Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z niewiadomych mi przyczyn dzisiaj strona logowania pojawiła mi się w języku angielskim. Po zalogowania cały nowy system bankowości internetowej również mam po angielsku. W ustawieniach nie moge znaleźć opcji języka... O co biega?

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 221 z 1 337 (9 997 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@DziadekP Każda opinia jest dla nas ważna. Zgłosiłam uwagi dotyczące przelewów do jednego odbiorcy na różne rachunki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 222 z 1 337 (9 993 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@viggen Po wejściu w danego odbiorcę masz przedstawiony numer konta oraz nazwę i adres. Zaciągają się również ostatnie przelewy, które wykonałeś do danego odbiorcy. Po wejściu w Ponów przelew zaciągnie się również tytuł przelewu oraz kwota.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 223 z 1 337 (9 993 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Dzięki za propozycję poszerzenia kategorii. Przekazałam do osób zajmujących się nową bankowością. Obecnie, jeżeli dana transakcje nie jest według Ciebie dobrze podpięta możesz ją zmienić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 224 z 1 337 (9 937 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte Po wejściu w rozliczoną transakcję kartą powinna być informacja o dacie transakcji (ta sama data powinna być w tytule) oraz dacie księgowania. Te daty nie powinny być takie same. Jeżeli przy innych transakcjach kartą masz taką samą sytuację jak w screenie, to zgłoś reklamację. Sprawdzimy, co jest przyczyną problemu.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 225 z 1 337 (9 934 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dziękuje za reakcję.

Próbowałem zmienić kategorię w starej wersji systemu. Tam zakres jest dużo większy. Ale po zmianie i powrocie do nowej wersji dostałem komunikat /załącznik.

Kiedy po ponownym zalogowaniu wszedłem w podgląd transakcji w nowy systemie "stare" kategorie nowy system przypisuje jako "pozostałe"

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 226 z 1 337 (9 934 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@ZJ Dziękujemy za przesłane uwagi. Nową bankowości tworzymy na podstawie opinii klientów, dlatego każda sugestia jest bardzo ważna.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 227 z 1 337 (9 925 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Stonish Możesz zmienić język strony. Jest to na naszej stronie, gdzie wprowadzasz login:

  • w dotychczasowej usłudze internetowej w prawym górnym rogu,
  • w nowej bankowości zmiana języka jest na dole strony.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 228 z 1 337 (9 917 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@MonikaC Dziękuje za odp. Poszło zgłoszenie reklamacji z załączonym wykazem błędnych informacji o dacie transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 229 z 1 337 (9 861 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W nowej odsłonie przydałaby się możliwość anulowania przelewów oczekujących. 

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 230 z 1 337 (9 791 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy