pewno wina Twojego komputera (wiesz ile oni włożyli energii w optymalizację i unikanie wrzucania setek kilobajtó zbędnego JS i nadmiarowego kodu!?). </s>
btw. ja bym tu nie winił programistów - dostali takie a nie inne wytyczne od "mynydżera" i zapewne "programista płakał jak pisał"... chyba, że to millenialsi, to wtedy płakali (ale ze szczęścia), że mogą tyle JS władować na stronę...
Ostatnio Rajfi też zmienił swój system bankowy (z daremnego Flash) i o dziwo dosyć pozytywnie mnie zaskoczył - całkiem czytelna strona i nawet nie muli tak bardzo.
10-09-2016 13:42 | Edytowano: 10-09-2016 13:43
Rozbawiłeś mnie Wojciechu...... :-)
12-09-2016 11:51
Mnie nie. @wojciech a kiedy jest "muli" a kiedy "zaskakuje pozytywnie"? Prędkość lącza? Przepustowość? Bardzo proszę uszczegółowij swój wpis, bo może ja korzystam, a nie wiem, że mi też "muli". Posprawdzałbym. Z góry dziękuje.
14-09-2016 20:22 | Edytowano: 14-09-2016 20:23
wojciech pisze:No tak... kupa kłaków, w przeciwieństwiej do MojegoING, które jest innym typem kupy.
To jest zwyczajna ciekawostka, która po prostu odzwierciedla moje odczucia - najwidoczniej nie jestem jedyny.
Ale klakiery ING dalej będą klakierzyć...
Chodzi o to, że klikają tam głownie gimbaza. Używam wiele aplikacji i żadnej nie oceniłem bo po prostu mi się nie chce. Podobnie jak znajomi w moim lub podobnym wieku.
Nie raz sie zdarzyło, że ktoś miał jakieś badziewie zainstalowane na telefonie, bo na Google Play miał dobrą ocenę.
Jeden bardzo dobry przykład. Jakakolwiek aplikacja która jest za darmo a nawet okrojona - ma świetną ocenę. Inna tego typu aplikacja, lepsza, bardziej zaawansowana ale kosztująca np 5zł miesięcznie czy 25-30 za rok - ma o połowę gorszą ocenę? Dlaczego? Bo trzeba za nią zapłacić.
To jest tylko przykład.
Nie używam na telefonie mojego ING bo od samego początku mnie wkurzał powolnością działania. Jadę na starym. Na starym ale tylko dlatego, że nie muli i jest szybkie. Wygląd to rzecz gustu ale nowy mi się bardziej podoba.
Jak nie zmienią i nie poprawią płynności - pożegnam bank i tyle. Nie będę się męczył na telefonie z aplikacją której brak optymalizacji.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |