Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Jestem w stanie zrozumieć oferty reklamowe, ale to (tuż po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego) nie jest odpowiednie miejsce na ich serwowanie - to jest irytujące i nijak ma się do zapewnień pracowników banku, którzy zachęcają do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, ponieważ nie będę zasypany reklamami czy ofertami. To tak jakbym przyszedł do placówki i zanim bym zdążył powiedzieć "Dzień dobry, przyszedłem w sprawie...." wciśnięto mi by mi do ręki stos reklam, a dopiero potem zapytano w czym możemy pomóc.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 601 z 1 332 (8 851 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dzięki prezentowaniu produktów w bankowości elektronicznej, zyskujesz możliwość poznania najbardziej aktualnej oferty naszego banku. Nie musisz szukać na stronie internetowej lub dzwonić na infolinie, jesteś zawsze na bieżąco z oferta naszego banku. Jeżeli jednak chciałbyś zrezygnować z takiej możliwości, możesz odwołać zgodę marketingową. Taka dyspozycję możesz złożyć na infolinii, w każdym oddziale banku oraz w bankowości elektronicznej.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 602 z 1 332 (8 788 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


DariuszK pisze:

Dzięki prezentowaniu produktów w bankowości elektronicznej, zyskujesz możliwość poznania najbardziej aktualnej oferty naszego banku. Nie musisz szukać na stronie internetowej lub dzwonić na infolinie, jesteś zawsze na bieżąco z oferta naszego banku. Jeżeli jednak chciałbyś zrezygnować z takiej możliwości, możesz odwołać zgodę marketingową. Taka dyspozycję możesz złożyć na infolinii, w każdym oddziale banku oraz w bankowości elektronicznej.


hahahahaha.

to dlatego w telewizji reklamy są też przerywane blokami filmów a nie na odwrót - bo ludzie kochają reklamy i częrpią z nich tyle przydatnych informacji i wiedzy!

dziękuję drodzy moderatorzy ING za wyjaśnianie zagadek rzeczywistości... szkoda tylko, że zalatuje ona Monty Pythonem =,=

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 603 z 1 332 (8 785 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


to dlatego w telewizji reklamy są też przerywane blokami filmów a nie na odwrót - bo ludzie kochają reklamy i częrpią z nich tyle przydatnych informacji i wiedzy!

dziękuję drodzy moderatorzy ING za wyjaśnianie zagadek rzeczywistości... szkoda tylko, że zalatuje ona Monty Pythonem =,=


hahahahaha.

Ale nie rozumiem po co te uszczypliwościEmotikon: Szczęśliwy? Przecież tak jak ADMin napisał, super jest to, że to można wyłączyć i mamy spokójEmotikon: Szczęśliwy.

To są dwa kliknięciaEmotikon: Szczęśliwy.

Pythony tez sie sprzedały bankowi; jak pamietasz Cleese wystapił swego czasu w reklamie chyba WBK Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 604 z 1 332 (8 779 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

No i masz rację. Odznaczyłem sobie reklamy i mam nadzieję ich więcej nie oglądać.

Ale nurtuje mnie inna sprawa.

Popuszczony zapewnieniami moderatorów i innych użytkowników zainstalowałem Moje ING (tak się ta małpa chyba nazywa).

Teraz gdy wydam w sklepie na przykład 10,23 zł to dostaję natychmiast powiadomienie ze starego i nowego programu o wydaniu takiej kwoty. Gdy chcę się zalogować ze starego programu to przebiega to jak zwykle, a jak z nowego to, albo się da, albo nie. Częściej nie. Nie ma żadnego zgłoszonego problemu tylko aplikacja nie reaguje na kliknięcia.

Odpuściłem sobie i zainstalowałem Maklera (mobilnego). Makler jest fajny, ale nie udało mi się do niego zalogować bo życzy sobie ode mnie jakiegoś loginu. Nie wiem skąd go wziąć bo to nie login od konta bankowego (dlaczego?). Przydatna informacja każe mi iść do starego programu i wybrać opcje których tam nie ma.

Tak więc spędziłem następną godzinę na rozwiązywaniu problemu „co autor chciał w tym programie przekazać”. Ciekawe czy ktoś mi za to zapłaci?

PS.

Gdzie się podział moduł sprawdzania pisowni? Każdy najmarniejszy portal potrafi z niego korzystać, a wy nie dajecie rady?

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 605 z 1 332 (8 728 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem fanem aplikacji Moje ING ale chyba trochę przesadzasz to normalne że jak masz dwie aplikacje to masz podwójne powiadomienia zresztą w jednej możesz wylaczyc i choć nowa apka jest toporna to jakoś zawsze się do niej loguje bez problemu więc może wina telefonu z Biedronki
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 606 z 1 332 (8 700 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Po co te uszczypliwości? Trafiłeś tu przez przypadek z forum Onetu?

Ja się nie dziwię, że dwie aplikacje wysyłają dwa komunikaty, więc czemu mi to tłumaczysz?

Ja napisałem, że mam problemy z logowaniem w nowej aplikacji i do tego mogłeś się odnieść. Zresztą odniosłeś się jak forumowicz z Onetu stwierdzając autorytatywnie, że mój Samsung z Playa jest myPhonem z Biedronki.

Czyli jak widać nie miałeś nic do powiedzenia – to po co się odzywasz?

Odpowiedz
0 Lajków
romil
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
38
16
28-12-2015
Wiadomość 607 z 1 332 (8 634 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Więc po co o tym wspominasz że dostajesz dwa powiadomienia i jak na razie tylko ty zglosiles problemy z logowaniem więc bym się zastanowił tak napisałeś swój post że inaczej nie dało się odpowiedzieć
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 608 z 1 332 (8 630 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

lukcorp pisze:
Więc po co o tym wspominasz że dostajesz dwa powiadomienia i jak na razie tylko ty zglosiles problemy z logowaniem więc bym się zastanowił tak napisałeś swój post że inaczej nie dało się odpowiedzieć

Może wspomina tylko on, bo ten potFForek jest nieużywalna stertą guana, która najpewniej jest instalowana i wylatuje z telefonu po kilku minutach (jak już się uda uruchomić i zamnąć to coś po długiej katordze)? Sprawdziłem raz i też miałem za pierwszym podejściem problem z logowaniem i formatką, za drugim poszło a trzeciego już nie było.

I po co miałbym o tym wspominać skoro to i tak byłby najmniejszy problem tej aplikacji?

("najlepiej" o niej świadczą oceny w sklepie - średnio 2,3 z gigantyczną przewagą "1" -- oklaski dla zespołu...)

 

EDIT:

co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 609 z 1 332 (8 625 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To że aplikacja jest strasznie słaba wiem stara wymiata wystarczyło jej dodać kilka funkcji.Nowa będzie miała zawsze problem bo to tylko mobilna wersja strony
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 610 z 1 332 (8 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

A tych galeryjnych ING ekspress dodadzą konto wspólne walutowe jak ktoś już ma indywidualne?

08-12-2024
Re.: Konto dodatkowe walutowe wspólne/indywidualne

Konto oszczędnościowe i konto walutowe może być wspólne. Natomiast dodanie drugiego właściciela możliwe jest tylko w naszej placówce.

08-12-2024
Re.: Zmiana pracodawcy a limit odnawialny

Przy limicie zadłużenia w koncie ważne są regularne, miesięczne wpływy na konto w kwocie minimum 1/6 kwoty przyznanego limitu. Zapewni to prawidłową obsługę debetu. W takiej sytuacji nowej umowy nie m...

07-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy