Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@romil Aby sprawdzić dlaczego masz problemy z logowaniem prosimy o kontakt z nasza infolinią - (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie poprzez bankowość internetową (Wiadomości). Jeśli chodzi o szybkość działania aplikacji to caly czas pracujemy nad poprawieniem jej wydajności - prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. 

Jeśli chodzi o aplikację ING Makler Mobile jest to aplikacja, dzięki której masz łatwy dostęp do konta maklerskiego. Aby uzyskac login i PIN do tej aplikacji musisz posiadać konto maklerskie, a potem w bankowości internetowej wejść na swoje Konto Maklerskie, otworzyć zakładkę Ustawienia i wybrać opcję "ING Makler Mobile". Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie www.ingbank.pl (np. wpisując w wyszukiwarkę hasło "makler" Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 611 z 1 332 (7 719 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


NataliaJ pisze:

@romil Aby sprawdzić dlaczego masz problemy z logowaniem prosimy o kontakt z nasza infolinią - (32 357 00 69) lub wysłanie wiadomości w tej sprawie poprzez bankowość internetową (Wiadomości). Jeśli chodzi o szybkość działania aplikacji to caly czas pracujemy nad poprawieniem jej wydajności - prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. 

Bla, bla, bla... nawet gdybyście stawali na głowie to ta aplikacja nie będzie wystarczająco szybka - wybraliście opakowanie strony www (która na starcie jest ślamazarnie wolna) więc cudów nie będzie i w stosunku do aplikacji natywnej zawsze będzie woooooolniej... Z czasem człowiek może co najwyżej nie będzie chciał rzucić telefonem o ścianę.


NataliaJ pisze:

Jeśli chodzi o aplikację ING Makler Mobile jest to aplikacja, dzięki której masz łatwy dostęp do konta maklerskiego. Aby uzyskac login i PIN do tej aplikacji musisz posiadać konto maklerskie, a potem w bankowości internetowej wejść na swoje Konto Maklerskie, otworzyć zakładkę Ustawienia i wybrać opcję "ING Makler Mobile". Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie www.ingbank.pl (np. wpisując w wyszukiwarkę hasło "makler" Emotikon: Szczęśliwy 


Wut? Jaki makler? O maklerze nic nie było... ale - też wygląda dużo lepiej niż NoweING. Jak sobie popatrzymy dokładnie, to wyjdzie dlaczego:

id=com.comarch.mobile.investment.ing

id=com.comarch.security.mobilebanking

Obie (dużo lepiej zrobione) aplikacje popełnił Comarch. Nowe, radosne WaszeING popełnił ktoś inny (zespół własny ING?):

id=pl.ing.mojeing

 

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 612 z 1 332 (7 716 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:
co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!

Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 613 z 1 332 (7 545 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


viggen pisze:

wojciech pisze:
co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!

Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków. 

 


No tak... kupa kłaków, w przeciwieństwiej do MojegoING, które jest innym typem kupy.

 

To jest zwyczajna ciekawostka, która po prostu odzwierciedla moje odczucia - najwidoczniej nie jestem jedyny.

 

Ale klakiery ING dalej będą klakierzyć...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 614 z 1 332 (7 534 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Oczywiście , obiektywnie o aplikacjach mogą wypowiadać się


viggen pisze:

wojciech pisze:
co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!

Ty się nie sugeruj oceną na Google Play bo jest warta tyle co kupa kłaków. 

 


Oczywiście , obiektywnie o aplikacjach mogą wypowiadać się  ich twórcy i  kumple twórców. Użytkownicy są zbyt subiektywni .
  ich twórcy i ich kumple .

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 615 z 1 332 (7 383 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam.

 

Nowa wersja systemu jest beznadziejna.  Jeśli ING całkowicie wyłączy stary system - przechodzę do innego banku.  Pracuje w branży IT ale nowy system ING to porażka. Przerost formy nad treścią. Po co te dodatki do analizy wydatków itp ?  Poprzednia wersja była czytelna, przejrzysta itp.  Lipa Panowie programisci....

PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 616 z 1 332 (7 131 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


PanCerny pisze:

Witam.

 

Nowa wersja systemu jest beznadziejna.  Jeśli ING całkowicie wyłączy stary system - przechodzę do innego banku.  Pracuje w branży IT ale nowy system ING to porażka. Przerost formy nad treścią. Po co te dodatki do analizy wydatków itp ?  Poprzednia wersja była czytelna, przejrzysta itp.  Lipa Panowie programisci....


RANYJULEK! Co Ty piszesz!? Od razu widać, że się nie znasz (i na pewno nie pracujesz w branży IT, phi!). Jakbyś się znał (i pracował w branży IT) to byś wiedział, że MojeING to 8. cud świata i spełnia absolutnie wszystkie Twoje potrzeby! Poza tym, jeżeli chodzi wolno, to na pewno wina Twojego komputera (wiesz ile oni włożyli energii w optymalizację i unikanie wrzucania setek kilobajtó zbędnego JS i nadmiarowego kodu!?). </s>

 

btw. ja bym tu nie winił programistów - dostali takie a nie inne wytyczne od "mynydżera" i zapewne "programista płakał jak pisał"... chyba, że to millenialsi, to wtedy płakali (ale ze szczęścia), że mogą tyle JS władować na stronę...

 

Ostatnio Rajfi też zmienił swój system bankowy (z daremnego Flash) i o dziwo dosyć pozytywnie mnie zaskoczył - całkiem czytelna strona i nawet nie muli tak bardzo.

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 617 z 1 332 (7 109 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Rozbawiłeś mnie Wojciechu......  :-)

Odpowiedz
0 Lajków
PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 618 z 1 332 (7 098 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mnie nie. @wojciech a kiedy jest "muli" a kiedy "zaskakuje pozytywnie"? Prędkość lącza? Przepustowość? Bardzo proszę uszczegółowij swój wpis, bo może ja korzystam, a nie wiem, że mi też "muli". Posprawdzałbym. Z góry dziękuje.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 619 z 1 332 (6 889 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

wojciech pisze:


 No tak... kupa kłaków, w przeciwieństwiej do MojegoING, które jest innym typem kupy.


 

To jest zwyczajna ciekawostka, która po prostu odzwierciedla moje odczucia - najwidoczniej nie jestem jedyny.

 

Ale klakiery ING dalej będą klakierzyć...


 

Chodzi o to, że klikają tam głownie gimbaza. Używam wiele aplikacji i żadnej nie oceniłem bo po prostu mi się nie chce. Podobnie jak znajomi w moim lub podobnym wieku.

Nie raz sie zdarzyło, że ktoś miał jakieś badziewie zainstalowane na telefonie, bo na Google Play miał dobrą ocenę.

Jeden bardzo dobry przykład. Jakakolwiek aplikacja która jest za darmo a nawet okrojona - ma świetną ocenę. Inna tego typu aplikacja, lepsza, bardziej zaawansowana ale kosztująca np 5zł miesięcznie czy 25-30 za rok - ma o połowę gorszą ocenę? Dlaczego? Bo trzeba za nią zapłacić.

To jest tylko przykład.

 

Nie używam na telefonie mojego ING bo od samego początku mnie wkurzał powolnością działania. Jadę na starym. Na starym ale tylko dlatego, że nie muli i jest szybkie. Wygląd to rzecz gustu ale nowy mi się bardziej podoba.

 

Jak nie zmienią i nie poprawią płynności - pożegnam bank i tyle. Nie będę się męczył na telefonie z aplikacją której brak optymalizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 620 z 1 332 (6 713 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Tryb ciemny

Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu. 

23-04-2025
Re.: Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.

Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,

podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.

Późni

...

23-04-2025
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam mam dokładnie taki sam problem z dźwiękiem przy odblokowywaniu plus zapetlona aplikacja ing. Czy ktoś może to naprawić albo zna rozwiązanie?
Tylko proszę mnie nie przekierowywać że mam zgłosić ja...

23-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy