21-08-2016 16:49 | Edytowano: 21-08-2016 16:53
Jestem w stanie zrozumieć oferty reklamowe, ale to (tuż po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego) nie jest odpowiednie miejsce na ich serwowanie - to jest irytujące i nijak ma się do zapewnień pracowników banku, którzy zachęcają do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, ponieważ nie będę zasypany reklamami czy ofertami. To tak jakbym przyszedł do placówki i zanim bym zdążył powiedzieć "Dzień dobry, przyszedłem w sprawie...." wciśnięto mi by mi do ręki stos reklam, a dopiero potem zapytano w czym możemy pomóc.
22-08-2016 17:24
Dzięki prezentowaniu produktów w bankowości elektronicznej, zyskujesz możliwość poznania najbardziej aktualnej oferty naszego banku. Nie musisz szukać na stronie internetowej lub dzwonić na infolinie, jesteś zawsze na bieżąco z oferta naszego banku. Jeżeli jednak chciałbyś zrezygnować z takiej możliwości, możesz odwołać zgodę marketingową. Taka dyspozycję możesz złożyć na infolinii, w każdym oddziale banku oraz w bankowości elektronicznej.
22-08-2016 17:37
DariuszK pisze:Dzięki prezentowaniu produktów w bankowości elektronicznej, zyskujesz możliwość poznania najbardziej aktualnej oferty naszego banku. Nie musisz szukać na stronie internetowej lub dzwonić na infolinie, jesteś zawsze na bieżąco z oferta naszego banku. Jeżeli jednak chciałbyś zrezygnować z takiej możliwości, możesz odwołać zgodę marketingową. Taka dyspozycję możesz złożyć na infolinii, w każdym oddziale banku oraz w bankowości elektronicznej.
hahahahaha.
to dlatego w telewizji reklamy są też przerywane blokami filmów a nie na odwrót - bo ludzie kochają reklamy i częrpią z nich tyle przydatnych informacji i wiedzy!
dziękuję drodzy moderatorzy ING za wyjaśnianie zagadek rzeczywistości... szkoda tylko, że zalatuje ona Monty Pythonem =,=
22-08-2016 17:57
to dlatego w telewizji reklamy są też przerywane blokami filmów a nie na odwrót - bo ludzie kochają reklamy i częrpią z nich tyle przydatnych informacji i wiedzy!
dziękuję drodzy moderatorzy ING za wyjaśnianie zagadek rzeczywistości... szkoda tylko, że zalatuje ona Monty Pythonem =,=
hahahahaha.
Ale nie rozumiem po co te uszczypliwości? Przecież tak jak ADMin napisał, super jest to, że to można wyłączyć i mamy spokój.
To są dwa kliknięcia.
Pythony tez sie sprzedały bankowi; jak pamietasz Cleese wystapił swego czasu w reklamie chyba WBK
22-08-2016 23:29
No i masz rację. Odznaczyłem sobie reklamy i mam nadzieję ich więcej nie oglądać.
Ale nurtuje mnie inna sprawa.
Popuszczony zapewnieniami moderatorów i innych użytkowników zainstalowałem Moje ING (tak się ta małpa chyba nazywa).
Teraz gdy wydam w sklepie na przykład 10,23 zł to dostaję natychmiast powiadomienie ze starego i nowego programu o wydaniu takiej kwoty. Gdy chcę się zalogować ze starego programu to przebiega to jak zwykle, a jak z nowego to, albo się da, albo nie. Częściej nie. Nie ma żadnego zgłoszonego problemu tylko aplikacja nie reaguje na kliknięcia.
Odpuściłem sobie i zainstalowałem Maklera (mobilnego). Makler jest fajny, ale nie udało mi się do niego zalogować bo życzy sobie ode mnie jakiegoś loginu. Nie wiem skąd go wziąć bo to nie login od konta bankowego (dlaczego?). Przydatna informacja każe mi iść do starego programu i wybrać opcje których tam nie ma.
Tak więc spędziłem następną godzinę na rozwiązywaniu problemu „co autor chciał w tym programie przekazać”. Ciekawe czy ktoś mi za to zapłaci?
PS.
Gdzie się podział moduł sprawdzania pisowni? Każdy najmarniejszy portal potrafi z niego korzystać, a wy nie dajecie rady?
23-08-2016 06:33
23-08-2016 21:20
Po co te uszczypliwości? Trafiłeś tu przez przypadek z forum Onetu?
Ja się nie dziwię, że dwie aplikacje wysyłają dwa komunikaty, więc czemu mi to tłumaczysz?
Ja napisałem, że mam problemy z logowaniem w nowej aplikacji i do tego mogłeś się odnieść. Zresztą odniosłeś się jak forumowicz z Onetu stwierdzając autorytatywnie, że mój Samsung z Playa jest myPhonem z Biedronki.
Czyli jak widać nie miałeś nic do powiedzenia – to po co się odzywasz?
23-08-2016 21:51
23-08-2016 22:00 | Edytowano: 23-08-2016 22:02
lukcorp pisze:
Więc po co o tym wspominasz że dostajesz dwa powiadomienia i jak na razie tylko ty zglosiles problemy z logowaniem więc bym się zastanowił tak napisałeś swój post że inaczej nie dało się odpowiedzieć
Może wspomina tylko on, bo ten potFForek jest nieużywalna stertą guana, która najpewniej jest instalowana i wylatuje z telefonu po kilku minutach (jak już się uda uruchomić i zamnąć to coś po długiej katordze)? Sprawdziłem raz i też miałem za pierwszym podejściem problem z logowaniem i formatką, za drugim poszło a trzeciego już nie było.
I po co miałbym o tym wspominać skoro to i tak byłby najmniejszy problem tej aplikacji?
("najlepiej" o niej świadczą oceny w sklepie - średnio 2,3 z gigantyczną przewagą "1" -- oklaski dla zespołu...)
EDIT:
co ciekawe - stara aplikacja ma ocenę 4,7 i jest faktycznie całkiem niezła, a teraz sprawdzając przez przypadek trafiłem na INGBusiness - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.comarch.security.mobilebanking i ... wow! aplikacja jest natywna dla Androida i wygląda zwyczajnie świetnie. Nie dało się tak zrobić WaszegoING (bo moje to ono nie jest)?!
24-08-2016 08:28
Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |