09-05-2016 11:05
Produkty firmowe udostępnimy w drugiej połowie roku.
Natomiast zlecenia walutowe jako klient indywidualny będziesz mógł realizować jeszcze w tym miesiącu.
09-05-2016 14:24
Bardzo podoba mi się nowa funkcja serwisu KręcąceKółko - bardzo ułatwia korzystanie z bankowości internetowej a możliwość zrelaksowania się od kiluminutowego gapienia w nie jest po prostu niesamowita!
Przy próbie przeładowania strony dostajemy radosny komunikat (Nie udało się pobrać danych):
https://www.dropbox.com/s/1ksuh1zrnynttyn/Screenshot%202016-05-09%2014.17.04.png?dl=0
po czym jesteśmy wylogowywani z systemu...
09-05-2016 14:57
@wojciech Przepraszamy za utrudnienia związane z logowaniem do bankowości internetowej i niedostępnością strony. Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu.
09-05-2016 17:25
Czy ktoś z moderatorów jest w stanie odpowiedzieć gdzie podziała się klawiatura ekranowa na stronie logowania w przeglądarce Safari ???
Zaznaczam, że klawiatura ekranowa jest dostępna przy logowaniu się do starego ING BankOnline. Czyli co, pojawia się i znika ??
Drugie pytanie: jeden z Was, moderatorów zapowiedział na ten tydzień przegląd nowości w "Moje ING". Kiedy i w jakiej formie zostanie to opublikowane ? Nie chciałbym przegapić, a zastanawiam się nawet czy nie wziąść urlopu jak będzie dużo czytania.
Pozdrawiam moderatorów, którzy wnikliwie czytają i analizują posty klientów.
10-05-2016 12:20
Witam
Czy wiadomo kiedy w tym roku zostanie dodana mozliwosc obslugi kont firmowych w nowym systemie.
Bez tego cały nowy system jest dla mnie bezużyteczny.
10-05-2016 12:59
Parę postów wyżej pisali, że w drugiej połowie roku.
10-05-2016 17:25
@sud1 jeśli zmniejszysz rozdzielczość ekranu, klawiatura ekranowa powinna być widoczna.
Pracujemy jeszcze nad podsumowanie.
10-05-2016 17:31
MarcinBa pisze:@sud1 jeśli zmniejszysz rozdzielczość ekranu, klawiatura ekranowa powinna być widoczna.
Pracujemy jeszcze nad podsumowanie.
Czy to jest jakaś kpina? Przeież system powinien być uniwersalny a tutaj okazuje się, że działa tylko w określonych warunkach...
Dla informacji - obecnie najczęściej rozdzielczość dyktowana jest przez urządzenie (rozdzielczość natywna ekranu) i zmienianie jej jest raczej niezalecane...
10-05-2016 19:18
MarcinBa pisze:@sud1 jeśli zmniejszysz rozdzielczość ekranu, klawiatura ekranowa powinna być widoczna.
Pracujemy jeszcze nad podsumowanie.
Dobry żart. Nie zamierzam zmniejszać rodzielczości, może jeszcze specjalnie dla Waszego systemu mam sobie kupić nowy komputer ?. Logując się do ING BankOnline na tej samej rodzielczości klawiatura ekranowa jest dostępna, to oznacza że Wasz wspaniały system "Moje ING" jest niedopracowany. Poza tym przy mniejszej rodzielczości na innej przeglądarce, po włączeniu klawiatury ekranowej do wpisania hasła, ledwo mieści się ona na ekranie komputera. To jest jakaś paranoja, takie rady wsadzie sobie w ... buty.
Podsumowanie ? Aż tyle zmian było od listopada 2015 ? Chyba tylko skopane kompletnie przelewy wzorcowe.
10-05-2016 22:09
MarcinBa pisze:@sud1 jeśli zmniejszysz rozdzielczość ekranu, klawiatura ekranowa powinna być widoczna.
Pracujemy jeszcze nad podsumowanie.
Twoja "porada" jest do niczego, zmiana rozdzielczości ekranu nie wpływa na pojawianie się lub znikanie elementów strony logowania do systemu "Moje ING", dziwne by było gdyby coś takiego miało miejsce. Jest to ewidentny błąd systemu transakcyjnego "Moje ING" - brak klawiatury ekranowej w przeglądarce Safari. Jeśli jednak ze strony banku są zalecane tego typu porady, to mnie już nie dziwi, że nowy system transakcyjny tak wygląda i działa. Kręcące się kółka i bąble to priorytet, a na dodatek finansometr który jest a jednocześnie go nie ma.
W następnej odpowiedzi moderatorów dowiem się zapewne, że "Moje ING" nie jest dostosowany do przeglądarki Safari i zalecane jest korzystanie z innych wspieranych przez ING przeglądarek.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |