12-04-2016 11:10
Swoją Drogą, Drogie ING, dlaczego nie możecie wykonać kroku naprzód i podawać zmiany w normalnej formie tylko trzymać się tego dziwnego systemu z chyba każdego banku? Zamiast minimalnie szanować czas swoich klientów wrzucacie całego kilkudziesięciostronnicowego PDFa (i tak dobrze że są łatwo dostępne obie wersje i obie są przeszukiwalne) i 'niech se klient szuka'. Czy naprawdę prosty changelog (rzecz znana mniej więcej od czasów drugiej wojny światowej, więc chyba nie jest to już coś zbyt nowoczesnego dla banku) albo dowolny inny sposób porównania zmian, czy to żywcem przeniesiony z systemów kontroli wersji czy co tam wymyślicie swojego?
@AgnieszkaBin jestem pod wrażeniem, jako że do tej pory ciągle narzekałem na zmiany to poczułem się w obowiązku za coś pochwalić bank, w końcu (chyba że było to już wcześniej, ostatnio rzadko korzystam z ING bo testuję inne banki więc zauważyłem dopiero teraz) zrobiliście porządne podsumowanie zmian w regulaminie (pokazałbym ale nie wolno linkować do strasznych internetów ), nie trzeba przegrzebywać się przez całego pdfa. To jest zmiana na plus, brawo.
13-04-2016 09:49 | Edytowano: 13-04-2016 09:50
Szanowne ING, czy istnieje możliwość zman w dokonywaniu przelewu do zdefiniowanego odbiorcy - tak jak miało to miejsce w starym systemie, że od razu wstawia dane, a nie że musze pięć razy klikać, żeby owe dane wstawiło? Skoro wybieram zdefiniowanego odbiorcę, potrzebuje jego danych; histroia transkacji do niego jest mało przydatna, z racji, iż lwia część przelewów (do zdefiniowanego odbiorcy) ma inne kwoty lub dane identyfikacyjne jak numer faktury czy okres rozliczeniowy. Z uporem maniaka wmawiacie, iż nowy system to wygoda i intuicyjna obsługa, ale jakoś tego nie widzę - widzę tylko, że musze więcej się przeklikać, żeby dostać się do potrzebnych opcji - do zdefiniowanego odbiorcy, historii rachunku, itp. poniewaz eksponuje się mało potrzebne rzeczy. Bez sensu.
14-04-2016 09:45
W sekcji odbiorcy są dostępne dwie opcje: Wykonaj przelew i Ponów przelew.Wybierając pierwszą z nich w formatce przelewu podstawi się tylko numer rachunku i dane odbiorcy. Pozostałe pola (tytuł i kwotę) należy wypełnić ręcznie.
Wybierając drugą opcję, będzie wypełniona cała formatka przelewu. przed wysłaniem oczywiście można edytować dane.
14-04-2016 09:57
Dobrze wiedzieć - w końcu nazwa "Odbiorcy" mówi, że tak, dokanasz tutaj przlewu, a nie jakieś tam "Wykonaj transkację". Intyicyjne rozwiązanie, doprawdy.
14-04-2016 11:53
Nowy System
Kilka spraw :
1. wygląda jak pseudo fesj itd. tylko z bąbelkami - naprawdę jako klient tego nie potrzebuję, powinna być opcja personalizacji nie wszyscy potrzebują wszystkiego
2. system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu
3. bankowi zawsze najłatwiej powiedzieć to klient ma się przystosować i że nowy sytem zawsze na początku stwarza trudności - to cytat z odopowiedzi banku więc mam pytanie rozumiem że bank oczekuję że po 37 latach życia zacznę pisać prawą ręką wtedy system będzie bardziej dla mnie dostępny
bo chyba łatwiej było by nap wszystkie formatki do przelewu umieścić po śreodku strony i zmniejszyć ikonkę z saldem konta ?
ale cóż ja mogę wiedzięc jestem tylko klientem banku
14-04-2016 12:56
W dniu 12.04.2016 bank uszczęśliwił klientów zmianą strony logowania do świetnej nowej bankowości internetowej.
Wczoraj miałem okazję zapoznać się z tą nową funkcjonalnością bankową. Od razu uwaga, czy elementy na stronie nie mogłyby być (jak wszystko inne w tym waszym ... systemie) chociaż trochę mniejsze, tak żeby wszystko było widoczne na jednym ekranie ? Po włączeniu klawiatury ekranowej zajmuje ona prawie cały ekran. Czy osoba przykładowo stojąca z tyłu ma widzieć z trzech metrów na jakie znaki klikam na klawiaturze ? Skończcie już z tą "przejrzystością systemu" i "rzucaniem okiem"
Dzisiaj chciałem kolejny raz zalogować się do "Waszego ING" i niestety występuje błąd. Pomimo kilkukrotnych prób, nie można się zalogować i pojawia się komunikat "sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login". Należy też wspomnieć, że wczoraj i dzisiaj wpisując dane logowowania trzeba się naczekać aż wasze kółko przestanie się obracać. Dzisiaj to już na innej karcie zdążyłem się zalogować starą metodą, sprawdzić stan konta a na karcie z "Waszym ING" pojawiła się dopiero opcja do wpisywania hasła, które i tak nie zostało przyjęte.
Aż strach pomyśleć co będzie jak zaczniecie wprowadzać kolejne nowe funckjonalności.
14-04-2016 18:38
14-04-2016 18:41
14-04-2016 22:40
Czy ktokolwiek jest zadowolony i podoba sie mu Nowy system Moje ING? Dlaczego nawet klakierzy ING milcza.
Ale przyznacie to jest pieknie wszyscy jadą równo po tym biednym ienge a ci mają w pompie wsjo i dalej robią swoje. Klasyka:0
15-04-2016 08:02
Czy ktoś z banku mógłby odpowiedzieć na następujące pytania:
- dlaczego nie możecie dać dwóch opcji strony głównej - obecna z kółkami lub klasyczna z tabelką?
- dlaczego nie może być opcji "Ukryj finansometr"
- dlaczego nie może być opcji "Ukryj reklamy produktów bankowych"
Trzy proste opcje, które by spowodowały, że każdy miałby to co chce na swojej stronie głównej.
I proszę nic pisać, że system powstał w oparciu o badania wśród klientów bo klient jak wchodzi do banku chce widzieć w prostej, przejrzystej formie ile ma pieniędzy na jakim koncie, ile kredytów itp. tak, aby "jeden rzut oka wystarczał, żeby zorientować się w stanie swoich finansów" jak mówi reklama Mojego ING, a z takiego widoku właśnie zrezygnowano.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |