30-06-2016 11:54
Chciałbym aby analiza wydatków była robiona do konta, co do którego mam pełnomocnitwo.
"Zarządzanie finansami" - ustawiam budżet. Ale chce aby było to konto "pełnomocnik". Jeśli chce zmienić mam przejść do ustawień. Przechodze.
Mam konto do analizy wydatków i budżetu. Jednak na liście mam tylko konto "podstawowe".
Zaglądam jeszcze do "Konfiguracji systemu". Przy rachunku "pełnomocnik" mam nie zaznaczone "nie wyświetlaj w sekcji "Dzisiaj". Konto wyświetla się z informacją o saldzie po zalogowaniu.
Proszę o wskazówki jak dokonać zmiany analizowanego konta.
30-06-2016 12:21
Sprawa kolejna - Informacja o kartach - mam nowy okres rozliczeniowy.
W poprzednim miesiącu kartą wykonano transakcje powyżej progu i nie została naliczona prowizja.
Tym czasem w informacji o karcie mamy prawidłowe informacje o transakcjach w poprzednim miesiącu (czyli czerwiec przed 29), wartość transakcji w tym miesiącu (w tym blokady), brakującą kwotę i błędnie wskazaną datę najbliższej pobieranej prowizji - 28.06.2016 r.
Skoro informacje o transakcjach są prawidłowo to warto też wskazać datę na 28.07.2016 r.
I na koniec propozycja zmiany - na wartościach transakcji - odnośniki do operacji jakie wchodzą zakres wskazanej wartości.
01-07-2016 11:31
@Konto usunięte Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzić możliwość analizy wydatków na podstawie wielu kont (również tych, do których jesteś upoważniony).
Prosze o weryfikację, czy dalej w szczegółach karty widoczna jest data 28.06.2016 - jeśli tak, proszę przesłanie zgłoszenia przez bankowość internetową. Sprawdzimy to.
Zanotowaliśmy Twoją sugestię. Obecnie możesz w historii konta wybrać transakcje wykonane kartą za wybrany okres.
01-07-2016 11:55
@MarcinB , dziś 1 lipca. Data jest już prawidłowa (28.07.2016).
Nie mniej jeżeli Bank informuje, że rozlicza daty od 29 bieżący do 28 następny do warto mieć na uwadze poprawkę. Jak nie zapomnę przyjrze się sprawie pod koniec lipca.
Pozdrawiam
03-07-2016 09:31
W zdefiniowanych odbiorcach przydało by się dodać dodać opcję "Tytuł przelewu".
03-07-2016 14:04
W starym systemie przy próbie dotarcia do moich środków na giełdzie wyświetlił mi sie następujący komunikat: "Dostęp możliwy po podpisaniu Umowy ramowej o korzystanie z systemu bankowości internetowej. Zawarcie umowy możliwe w każdym Oddziale Banku lub poprzez MojeING."
Gdy wchodzę do MojegoING to bank proponuje mi podpisanie nowej umowy. Właściwie nie wiem jaką umowę mi proponuje, ale wygląda, że nową.
Skoro mam środki w biurze maklerskim to znaczy, że umowę z bankiem juz podpisałem i teraz chciałbym mieć do nich dostęp, a nie zakładać drugiego konta maklerskiego.
Opisu konkretnego nie ma tylko prowadzenie za rączkę w celu podpisania nowej umowy.
Jak rozwiązać ten problem?
Pomijam, że skoro zadaję takie pytanie to znaczy, że wasza strona nie udziela odpowiednich informacji tak by pytanie było zbędne.
05-07-2016 13:30
@romil Umowa którą możesz podpisać w Moim ING, jak również w dowolnej placówce naszego banku to umowa ramowa, która nie wpływa na założenie nowego rachunku maklerskiego, tylko na możliwość obsługi już założonego poprzez Twoją bankowość elektroniczną. Po jej podpisaniu będzie miał dostęp do obsługi założonego już rachunku maklerskiego.
05-07-2016 22:00
mcumberpl pisze:Sprawa kolejna - Informacja o kartach - mam nowy okres rozliczeniowy.
W poprzednim miesiącu kartą wykonano transakcje powyżej progu i nie została naliczona prowizja.
Tym czasem w informacji o karcie mamy prawidłowe informacje o transakcjach w poprzednim miesiącu (czyli czerwiec przed 29), wartość transakcji w tym miesiącu (w tym blokady), brakującą kwotę i błędnie wskazaną datę najbliższej pobieranej prowizji - 28.06.2016 r.
Skoro informacje o transakcjach są prawidłowo to warto też wskazać datę na 28.07.2016 r.
Ta zakładka w ogóle różne cuda pokazuje. Czasami kwoty z poprzedniego okresu rozliczeniowego, mimo iż dawno zaczął się kolejny, innym razem okres rozliczeniowy się zgadza, ale transakcje są źle zliczone (pokazuje tylko część, mimo iż pozostałe są zaksięgowane i widoczne w historii). Jak ktoś mało płaci kartą w miesiącu i musi się pilnować, żeby wydać te 300 zł, obecnie do kontrolowania wydatków lepiej od MojegoING nadaje się kartka, długopis i kalkulator...
05-07-2016 23:00
Jak ktoś mało płaci to lepsze są karty w innych bankach - chociażby Citi gdzie coś takiego jak opłaty za kartę to takie Yeti (co roku można mieć, a jak człowiek poprosi to dają bezterminowo)...
Drogie ING - wasza cudowna aplikacja i zaklinanie rzeczywistości zostało ocenione w sklepie Play najnowsza wersja ma oceny już w okolicach 2.6 z przeważającymi "1", podczas gdy poprzednia (przemianowana na "ING dla przedsiębiorców" nie wiedzieć czemu) dalej ma solidne 4,7.
Najzabawniejsze są jednak komentarze i odpowiedzi ing (które zostały mocno ocenzurowane jak właśnie zauważyłem ) gdzie z w jednym komentarzu jest odpowiedź, że ta aplikacja ma więcej funkcji a chwilę później na zwrócenie uwagi, że nie ma wielu funkcji ktore miala poprzednia wersja, stwierdzenie ze to jest dopiero wersja rozwojowa
Ja wiem, robiliście masę badań a to po prostu ludzie się nie znają, są zawistni i po prostu nie rozumieja tego wspaniałego produktu i dlatego dają mu "1", nie to że aplikacja jest po prostu guanem ubranym w sreberko, "pardą" super-web-aplikacją przepakowaną na aplikację mobilną
PS. jest w wątku o nowej bankowości internetowej ze względu na poprzedni akapit - "aplikacja mobilna" to po prostu widok strony www więc różnica żadna.
12-07-2016 16:15
Po dokonaniu przelewu w "Twoja transakcja została zrealizowana" przydała by się 3 opcja: Pobierz potwierdzenie w formacie .pdf.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |