21-03-2016 16:35
Na przykład różnorakie urzędy i spóki miejskie, które do tego są wybitnie u**beep**liwe w tym zakresie
21-03-2016 18:01 | Edytowano: 21-03-2016 18:29
21-03-2016 18:03
Bank mógłby podawać jakiś 'changelog' albo informować o zmianach bo tak to logowanie się i szukanie 'a może się coś zmieniło' jest ciut idiotyczne
22-03-2016 18:13
O każdych zmianach informujemy
Informacje są przesyłane w formie wiadomości w usłudze internetowej.
22-03-2016 20:59
NikolaK pisze:O każdych zmianach informujemy
Informacje są przesyłane w formie wiadomości w usłudze internetowej.
@NikolaKNie no błagam... i to ktoś kto podpisuje się Moderator...
24-03-2016 20:52
Keicam pisze:
NikolaK pisze:O każdych zmianach informujemy
Informacje są przesyłane w formie wiadomości w usłudze internetowej.@NikolaKNie no błagam... i to ktoś kto podpisuje się Moderator...
Słuchaj Maćku, od początku tej dyskusji nie powiedziałeś jeszcze nic pozytywnego. Masz zbyt wygórowane oczekiwania dlatego trudno będzie Ci przyjąć zmiany. Mnie na początku też zbytnio się nie podobał nowy system. Ale jest coraz lepiej. Jeśli będzie posiadał wszystkie opcje ze starego systemu to będzie OK Więcej luzu
24-03-2016 21:17
25-03-2016 17:04
@marcink Wszystkie transakcje widoczne w historii konta w obecnym systemie, będą również prezentowane w nowej bankowości internetowej. Prześlij, proszę, informację przez bankowość internetową. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie.
30-03-2016 18:51
Lepszą datą wprowadzenia (jako domyślnego) nowego systemu bankowości internetowej byłby 1 kwietnia - nowy system to dobry żart na prima aprilis z uwagi, iż nie zawiera połowy opcji ze starego systemu czy dzięki wyeksponowaniu funkcji mało istotnych.
31-03-2016 08:24
Kto wymyśla i po co system który nazywa się nowy ?? To klienci są dla banku czy bank dla klientów ? Dlaczego nas się traktuje jak przedszkolaków ? Po wejściu na nowy ingonline widzę że moje pieniądze będą w tym banku jeszcze tylko przez moment. Pracownikom i firmie której zleciliście zmianę systemu gratuluję samozadowolenia ... Naprawdę, KUPA roboty . Nawet nie oczekuje odpowiedzi bo nie ma oczym rozmawiać .
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |