Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Edycji brak więc jeszcze raz wpisuje zdanie
"Co to za komfort, jeśli np za rachunek za kablówkę czy też energię elektryczną mam nr klienta i teraz za każdym razem muszę ten nr wpisywać ręcznie, bo odbiorca ładuje mi się tylko z nazwą odbiorcy i jego nr rachunku a brak STAŁEGO TYTUŁU przelewu ?"
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 211 z 1 332 (6 576 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

tomsko pisze:

W nowej wersji bankowości podoba mi się możliwośc wyszukiwania odbiorcy w historii przelewów - w sumie jest to jedyna funkcjonalność przy której przełączam się na nową bankowość. Pozostałe rzeczy robię w starej wersji, bo:

- pokazuje blokady na rachunkach

- jest wygodniejsza, bo nie wymaga tyle klikania i mieści więcej informacji na pojedyńczym ekranie (mniej scroll'owania)

 


Ale to chodzi na pewno o ING??? Bo jak na razie ja muszę się naklikać więcej, żeby cokolwiek zrobić.


Aha ok, nie doczytałem dokładnie. Oczywiście zgadzam się, w starej wersji trzeba się mniej naklikać.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 212 z 1 332 (6 532 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I jeszcze jedna rzecz w "Nowym, lepszym ING": pod kółkami z rachunkami/kartami jest kwota opisana "MAM". Do tej kwoty wzięta jest również wartość z karty kredytowej co moim zdaniem jest niefortunne bo pieniędzy z karty kredytowej nie MAM, ale mogę pozyczyć. Powinna być wzięta pod uwagę ewentualna nadpłata na karcie, ale nie to co trzeba bankowi oddać.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 213 z 1 332 (6 530 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ponawiam pytanie dotyczące edycji przelewów na liście odbiorców

 

Gdy edytuję odbiorcę z listy pojawiła się z prawej strony okienko zatytułowane "Telefon komórkowy" i z podpisem "Podanie numeru telefonu umożliwia jego doładowanie. Doładowanie telefonu jest możliwe tylko dla polskich numerów komórkowych".

 Okienko pojawia się przy edycji każdego przelewu zapisanego na liście "Odbiorcy". Mam pytanie do czego służy to okienko i jak ma działać doładowanie numeru telefonu, jeśli edycja odbiorcy dotyczy zapisanego przelewu, na przykład do płatności za prąd, gaz, kredyt w innym banku itp ?? 

Czy nikt z moderatoróew nie wie do czego służy okienko z numerem telefonu ?

 

Prz okazji druga sprawa, która była już poruszana w tym temacie. W starym ING w oknie przeglądarki można było zmieścić znacznie więcej informacji. W Moim ING nie wiadomo po co powstały zbyt duże okienka na wpisywanie danych, numerów kont itp, dane oczywiście z przesadnie dużą czcionką. To powoduje, że na ekranie widać mniej informacji. Czy wielkość elementów serwisu transakcyjnego przekłada się według projektantów na przejrzystość sytemu ? To dlaczego informacje z zakładki "Moje finanse" są tak nieczytelne ? Może przydałaby się forma tabeli ?

 

Kolejna sprawa to opcja ukrywania reklam na stronie głównej serwisu transakcyjnego. Reklamy Finansometru, Blika, paragonów i innych rzeczy powinny być do ukrycia, skoro w ustawieniach można sobie na przykład ukryć wybrany rachunek. Ukrycie tych reklam nie musi przecież oznaczać, że ktoś tego nie będzie używał. Czy jest jakaś szansa na dokonanie tego typu zmian ? Ustawienia widoku strony głównej, zwiększenie przejrzystości serwisu ING, ale nie przez powiększanie kółek, okienek i czcionek ?

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 214 z 1 332 (6 495 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@tomsko Blokady (np. dla transakcji wykonywanych kartą płatniczą wydaną do konta) nie znajdują się już w odrębnym miejscu w systemie. Są widoczne w historii transakcji, ponieważ mają wpływ na saldo dostępne rachunków. Na liście transakcji są oznaczone dodatkową etykietą „blokada” nad kwotą transakcji. 


@sud1 Możesz zapisać odbiorcę do realizacji: przelewów tradycyjnych albo doładowań telefonu albo przelewów tradycyjnych z możliwością doładowania telefonu. Wpisanie numeru telefonu nie jest wymagane.
Przyda się to, jeżeli robisz np. doładowania telefonu dla tej samej osoby co jakiś czas. Skorzystanie z listy odbiorców ułatwi Ci wyszukanie numeru telefonu.

@viggen Połączyliśmy funkcję przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta. W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu. 

@atmt Przyjrzymy się sugestiom dotyczącym sekcji "Mam" dla karty kredytowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 215 z 1 332 (6 483 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przecież można się pochlastać. Jak teraz mam szybko zrobić przelew kiedy zlikwidowaliście przelewy wzorcowe. Jeden odbiorca np. Tauron ale mialem trzy różne przelewy wzorcowe: mój rachunek za światlo, rachunek mojej mamy, rachunek mojej teściowej. Teraz wyskakują mi wszystkie zapłacone ostatnio rachunki do tego odbiorcy pomieszane i zanim poszukam właściwego to dostaję białej gorączki.  Natychmiast przywrócić przelewy wzorcowe które mogłem zapisać w grupach.

DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 216 z 1 332 (6 479 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

AgnieszkaBin

 

Ok, połączyliście i co z tego? Jeżeli jest zapisany odbiorca to jest jako równiez przelew wzorcowy. I co mi to daje, że nazwa przelewu, nr rachunek odbiorcy oraz nazwa i adres obiorcy mam z automatu, jeśli kwotę i nazwę przelewu muszę wpisywać ręcznie?

Przecież każdy odbiorca- gaz, prąd, mieszkanie, kablówka, telefon komórkowy itd mają nr klienta i jakiś wzorzec, który trzeba mieć gdy się dokonuje przelew. I teraz mam to za każdym razem wpisywać?

To już szybciej znajde w historii i wybiorę ponów przelew i mam to łatwiej i szybciej niż ta wasza funkcja "Odbiorcy" Jest to niedopracowane i nieprzemyślane z Waszej strony.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
335
49
03-02-2016
Wiadomość 217 z 1 332 (6 474 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Analizator wymaga jeszcze długiego dopieszczania.
Wyświetlanie po kategoriach fajna sprawa.
Nie mniej system nie potrafi się nauczyć kategoryzować rozróżniając np. takie miejsca jak sklepy dyskontowe typu Lidl. Mnie zakwalifikował operacje do jako "Finanse". Nie była to pierwsza tego typu operacja w tym sklepie.
Mimo wszystko wadą jest zbyt mało, zbyt ogólnych kategorii oraz brak możliwości wprowadzania własnych.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 218 z 1 332 (6 408 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wyszukiwarka nie znajduje wpisów na temat "daty operacji", a w nowym systemie bankowości internetowej jest błąd. Data transakcji/ operacji nie jest datą księgowania. Ta druga równa się pierwszej lub jest od niej młodsza. Przy płatnościach kartą system wykazuje daty jako równe, co jest nie prawdą. W tytule operacji można odczytać zapis "płatność kartą z dnia...." czy jednak tytuł jest odpowiednim  miejsce na taką informację?

Nie jest to problem tylko ING. W innych bankach występuje również. Jeżeli jednak jest to problem globalny to nie należy wymusić na firmach pośredniczących w transkcjach płatniczych kartą aby taka data pojawiała się w odpowiednim miejscu?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 219 z 1 332 (6 403 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Niestety połączenie Listy odbiorców i funkcji przelewów wzorcowych, nie jest dobrym rozwiązaniem. Tak się składa, że przynajmniej do jednego odbiorcy, wysyłam trzy przelewy wzorcowe. Każdy z nich na inny numer rachunku oraz nieznacznie różni się treścią. W dodatku wysyłam je z różną częstotliwością. W tej sytuacji, dokładnie opisane przelewy wzorcowe, pozwalają mi na bardzo łatwe wybranie właściwego, wpisanie kwoty oraz daty realizacji i załatwione. Łatwo i szybko, bo szukam po nazwie przelewu. W przypadku, przeszukiwania bazy odbiorców, muszę jeszcze każdorazowo sprawdzić z dokumentem żródłowym, numer konta oraz ewentualnie inne informacje a dopiero potem, mogę przystąpić do jego wypełniania. Łatwiej się w tym przypadku pomylić a dodatkowo, jest to bardziej pracochłonne, niż w przypadku korzystania z funkcji przelewów wzorcowych.

Jaszcze jedna uwaga. Jak dotąd, szata graficzna, zdecydowanie dominuje nad funkcjonalnością programu. To kolejny z programów, który być może wygląda ciekawie, ale bardzo niewygodnie się go obsługuje. Myślę, że tworząc program, powinniście Państwo, pomyśleć, przede wszystkim, o wygodzie użytkownika.

ZJ
ZJ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
09-03-2016
Wiadomość 220 z 1 332 (6 393 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy