09-08-2016 07:32
Nigdy wszystkim nie dogodzisz. Wg mnie opcja wybrana przez ING jest najlepsza. Masz alternatywę (dostęp do starej wersji) a zmiany są etapowe co sprawia, że lepiej się człowiek uczy nowych rozwiązań.
Słynny i wszędzie wspominany mBank zrobił dużą rewolucję i choć stara opcja była to funkcjonalność nowego nie sprawdziła się w 100% (moje odczucie).
Kręcenei nosem będzie zawsze. To oczywiste. Jak narazie ING może mówić o sukcesie.
09-08-2016 08:04
09-08-2016 21:56 | Edytowano: 09-08-2016 22:04
@lukcorp Moje ING zawiera zarówno funkcje przeniesione z dotychczasowego systemu, wzbogacone o nowe rozwiązania, np. praktyczna funkcja wyszukiwania zrobionego wcześniej przelewu, jak i nowe funkcje, o które najczęściej pytali klienci. Sa to m.in. saldo po transakcji, historia zbiorcza kont, możliwość ustanowienia pełnomocnictwa do kont, pobranie listy wybranych transakcji czy zastrzeżenie dokumentów.
Zapraszamy do śledzenia informacji o nowościach na naszym blogu: KLIK i KLIK.
10-08-2016 03:27
mcumberpl pisze:
Kręcenei nosem będzie zawsze. To oczywiste. Jak narazie ING może mówić o sukcesie.
Nie byłbym tego taki pewien. Osobiście znam parę osób (+ja), które po wprowadzeniu nowego systemu zainteresowały się konkurencją. Jak na razie najlepszą opcją Mojego ING jest przycisk "Poprzednia wersja systemu" i oby ta opcja została jak najdłużej. A o nowej apce mobilnej chcę jak najszybciej zapomnieć. Szkoda bo poprzednia to było mistrzostwo świata.
10-08-2016 05:50
10-08-2016 09:04
@lukcorp dlaczego żart? Nie odpowiada ci nie korzystaj. Dla mnie ta forma to najszybsza metoda składania dyspozycji przelewu.
10-08-2016 09:08
20-08-2016 14:01 | Edytowano: 20-08-2016 14:04
Co to za głupi pomysł z wyświetlaniem oferty reklamowej bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego? Logując się do serwisu oczekuje dostępu do swojego konta, a nie oglądania kolejnej reklamy.
20-08-2016 14:16
21-08-2016 14:06
Oferty przygotowane dla Ciebie prezentują się, jeżeli wyraziłeś zgodę na marketing elektroniczny. Taką zgodę możesz wycofać przez Moje ING: Dane i ustawienia - > Komunikacja z bankiem/ -> Zmień.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |