Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marxi @atmt Bank od wczoraj informuje o wyłączeniu funkcji wykonywania przelewów w starym systemie.

Pewnie już dostaliście wiadomość na Moje ING jak wszyscy klienci.

Od 25 października można zrobić przelew tylko przez nowy system.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1161 z 1 332 (11 633 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Mitchris pisze:

Szanowne ING, czy doczekamy się w końcu funkcji pobrania potwierdzenia przelewu po jego dokonaniu? Jak widzę doczekaliśmy się w tym miejscu "użytecznej" opcji dokonania przelewu dla fundacji związanej z ING. Prawdziwa "dobra zmiana" (bez podtekstu politycznego).


Zaadresuję temat do odpowiedniej osoby. Dziękujemy za propozycję.

A na teraz wystarczy wejść w historię i pobrać potwierdzenie wybranej transakcji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1162 z 1 332 (11 612 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Niestety mają wyłączyć a w zamian pozostawić to niedopracowane badziewie. Jest po prostu straszne, mało intuicyjne i bardzo u**beep**liwe. Czy na prawdę klawiatura ekranowa musi mieć tak potężny rozmiar, że przeglądarka musi być otwarta na pełen ekran by była możliwość jej wyświetlenia? A lista odbiorców? WOW, pod wrażeniem jestem jak można coś tak... spieprzyć ;-) Normalnie zanim się do klepię do ostatniej pozycji to ręce opadają.
Ale cóż... WIWAT DOBRA ZMIANO (bez podtekstów politycznych, jak to ktoś tu napisał).
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1163 z 1 332 (11 597 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

@Marxi @atmt Bank od wczoraj informuje o wyłączeniu funkcji wykonywania przelewów w starym systemie.

Pewnie już dostaliście wiadomość na Moje ING jak wszyscy klienci.

Od 25 października można zrobić przelew tylko przez nowy system.


Właśnie o tym była mowa. NIe rozumiem po co w takim razie w ogóle zostawiają stary system? Mam sobie stan konta podglądać? Chociaż może to niegłupie bo tylko tam widzę wszystko "na pierwszy rzut oka".

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1164 z 1 332 (11 558 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:

mcumberpl pisze:

@Marxi @atmt Bank od wczoraj informuje o wyłączeniu funkcji wykonywania przelewów w starym systemie.

Pewnie już dostaliście wiadomość na Moje ING jak wszyscy klienci.

Od 25 października można zrobić przelew tylko przez nowy system.


Właśnie o tym była mowa. NIe rozumiem po co w takim razie w ogóle zostawiają stary system? Mam sobie stan konta podglądać? Chociaż może to niegłupie bo tylko tam widzę wszystko "na pierwszy rzut oka".


Wcześniej tylko w starym było widać zaplanowane przelewy do ZUS, ale widzę, że już poprawili tego głupiego babola Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Ja zleciłem wiekszość cyklicznych przelewów do końca roku, do płatności używam kart konkurencyjnych banków debit w USD (cóż, ING nie oferowało karty do konta w USD...) i KK w PLN.

 

 
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1165 z 1 332 (11 550 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@KatarzynaA- Fajnie, że zostanie to zgłoszone. Wiem, że można to znaleźć w historii, ale to aż samo się prosi, żeby opcja pobrania potwierdzenia przelewu pojawiła się po jego dokonaniu.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1166 z 1 332 (11 475 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ekhm, ostatnio coś coraz częściej zaczęły pojawiać się komunikaty o "niedostępności" lub "pracach serwisowych" wiec rzuciłem okiem i trochę mi szczęka opadła:

Niedostępność niektórych usług w nocy z 15 na 16 października
Prace serwisowe w nocy z 12 na 13 października
Prace serwisowe w nocy z 8 na 9 października
Niedostępność wybranych usług banku 07/08 października
Niedostępność wybranych usług 4/5 października
Niedostępność wybranych usług banku 02/03 października
Niedostępność wybranych usług w nocy 25/26 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 24/25 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 17/18 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 16/17 września
Niedostępność wybranych usług banku 23 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 27 na 28 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 19 na 20 sierpnia
Ograniczenie w dostępności produktów i usług banku w nocy 13/14 sierpnia
Niedostępność wybranych usług w nocy z 23 na 24 lipca
Niedostępność wybranych usług w nocy z 16 na 17 lipca

 

Czy drogie ING nie przesadza trochę? Jak był tylko stary system komunikaty o pracach serwisowych były co najwyżej co miesiąc (a najczęściej to było kilka miesięcy). Teraz mamy komunikat praktycznie co kilka dni... nowy, cudowny system się aż tak sypie, że co wieczór trzeba go przekręcać, żeby dobrze działał? Albo może chcecie podążać ścieżką Facebooka z ich mantrą "Move fast and break things" i robicie "deploy" kolejnej wersji często bez należytego przetestowania (co by sie w sumie wpisywało w obserwacje)? Njuzflasz - FB od tamtego momentu ciut-ciut zmienił motto, a do tego ING jako bank powinien jednak lepiej dbać o stabilnosć usługi - wszak to nie żenujacy portalik społecznościowy tylko poważna instytucja....

 

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1167 z 1 332 (11 347 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

wojciech pisze:

Ekhm, ostatnio coś coraz częściej zaczęły pojawiać się komunikaty o "niedostępności" lub "pracach serwisowych" wiec rzuciłem okiem i trochę mi szczęka opadła:

Niedostępność niektórych usług w nocy z 15 na 16 października
Prace serwisowe w nocy z 12 na 13 października
Prace serwisowe w nocy z 8 na 9 października
Niedostępność wybranych usług banku 07/08 października
Niedostępność wybranych usług 4/5 października
Niedostępność wybranych usług banku 02/03 października
Niedostępność wybranych usług w nocy 25/26 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 24/25 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 17/18 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 16/17 września
Niedostępność wybranych usług banku 23 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 27 na 28 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 19 na 20 sierpnia
Ograniczenie w dostępności produktów i usług banku w nocy 13/14 sierpnia
Niedostępność wybranych usług w nocy z 23 na 24 lipca
Niedostępność wybranych usług w nocy z 16 na 17 lipca

 

Czy drogie ING nie przesadza trochę? Jak był tylko stary system komunikaty o pracach serwisowych były co najwyżej co miesiąc (a najczęściej to było kilka miesięcy). Teraz mamy komunikat praktycznie co kilka dni... nowy, cudowny system się aż tak sypie, że co wieczór trzeba go przekręcać, żeby dobrze działał? Albo może chcecie podążać ścieżką Facebooka z ich mantrą "Move fast and break things" i robicie "deploy" kolejnej wersji często bez należytego przetestowania (co by sie w sumie wpisywało w obserwacje)? Njuzflasz - FB od tamtego momentu ciut-ciut zmienił motto, a do tego ING jako bank powinien jednak lepiej dbać o stabilnosć usługi - wszak to nie żenujacy portalik społecznościowy tylko poważna instytucja....

 


Niestety, tego typu sytuacje w ING to norma (!). Nic się nie zmieni dopóty, dopóki nie zostanie zatrudniona osoba, która ma pojęcie o tworzeniu oprogramowania, zarządzaniu jakością i to z doświadczeniem w programowaniu. A tak, jak to w korporacji, kilku(nastu) podwykonawców pracuje nad projektem, ale niestety, jest on bardzo słabo zarządzany. Na 100% nie ma właściwej osoby, która by zapanowała na takimi procesami jak Continuous Integration, Continuous Deployment, unit i e2e testy, etc.

 

Niektóre osoby z ramienia ING (czy to bezpośrednio czy pośrednio) dwoją się i troją z odpowiedziami tutaj i łagodzeniem sytuacji, ale prawda jest taka, że one nic, poza przekazaniem sprawy, a i to nie zawsze, nie mogą. Przekazana sprawa ginie "w tłumie" i nikt nie wie, co się z nią naprawdę dzieje.

 

Powtórzę to już kolejny raz: system ING (klient i makler(!)) są bardzo słabe zarówno technicznie, jak i merytorycznie. Zamiast tego, co potrzebne, są fajerwerki i elementy zajmujące pół ekranu nic nie wnoszące do funkcjonalności.

 

Pytanie do obsługujących to forum: czy ING przewiduje jakieś rekompensaty za braki w działaniu w ogóle lub utrudnieniach w działaniu swoich produktów? Jak narazie to tylko najprościej napisać: "mamy problem i pracujemy nad tym". Za dużo już to razy było. A może prościej będzie upublicznić kod (open source) i tzw. community szybciej to naprawi? Oczywiście, rozmarzyłem się, ale takie coś nie jest w ING możliwe.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1168 z 1 332 (10 987 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Lol... cenzura w wykonaniu ING? Czy kolega @cezaryt sam usunął swoje wiadomości? ;-)

 

Cóż, ING kiedyś wspominało, że najprawdopodobniej udostępni API, więc jest szansa, że nie będzie trzeba używać tego potworka... byleby tylko ich API działało lepiej...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1169 z 1 332 (11 225 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

Lol... cenzura w wykonaniu ING? Czy kolega @cezaryt sam usunął swoje wiadomości? ;-)

 

Cóż, ING kiedyś wspominało, że najprawdopodobniej udostępni API, więc jest szansa, że nie będzie trzeba używać tego potworka... byleby tylko ich API działało lepiej...


Napisałem wiadomość a potem zauważyłem kilka błędów stylistycznych, to chciałem je poprawić. W pewnym momencie przy zapisie oryginalna wiadomość została usunięta i dostałem komunikat, że wiadomość oczekuje na moderację :-) Czyli po którymś tam poprawianiu wiadomości zostaje on automatycznie przesunięta do moderacji. Oczekuję, że pojawi się dzisiaj.

 

A co do API - zapomnij. Przez 2 lata ING nie może wprowadzić rzeczy, o które proszą użytkownicy, a co dopiero API :-)

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1170 z 1 332 (11 168 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy