20-04-2016 22:16
tex pisze:Zastanawiałaś się aby domagać się również aby zmienić ruch na lewo stronny? Miło by było gdyby każdy jeździł stroną która mu pasuje
A mnie zastanawia kiedy w końcu będzie można sobie skonfigurować pulpit wg własnego uznania?
Chciałbym mieć widoczny tylko rachunek główny a nie wszystkie produkty. Oczywiście jest możliwość wyłączenia widoczności ale kończy się tym, że z produktów nie można w ogóle korzystać.
Chciałbym aby Oszczędności były od razu podzielone na produkty a nie jak jest teraz, że trzeba klikać w KÓŁKO aby je rozwinąć.
Chciałbym aby HISTORIA była poniżej produktów a nie z boku jak jest teraz.
Chciałbym aby te reklamy, BLIKI, zachęty do kredytów i inne były po prawej stronie jak teraz jest historia.
Coś na zasadzie działania tablicy na Facebooku, Wszystko najważniejsze na środku, **beep**oły z boku.
20-04-2016 22:17
20-04-2016 23:13
Panie kolego z ambicjami.
Po pierwsze to "przepis" Sandry jest fajny pod warunkiem, że działa, ale jak nie działa to jest niefajny. Moje ostatnie rachunki mają się nijak do przelewów wzorcowych. Bo gdy płacę za mieszkanie i odejmę sobie nadpłatę za wodę (na przykład) to następnym razem korzystając z "przepisu" Sandry zapłacę za mało za czynsz.
Po drugie wyświetlają mi się np. opłaty za użytkowanie wieczyste z 2 ostatnich lat, ale nie wyświetla się żaden rachunek za gaz – tak jakbym nigdy nie płacił. Czyli jednak nie wszystko działa.
A poza tym jeśli masz czas, chęć i ambicje by testować oprogramowanie banku to twoja sprawa. Moja znajoma w pracy testuje oprogramowanie, ale jej za to płacą, a ja mam to robić w swoim czasie i za darmo? Poprzedni program mi odpowiadał choć też miał mankamenty, więc czuję się uszczęśliwiany na siłę.
20-04-2016 23:50
romil pisze:Panie kolego z ambicjami.
Po pierwsze to "przepis" Sandry jest fajny pod warunkiem, że działa, ale jak nie działa to jest niefajny. Moje ostatnie rachunki mają się nijak do przelewów wzorcowych. Bo gdy płacę za mieszkanie i odejmę sobie nadpłatę za wodę (na przykład) to następnym razem korzystając z "przepisu" Sandry zapłacę za mało za czynsz.
Po drugie wyświetlają mi się np. opłaty za użytkowanie wieczyste z 2 ostatnich lat, ale nie wyświetla się żaden rachunek za gaz – tak jakbym nigdy nie płacił. Czyli jednak nie wszystko działa.
A poza tym jeśli masz czas, chęć i ambicje by testować oprogramowanie banku to twoja sprawa. Moja znajoma w pracy testuje oprogramowanie, ale jej za to płacą, a ja mam to robić w swoim czasie i za darmo? Poprzedni program mi odpowiadał choć też miał mankamenty, więc czuję się uszczęśliwiany na siłę.
Po pierwsze - sprawdź zanim napiszesz. Jak klikniesz mieszkanie to sie rozwija pole (masz strzałkę w lewym dolnym rogu przy polu mieszkanie) i pojawiają się ostatnie operacje. I przy każdej z nich masz kwoty. Druga sprawa - przed kliknięciem dalej - możesz zawsze zmienic kwotę. Takie trudne to nie jest.
Po drugie. Jakoś dziwne, ale u mnie się wszystko wyświetla. Zawsze możesz użyć opcji ODBIORCY (na górze ikonka na poziomie WYLOGUJ) i tam również rozwinąc dane pole - np mieszkanie
A po trzecie - nie jest Pan ambitny, tylko z pan z myśleniem. Nie wiem skąd taka w społeczeństwie awersja do zmian. U nas jest tak, że jak się coś zmienia, to tylko UTRUDNIANIE.
Ciągle coś w zyciu się zmienia
1) Zmieniasz telefon - dzisiaj masz Samsunga, zmieniasz na np LG i czy SONY. Każdy telefon ma inne funkcje i inaczej działa. Musisz też się tego nauczyć
2) Zmieniasz markę samochodu - pewne funkcje są gdzie indziej
3) Zmieniasz TV - każda firma ma inne menu
4) Zmieniasz operatora kablowego i w jednym Polsat był na kanale 4 a w nowym - na kanale 44.
5) Zmienisz bank i w każdym banku inaczej wygląda system. Czy jak podpisałeś umowę z ING, nie musiałeś się nauczyć poruszania po systemie?
Jak przeniesiesz rachunek do innego banku to od razu będzie dla Ciebie wszystko jasne?
Itd itp
I czy do wszystkiego trzeba mieć ambicję? Czy w każdym przypadku mają Ci płacić producenci, że kupiłeś samochód, telefon, TV i masz się na nowo czegoś nauczyć, bo każdy z nich ma inne menu i inne rozwiązania?
Ludzie trochę więcej otwartości na zmiany. Trochę skupienia. A jak na razie to widzę wręcz przeciwnie. Zamiast się na nowo ciekawych rozwiązań nauczyć, to tracicie energię tylko na krytykę
20-04-2016 23:53
20-04-2016 23:55
viggen pisze:
Brakuje mi jeszcze opcji wysłania potwierdzenia na adres mailowy.
Do godz. 20 dnia roboczego jest możliwość wydrukowania potwierdzenia. Później trzeba czekać na najbliższy przelew wychodzący. Fajna opcja (wiele banków tak ma np MBank czy Eurobank), gdzie można zaznaczyć przed wykonaniem przelewu - wyślij potwierdzenie na adres mailowy.
@viggen idź już spać bo czytać sie Twoich bredni nie da...
21-04-2016 00:01
Keicam pisze:
viggen pisze:
Brakuje mi jeszcze opcji wysłania potwierdzenia na adres mailowy.
Do godz. 20 dnia roboczego jest możliwość wydrukowania potwierdzenia. Później trzeba czekać na najbliższy przelew wychodzący. Fajna opcja (wiele banków tak ma np MBank czy Eurobank), gdzie można zaznaczyć przed wykonaniem przelewu - wyślij potwierdzenie na adres mailowy.@viggen idź już spać bo czytać sie Twoich bredni nie da...
O jakich bredniach piszesz? Może sam idź spać z Twoimi bredniami.
Po godz. 20 nie ma księgowania, więc nie ma możliwości wydrukowania potwierdzenia.
Jak otrzymasz na maila potwierdzenie, możesz przesłać je do konkrahenta (np z telefonu będąc w pracy, komunikacji itd). Albo od razu wpisując adres mailowy kontrahenta, otrzymuje on po wyjściu przelewu (ok godz.6) maila z potwierdzeniem przelewu.
Chyba, że dla Ciebie to jest takie skomplikowane.....
21-04-2016 08:36
[obrazek z kapitanem Picardem i jego pierwszym oficerem, bo do Twoich wypocin pojedyńczy facepalm się nie umywa]
Tak się składa, że to co opisujesz nie jest intuicyjne i nie jest sensownie rozwiązane stąd cały problem... równie dobrze mogliby wymyślić że musisz przed wykonaniem przelewu splunąć przez lewe ramię a Ty dalej byłbyś zachwycony i nie widział problemu.
Akurat mam konto w chyba większości Polskich banków (i kilku zagranicznych) i to co popełniło ING jest zwyczajnie tragiczne (dobra, brytyjki Lloyds ma głupszy interfejs, ale nie wiem czy to powód do radości) i mało intuicyjne - w większości przypadków jest prosto i sensownie i praktycznie większość opcji jest tam, gdzie się ich człowiek spodziewa... a w ING trzeba zgadywać (chociażby jak z przytoczonymi przez Ciebie odbiorcami). A zmienianie na siłę w imię bliżej nieokreślonych wydumanych widzimisię jest głupie.
Przytoczone przykłady są "ciut" bez sensu:
* większość telefonów (zwłaszcza przytoczone przez Ciebie) ma ten sam system operacyjny i różni się kolorkami (poza iphonem, ale tam obsługa i możliwości są ograniczone do minimum i... też jest intuicyjnie);
* rozumiem, że w jednym samochodzie masz kierownice po prawej a w innym po lewej? a może chodzi o ułożenie **beep**ów (bo mówimy o funkcjach podstawowych a nie wodotryskach)
* w TV chodzi chyba co najwyżej o listę kanałów?
* łał... i u każdego uperatora masz opisane na którym kanale coś jest (i dodatkowo są pogrupowane tematycznie - odpowiednik kablówki ING to kanały wymieszane losowo - i ti przy każdym uruchomieniu telewizora)
* jeżeli Ty musisz uczyć się obsługi UI banku to... na prawdę współczuję - chociaż to koliduje z tym co mówisz - że nowe ING jest proste a gdzie indziej, że nowych UI trzeba się uczyć.
Weź się zdecyduj, bo brakuje u CIebie logiki...
21-04-2016 18:15
[obrazek z kapitanem Picardem i jego pierwszym oficerem, bo do Twoich wypocin pojedyńczy facepalm się nie umywa]
Jeśli ja napisałem wypociny, to co wtedy napisałeś Ty?
Tak się składa, że to co opisujesz nie jest intuicyjne i nie jest sensownie rozwiązane stąd cały problem... równie dobrze mogliby wymyślić że musisz przed wykonaniem przelewu splunąć przez lewe ramię a Ty dalej byłbyś zachwycony i nie widział problemu.
W którym miejscu jest nieintuicyjne?
Stary system - PRZELEWY - ODBIORCY ZDEFINIOWANI (wybierasz np mieszkanie) - sprawdzasz czy się zgadza tytuł i kwota, ewentualnie korygujesz - WYŚLIJ PRZELEW
Nowy system - ODBIORCY - wybierasz mieszkanie (rozwija Ci się panel i masz - albo jako stary odbiorca zdefiniowany czyli nr rachunku i nazwa - albo wybierasz kolejne pole z ostatnich przelewów - sprawdzasz czy się zgadza tytuł i kwota, ewentualnie korygujesz - WYŚLIJ PRZELEW
Gdzie zatem tu brak intruicyjności? Gdzie spluwanie przez ramię? Nie widzę tutaj nic skompliowanego i trudnego. Jest po prostu INACZEJ!
I już jest problem tak? Przelewy się zaczyna od Odbiorcy i już wielki hejt.
To samo jeśli chcemy zrobić przelew dowolny
Stary system - Przelew - przelew dowolny - albo wpisujesz z palca albo korzystasz z opcji odbiorców zdefiniowanych. Wypełniasz brakujące pola i wysyłasz przelew. Problem był gdy robiłeś kiedyś do kogoś przelew i nie masz go w zapisanych. Musiałeś wejść w historię, kombinować (bo historia inteligentna nie była) i zrobić po wyszukiwaniach PONÓW PRZELEW ( przed - sprawdzenie nr rachunku, nazwy, poprawić kwotę)
Nowy system - Wykonaj transakcję - wybieranie rachunku (tutaj już zgłaszałem telefonicznie i mailowo - powinien być rachunek przypisany jak główny albo ominąć tą pozycję) - wpisujesz 3 słowa i Ci wyskakują przelewy o tym tytule albo korzystasz z listy odbiorców (tutaj taka sama zasada korzystania jak w przypadku odbiorcy - czyli pierwsze pole to po staremu zapisany odbiorca lub kolejne pola - kilka ostatnich przelewów do tego odbiorcy), wybierasz odpowiednią opcję, sprawdzasz dane i robisz przelew.
Nie widzę tutaj żadnych problemów z logiką działania. Jest po prostu inaczej i problem polega, że ciężko dla Was niektórych się przestawić
Tutaj raczej jest do poprawy o czym pisałem, czyli rachunek powinien się przypisać automatycznie i bez sensu ciągle wybierać albo - jak w starym systemie - przed zrobieniem przelewu możliwość wyboru rachunku z którego przelew ma zostać wykonany. To tylko może ułatwić ale da się z tym żyć (trochę człowiek po przeklina ale z czasem mu przejdzie) Ale nie ma żadnego problemu z logiką operacji.
I druga sprawa - po wybranie wykonaj transakcję i wybraniu rachunku wyszukiwarka powinna wyświetlać wyniki już w polu wyszukiwań a nie jako wynik wyszukiwań oraz - powinna TYLKO i WYŁĄCZNIE pokazywać ostatni przelew pod odbiorcę którego szukamy. Po co jest dublowanie tych samych opcji co w ODBIORCACH - nie wiem. A tak by ukróciło nam wykonanie przelewu.
Wszystkie te uwagi zwracałem już do ING.
Powtarzam - gdybyście przeznaczyli czas na "nauczenie się" nowej logicznej zasady zamiast tylko krytykować, już dawno byście mieli to opanowane.
Wszystko jest intuicyjne tylko brakuje jeszcze szlifu i kilku ułatwień.
Akurat mam konto w chyba większości Polskich banków (i kilku zagranicznych)
Brawo Ty!
i to co popełniło ING jest zwyczajnie tragiczne (dobra, brytyjki Lloyds ma głupszy interfejs, ale nie wiem czy to powód do radości) i mało intuicyjne - w większości przypadków jest prosto i sensownie i praktycznie większość opcji jest tam, gdzie się ich człowiek spodziewa... a w ING trzeba zgadywać (chociażby jak z przytoczonymi przez Ciebie odbiorcami). A zmienianie na siłę w imię bliżej nieokreślonych wydumanych widzimisię jest głupie.
Nic nie trzeba zgadywać. Wszystko jest łatwe i intuicyjne. Miałem konta w BZWBK, mBank, Alior Bank, Eurobank, Inteligo i Multibank (zanim jeszcze nie zrobił sie z tego mBank) I ze wszystkich systemów najlepiej mnie się podobał w Multi. Ale każdy bank ma swoje funkcje, ułatwienia, skomplikowania itd.
Najgorszy, który mnie najbardziej odpychał był BZWBK i Alior. Ale nie, że były skomplikowane bo każdy ma swój układ do obsługi konta, tylko po prostu nie przypadł mi do gustu czcionką i kolorystyką.
Hejtowany na necie system nowy mBanku poza zbędnymi funkcjami (prawie jak supermarket a nie bank) jest idealny. Dla mnie mogłoby być połączenie systemu mBanku (bez wszystkich wodotrysków) i obsługa ING - wtedy byłbym szczęśliwy.
Nie ma lepszego Banku jeśli chodzi o szybkość robienia przelewów jak mBank. Ale ludzie nie lubią zmian i ciężko im skumać, że dzisiaj można to robić dosłownie 3 kliknięciami - zarówno gdy ma się zapisanych odbiorców czy też - nowy przelew lub do kogoś z historii.
Przytoczone przykłady są "ciut" bez sensu:
* większość telefonów (zwłaszcza przytoczone przez Ciebie) ma ten sam system operacyjny i różni się kolorkami (poza iphonem, ale tam obsługa i możliwości są ograniczone do minimum i... też jest intuicyjnie);
* rozumiem, że w jednym samochodzie masz kierownice po prawej a w innym po lewej? a może chodzi o ułożenie **beep**ów (bo mówimy o funkcjach podstawowych a nie wodotryskach)
* w TV chodzi chyba co najwyżej o listę kanałów?
* łał... i u każdego uperatora masz opisane na którym kanale coś jest (i dodatkowo są pogrupowane tematycznie - odpowiednik kablówki ING to kanały wymieszane losowo - i ti przy każdym uruchomieniu telewizora)
* jeżeli Ty musisz uczyć się obsługi UI banku to... na prawdę współczuję - chociaż to koliduje z tym co mówisz - że nowe ING jest proste a gdzie indziej, że nowych UI trzeba się uczyć.
Nie są beznsensowe bo problem uogólniłem. Dzisiaj niektórzy narzekają na przelewy w ING a potem będą kolejne narzekania
1) Co z tego, że jest Android. Każdy producent ma swoją nakładkę. Inaczej wygląda i działa dialer w Samsungu, inaczej w Sony. Aparat fotograficzny - każdy z producentów ma inny wygląd, inne opcje, inaczej sie wykonuje ustawienia itd.
2) Mówimy o funkcjach podstawowych. Światła w niemieckich autach masz właczane po lewej pokrętłem, we francuskich przełącznikiem kierunkowskazów. Inaczej działa w każdym aucie panel klimatyzacji, komputer pokładowy. Itd. W każdym aucie masz wspólne tylko kierownicę. Nawet jak do jednego auta wejdzie i się nauczysz jak się włącza bieg R, to nie znaczy, że tak samo jest w innym aucie. Trzeba też się nauczyć i przyzwyczaić.
3) Każdy TV włączysz i wyłączysz przyciskiem POWER. Ale każdy TV ma swoje MENU. Przesiadłem się z Sony na Philipsa i wszystko na nowo musiałem skumać. Nie muszę się uczyć bo to jest łatwe i intyicyjne ale każdy ma swoją filozofię i inaczej nazywa rzeczy.
4) Tobie jak widać brak logiki. W każdym banku jak założysz konto, musisz się "nauczyć" obsługi systemu. Nie ma nigdzie kopii 1:1.
Weź się zdecyduj, bo brakuje u CIebie logiki..
21-04-2016 22:51
Bardzo się męczysz i bardzo przejmujesz. Wyskoczyłeś z tymi pochwałami i teraz musisz się tłumaczyć.
Wypisujesz masę argumentów ale niezbyt celnych. Każdy kto sobie zmienia komórkę, system operacyjny, samochód i tak dalej, godzi się na zmianę sposobu obsługi.
W przypadku tego oprogramowania nikt się nie godził. Moglibyśmy oczekiwać ewolucji, a mamy rewolucję. Gdyby to oprogramowanie napisać na nowo, przetestować i udostępnić ludziom wraz z instrukcją obsługi to może opór byłby mniejszy. Jednak ING zdecydowało się prowadzić eksperymenty na żywym organizmie.
Użytkownikami tego oprogramowania są ludzie w wieku od 18 do 70 lat z wykształceniem od podstawowego do wyższego, a interfejs wygląda jakby był napisany dla 20 latków.
I mimo, że pisałem wcześniej, że przelewy wzorcowe nie działają, a ostatni przelew nie jest przelewem wzorcowym to taktownie to przemilczałeś i dalej chwalisz te przelewy. Znaczy mijasz się z prawdą, a niewygodne fakty pomijasz.
A na marginesie.
Wiadomo dlaczego na tym forum nie ma modułu sprawdzania błędów? Zależy mi na poprawnym pisaniu i muszę odpowiedzi pisać w zewnętrznym edytorze i wklejać na forum. Nawet Onet ma sprawdzanie pisowni, a banku na to nie stać?
No i nie chwal ich za to.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |