07-03-2016 23:56
08-03-2016 14:40
atmt pisze:
tomsko pisze:W nowej wersji bankowości podoba mi się możliwośc wyszukiwania odbiorcy w historii przelewów - w sumie jest to jedyna funkcjonalność przy której przełączam się na nową bankowość. Pozostałe rzeczy robię w starej wersji, bo:
- pokazuje blokady na rachunkach
- jest wygodniejsza, bo nie wymaga tyle klikania i mieści więcej informacji na pojedyńczym ekranie (mniej scroll'owania)
Ale to chodzi na pewno o ING??? Bo jak na razie ja muszę się naklikać więcej, żeby cokolwiek zrobić.
Aha ok, nie doczytałem dokładnie. Oczywiście zgadzam się, w starej wersji trzeba się mniej naklikać.
08-03-2016 14:45
I jeszcze jedna rzecz w "Nowym, lepszym ING": pod kółkami z rachunkami/kartami jest kwota opisana "MAM". Do tej kwoty wzięta jest również wartość z karty kredytowej co moim zdaniem jest niefortunne bo pieniędzy z karty kredytowej nie MAM, ale mogę pozyczyć. Powinna być wzięta pod uwagę ewentualna nadpłata na karcie, ale nie to co trzeba bankowi oddać.
08-03-2016 17:32
Ponawiam pytanie dotyczące edycji przelewów na liście odbiorców
Gdy edytuję odbiorcę z listy pojawiła się z prawej strony okienko zatytułowane "Telefon komórkowy" i z podpisem "Podanie numeru telefonu umożliwia jego doładowanie. Doładowanie telefonu jest możliwe tylko dla polskich numerów komórkowych".
Okienko pojawia się przy edycji każdego przelewu zapisanego na liście "Odbiorcy". Mam pytanie do czego służy to okienko i jak ma działać doładowanie numeru telefonu, jeśli edycja odbiorcy dotyczy zapisanego przelewu, na przykład do płatności za prąd, gaz, kredyt w innym banku itp ??
Czy nikt z moderatoróew nie wie do czego służy okienko z numerem telefonu ?
Prz okazji druga sprawa, która była już poruszana w tym temacie. W starym ING w oknie przeglądarki można było zmieścić znacznie więcej informacji. W Moim ING nie wiadomo po co powstały zbyt duże okienka na wpisywanie danych, numerów kont itp, dane oczywiście z przesadnie dużą czcionką. To powoduje, że na ekranie widać mniej informacji. Czy wielkość elementów serwisu transakcyjnego przekłada się według projektantów na przejrzystość sytemu ? To dlaczego informacje z zakładki "Moje finanse" są tak nieczytelne ? Może przydałaby się forma tabeli ?
Kolejna sprawa to opcja ukrywania reklam na stronie głównej serwisu transakcyjnego. Reklamy Finansometru, Blika, paragonów i innych rzeczy powinny być do ukrycia, skoro w ustawieniach można sobie na przykład ukryć wybrany rachunek. Ukrycie tych reklam nie musi przecież oznaczać, że ktoś tego nie będzie używał. Czy jest jakaś szansa na dokonanie tego typu zmian ? Ustawienia widoku strony głównej, zwiększenie przejrzystości serwisu ING, ale nie przez powiększanie kółek, okienek i czcionek ?
08-03-2016 18:21
@tomsko Blokady (np. dla transakcji wykonywanych kartą płatniczą wydaną do konta) nie znajdują się już w odrębnym miejscu w systemie. Są widoczne w historii transakcji, ponieważ mają wpływ na saldo dostępne rachunków. Na liście transakcji są oznaczone dodatkową etykietą „blokada” nad kwotą transakcji.
@sud1 Możesz zapisać odbiorcę do realizacji: przelewów tradycyjnych albo doładowań telefonu albo przelewów tradycyjnych z możliwością doładowania telefonu. Wpisanie numeru telefonu nie jest wymagane.
Przyda się to, jeżeli robisz np. doładowania telefonu dla tej samej osoby co jakiś czas. Skorzystanie z listy odbiorców ułatwi Ci wyszukanie numeru telefonu.
@viggen Połączyliśmy funkcję przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta. W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.
@atmt Przyjrzymy się sugestiom dotyczącym sekcji "Mam" dla karty kredytowej.
08-03-2016 18:50
Przecież można się pochlastać. Jak teraz mam szybko zrobić przelew kiedy zlikwidowaliście przelewy wzorcowe. Jeden odbiorca np. Tauron ale mialem trzy różne przelewy wzorcowe: mój rachunek za światlo, rachunek mojej mamy, rachunek mojej teściowej. Teraz wyskakują mi wszystkie zapłacone ostatnio rachunki do tego odbiorcy pomieszane i zanim poszukam właściwego to dostaję białej gorączki. Natychmiast przywrócić przelewy wzorcowe które mogłem zapisać w grupach.
08-03-2016 18:56
AgnieszkaBin
Ok, połączyliście i co z tego? Jeżeli jest zapisany odbiorca to jest jako równiez przelew wzorcowy. I co mi to daje, że nazwa przelewu, nr rachunek odbiorcy oraz nazwa i adres obiorcy mam z automatu, jeśli kwotę i nazwę przelewu muszę wpisywać ręcznie?
Przecież każdy odbiorca- gaz, prąd, mieszkanie, kablówka, telefon komórkowy itd mają nr klienta i jakiś wzorzec, który trzeba mieć gdy się dokonuje przelew. I teraz mam to za każdym razem wpisywać?
To już szybciej znajde w historii i wybiorę ponów przelew i mam to łatwiej i szybciej niż ta wasza funkcja "Odbiorcy" Jest to niedopracowane i nieprzemyślane z Waszej strony.
09-03-2016 16:28
09-03-2016 16:46
Wyszukiwarka nie znajduje wpisów na temat "daty operacji", a w nowym systemie bankowości internetowej jest błąd. Data transakcji/ operacji nie jest datą księgowania. Ta druga równa się pierwszej lub jest od niej młodsza. Przy płatnościach kartą system wykazuje daty jako równe, co jest nie prawdą. W tytule operacji można odczytać zapis "płatność kartą z dnia...." czy jednak tytuł jest odpowiednim miejsce na taką informację?
Nie jest to problem tylko ING. W innych bankach występuje również. Jeżeli jednak jest to problem globalny to nie należy wymusić na firmach pośredniczących w transkcjach płatniczych kartą aby taka data pojawiała się w odpowiednim miejscu?
09-03-2016 17:23
Niestety połączenie Listy odbiorców i funkcji przelewów wzorcowych, nie jest dobrym rozwiązaniem. Tak się składa, że przynajmniej do jednego odbiorcy, wysyłam trzy przelewy wzorcowe. Każdy z nich na inny numer rachunku oraz nieznacznie różni się treścią. W dodatku wysyłam je z różną częstotliwością. W tej sytuacji, dokładnie opisane przelewy wzorcowe, pozwalają mi na bardzo łatwe wybranie właściwego, wpisanie kwoty oraz daty realizacji i załatwione. Łatwo i szybko, bo szukam po nazwie przelewu. W przypadku, przeszukiwania bazy odbiorców, muszę jeszcze każdorazowo sprawdzić z dokumentem żródłowym, numer konta oraz ewentualnie inne informacje a dopiero potem, mogę przystąpić do jego wypełniania. Łatwiej się w tym przypadku pomylić a dodatkowo, jest to bardziej pracochłonne, niż w przypadku korzystania z funkcji przelewów wzorcowych.
Jaszcze jedna uwaga. Jak dotąd, szata graficzna, zdecydowanie dominuje nad funkcjonalnością programu. To kolejny z programów, który być może wygląda ciekawie, ale bardzo niewygodnie się go obsługuje. Myślę, że tworząc program, powinniście Państwo, pomyśleć, przede wszystkim, o wygodzie użytkownika.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |