Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Swoją Drogą, Drogie ING, dlaczego nie możecie wykonać kroku naprzód i podawać zmiany w normalnej formie tylko trzymać się tego dziwnego systemu z chyba każdego banku? Zamiast minimalnie szanować czas swoich klientów wrzucacie całego kilkudziesięciostronnicowego PDFa (i tak dobrze że są łatwo dostępne obie wersje i obie są przeszukiwalne) i 'niech se klient szuka'.

 

Czy naprawdę prosty changelog (rzecz znana mniej więcej od czasów drugiej wojny światowej, więc chyba nie jest to już coś zbyt nowoczesnego dla banku) albo dowolny inny sposób porównania zmian, czy to żywcem przeniesiony z systemów kontroli wersji czy co tam wymyślicie swojego?

@AgnieszkaBin jestem pod wrażeniem, jako że do tej pory ciągle narzekałem na zmiany to poczułem się w obowiązku za coś pochwalić bank, w końcu (chyba że było to już wcześniej, ostatnio rzadko korzystam z ING bo testuję inne banki więc zauważyłem dopiero teraz) zrobiliście porządne podsumowanie zmian w regulaminie (pokazałbym ale nie wolno linkować do strasznych internetów Emotikon: Mrugający), nie trzeba przegrzebywać się przez całego pdfa. To jest zmiana na plus, brawo.

 

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 311 z 1 332 (5 066 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Szanowne ING, czy istnieje możliwość zman w dokonywaniu przelewu do zdefiniowanego odbiorcy - tak jak miało to miejsce w starym systemie, że od razu wstawia dane, a nie że musze pięć razy klikać, żeby owe dane wstawiło? Skoro wybieram zdefiniowanego odbiorcę, potrzebuje jego danych; histroia transkacji do niego jest mało przydatna, z racji, iż lwia część przelewów (do zdefiniowanego odbiorcy) ma inne kwoty lub dane identyfikacyjne jak numer faktury czy okres rozliczeniowy. Z uporem maniaka wmawiacie, iż nowy system to wygoda i intuicyjna obsługa, ale jakoś tego nie widzę - widzę tylko, że musze więcej się przeklikać, żeby dostać się do potrzebnych opcji - do zdefiniowanego odbiorcy, historii rachunku, itp. poniewaz eksponuje się mało potrzebne rzeczy. Bez sensu.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 312 z 1 332 (4 961 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W sekcji odbiorcy są dostępne dwie opcje: Wykonaj przelew i Ponów przelew.Wybierając pierwszą z nich w formatce przelewu podstawi się tylko numer rachunku i dane odbiorcy. Pozostałe pola (tytuł i kwotę) należy wypełnić ręcznie.
Wybierając drugą opcję, będzie wypełniona cała formatka przelewu. przed wysłaniem oczywiście można edytować dane.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
614
153
04-09-2015
Wiadomość 313 z 1 332 (4 869 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dobrze wiedzieć -  w końcu nazwa "Odbiorcy" mówi, że tak, dokanasz tutaj przlewu, a nie jakieś tam "Wykonaj transkację". Intyicyjne rozwiązanie, doprawdy.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 314 z 1 332 (4 863 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy System

Kilka spraw  :

1. wygląda jak pseudo fesj itd. tylko z bąbelkami - naprawdę jako klient tego nie potrzebuję, powinna być opcja personalizacji nie wszyscy potrzebują wszystkiego

2. system stworzony dla osób praworęcznych totalnie nie funkcjonalny dla osób leworęcznych - np . wszystki ważne informacje , przelewy wszystko jest po prawje stronie ekranu

3. bankowi zawsze najłatwiej powiedzieć to klient ma się przystosować i że nowy sytem zawsze na początku stwarza trudności  - to cytat z odopowiedzi banku więc mam pytanie rozumiem że bank oczekuję że po 37 latach życia zacznę pisać prawą ręką wtedy system będzie bardziej dla mnie dostępny

bo chyba łatwiej było by nap wszystkie formatki do przelewu umieścić po śreodku strony i zmniejszyć ikonkę z saldem konta ?

ale cóż ja mogę wiedzięc jestem tylko klientem banku

Odpowiedz
0 Lajków
Marsella
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-04-2016
Wiadomość 315 z 1 332 (4 830 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W dniu 12.04.2016 bank uszczęśliwił klientów zmianą strony logowania do świetnej nowej bankowości internetowej.

Wczoraj miałem okazję zapoznać się z tą nową funkcjonalnością bankową. Od razu uwaga, czy elementy na stronie nie mogłyby być (jak wszystko inne w tym waszym ... systemie) chociaż trochę mniejsze, tak żeby wszystko było widoczne na jednym ekranie ? Po włączeniu klawiatury ekranowej zajmuje ona prawie cały ekran. Czy osoba przykładowo stojąca z tyłu ma widzieć z trzech metrów na jakie znaki klikam na klawiaturze ? Skończcie już z tą "przejrzystością systemu" i "rzucaniem okiem"

Dzisiaj chciałem kolejny raz zalogować się do "Waszego ING" i niestety występuje błąd. Pomimo kilkukrotnych prób, nie można się zalogować i pojawia się komunikat "sprawdź, czy podałeś prawidłowe hasło i login".  Należy też wspomnieć, że wczoraj i dzisiaj wpisując dane logowowania trzeba się naczekać aż wasze kółko przestanie się obracać. Dzisiaj to już na innej karcie zdążyłem się zalogować starą metodą, sprawdzić stan konta a na karcie z "Waszym ING" pojawiła się dopiero opcja do wpisywania hasła, które i tak nie zostało przyjęte.

Aż strach pomyśleć co będzie jak zaczniecie wprowadzać kolejne nowe funckjonalności.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
60
27
29-11-2015
Wiadomość 316 z 1 332 (4 814 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tragedia jakiś dzieciak to projektował, bank to bank a nie jakieś wodotryski
Odpowiedz
0 Lajków
Fikoł
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-04-2016
Wiadomość 317 z 1 332 (4 743 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Proszę wrócić do starszej wersji
Odpowiedz
0 Lajków
Fikoł
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-04-2016
Wiadomość 318 z 1 332 (4 741 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy ktokolwiek jest zadowolony i podoba sie mu Nowy system Moje ING? Dlaczego nawet klakierzy ING milcza. 

Ale przyznacie to jest pieknie wszyscy jadą równo po tym biednym ienge a ci mają w pompie wsjo i dalej robią swojeEmotikon: Szczęśliwy. Klasyka:0

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 319 z 1 332 (4 679 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy ktoś z banku mógłby odpowiedzieć na następujące pytania:

- dlaczego nie możecie dać dwóch opcji strony głównej - obecna z kółkami lub klasyczna z tabelką?

- dlaczego nie może być opcji "Ukryj finansometr"

- dlaczego nie może być opcji "Ukryj reklamy produktów bankowych"

Trzy proste opcje, które by spowodowały, że każdy miałby to co chce na swojej stronie głównej.

I proszę nic pisać, że system powstał w oparciu o badania wśród klientów bo klient jak wchodzi do banku chce widzieć w prostej, przejrzystej formie ile ma pieniędzy na jakim koncie, ile kredytów itp. tak, aby "jeden rzut oka wystarczał, żeby zorientować się w stanie swoich finansów" jak mówi reklama Mojego ING, a z takiego widoku właśnie zrezygnowano.

 

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 320 z 1 332 (4 627 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy 

Kapelanka 42B w Krakowie.

Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatom

...

03-08-2021
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Dodatkowe dokumenty

Witam, od dziś jestem na 4 etapie
Wyceniamy nieruchomość

Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista

Problem polega na tym, że mój...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy