04-10-2017 07:29
04-10-2017 14:57
Mitchris pisze:
Szanowne ING, czy doczekamy się w końcu funkcji pobrania potwierdzenia przelewu po jego dokonaniu? Jak widzę doczekaliśmy się w tym miejscu "użytecznej" opcji dokonania przelewu dla fundacji związanej z ING. Prawdziwa "dobra zmiana" (bez podtekstu politycznego).
Zaadresuję temat do odpowiedniej osoby. Dziękujemy za propozycję.
A na teraz wystarczy wejść w historię i pobrać potwierdzenie wybranej transakcji.
04-10-2017 15:45
04-10-2017 20:20
mcumberpl pisze:@Marxi @atmt Bank od wczoraj informuje o wyłączeniu funkcji wykonywania przelewów w starym systemie.
Pewnie już dostaliście wiadomość na Moje ING jak wszyscy klienci.
Od 25 października można zrobić przelew tylko przez nowy system.
Właśnie o tym była mowa. NIe rozumiem po co w takim razie w ogóle zostawiają stary system? Mam sobie stan konta podglądać? Chociaż może to niegłupie bo tylko tam widzę wszystko "na pierwszy rzut oka".
04-10-2017 20:35
atmt pisze:
mcumberpl pisze:@Marxi @atmt Bank od wczoraj informuje o wyłączeniu funkcji wykonywania przelewów w starym systemie.
Pewnie już dostaliście wiadomość na Moje ING jak wszyscy klienci.
Od 25 października można zrobić przelew tylko przez nowy system.
Właśnie o tym była mowa. NIe rozumiem po co w takim razie w ogóle zostawiają stary system? Mam sobie stan konta podglądać? Chociaż może to niegłupie bo tylko tam widzę wszystko "na pierwszy rzut oka".
Wcześniej tylko w starym było widać zaplanowane przelewy do ZUS, ale widzę, że już poprawili tego głupiego babola
Ja zleciłem wiekszość cyklicznych przelewów do końca roku, do płatności używam kart konkurencyjnych banków debit w USD (cóż, ING nie oferowało karty do konta w USD...) i KK w PLN.
05-10-2017 18:57 | Edytowano: 05-10-2017 18:59
@KatarzynaA- Fajnie, że zostanie to zgłoszone. Wiem, że można to znaleźć w historii, ale to aż samo się prosi, żeby opcja pobrania potwierdzenia przelewu pojawiła się po jego dokonaniu.
09-10-2017 17:45
Ekhm, ostatnio coś coraz częściej zaczęły pojawiać się komunikaty o "niedostępności" lub "pracach serwisowych" wiec rzuciłem okiem i trochę mi szczęka opadła:
Niedostępność niektórych usług w nocy z 15 na 16 października
Prace serwisowe w nocy z 12 na 13 października
Prace serwisowe w nocy z 8 na 9 października
Niedostępność wybranych usług banku 07/08 października
Niedostępność wybranych usług 4/5 października
Niedostępność wybranych usług banku 02/03 października
Niedostępność wybranych usług w nocy 25/26 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 24/25 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 17/18 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 16/17 września
Niedostępność wybranych usług banku 23 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 27 na 28 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 19 na 20 sierpnia
Ograniczenie w dostępności produktów i usług banku w nocy 13/14 sierpnia
Niedostępność wybranych usług w nocy z 23 na 24 lipca
Niedostępność wybranych usług w nocy z 16 na 17 lipca
Czy drogie ING nie przesadza trochę? Jak był tylko stary system komunikaty o pracach serwisowych były co najwyżej co miesiąc (a najczęściej to było kilka miesięcy). Teraz mamy komunikat praktycznie co kilka dni... nowy, cudowny system się aż tak sypie, że co wieczór trzeba go przekręcać, żeby dobrze działał? Albo może chcecie podążać ścieżką Facebooka z ich mantrą "Move fast and break things" i robicie "deploy" kolejnej wersji często bez należytego przetestowania (co by sie w sumie wpisywało w obserwacje)? Njuzflasz - FB od tamtego momentu ciut-ciut zmienił motto, a do tego ING jako bank powinien jednak lepiej dbać o stabilnosć usługi - wszak to nie żenujacy portalik społecznościowy tylko poważna instytucja....
09-10-2017 18:56 | Edytowano: 09-10-2017 18:58
wojciech pisze:Ekhm, ostatnio coś coraz częściej zaczęły pojawiać się komunikaty o "niedostępności" lub "pracach serwisowych" wiec rzuciłem okiem i trochę mi szczęka opadła:
Niedostępność niektórych usług w nocy z 15 na 16 października
Prace serwisowe w nocy z 12 na 13 października
Prace serwisowe w nocy z 8 na 9 października
Niedostępność wybranych usług banku 07/08 października
Niedostępność wybranych usług 4/5 października
Niedostępność wybranych usług banku 02/03 października
Niedostępność wybranych usług w nocy 25/26 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 24/25 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 17/18 września
Niedostępność wybranych usług w nocy 16/17 września
Niedostępność wybranych usług banku 23 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 27 na 28 sierpnia
Prace serwisowe w nocy z 19 na 20 sierpnia
Ograniczenie w dostępności produktów i usług banku w nocy 13/14 sierpnia
Niedostępność wybranych usług w nocy z 23 na 24 lipca
Niedostępność wybranych usług w nocy z 16 na 17 lipca
Czy drogie ING nie przesadza trochę? Jak był tylko stary system komunikaty o pracach serwisowych były co najwyżej co miesiąc (a najczęściej to było kilka miesięcy). Teraz mamy komunikat praktycznie co kilka dni... nowy, cudowny system się aż tak sypie, że co wieczór trzeba go przekręcać, żeby dobrze działał? Albo może chcecie podążać ścieżką Facebooka z ich mantrą "Move fast and break things" i robicie "deploy" kolejnej wersji często bez należytego przetestowania (co by sie w sumie wpisywało w obserwacje)? Njuzflasz - FB od tamtego momentu ciut-ciut zmienił motto, a do tego ING jako bank powinien jednak lepiej dbać o stabilnosć usługi - wszak to nie żenujacy portalik społecznościowy tylko poważna instytucja....
Niestety, tego typu sytuacje w ING to norma (!). Nic się nie zmieni dopóty, dopóki nie zostanie zatrudniona osoba, która ma pojęcie o tworzeniu oprogramowania, zarządzaniu jakością i to z doświadczeniem w programowaniu. A tak, jak to w korporacji, kilku(nastu) podwykonawców pracuje nad projektem, ale niestety, jest on bardzo słabo zarządzany. Na 100% nie ma właściwej osoby, która by zapanowała na takimi procesami jak Continuous Integration, Continuous Deployment, unit i e2e testy, etc.
Niektóre osoby z ramienia ING (czy to bezpośrednio czy pośrednio) dwoją się i troją z odpowiedziami tutaj i łagodzeniem sytuacji, ale prawda jest taka, że one nic, poza przekazaniem sprawy, a i to nie zawsze, nie mogą. Przekazana sprawa ginie "w tłumie" i nikt nie wie, co się z nią naprawdę dzieje.
Powtórzę to już kolejny raz: system ING (klient i makler(!)) są bardzo słabe zarówno technicznie, jak i merytorycznie. Zamiast tego, co potrzebne, są fajerwerki i elementy zajmujące pół ekranu nic nie wnoszące do funkcjonalności.
Pytanie do obsługujących to forum: czy ING przewiduje jakieś rekompensaty za braki w działaniu w ogóle lub utrudnieniach w działaniu swoich produktów? Jak narazie to tylko najprościej napisać: "mamy problem i pracujemy nad tym". Za dużo już to razy było. A może prościej będzie upublicznić kod (open source) i tzw. community szybciej to naprawi? Oczywiście, rozmarzyłem się, ale takie coś nie jest w ING możliwe.
10-10-2017 02:20
Lol... cenzura w wykonaniu ING? Czy kolega @cezaryt sam usunął swoje wiadomości? ;-)
Cóż, ING kiedyś wspominało, że najprawdopodobniej udostępni API, więc jest szansa, że nie będzie trzeba używać tego potworka... byleby tylko ich API działało lepiej...
10-10-2017 08:39
wojciech pisze:Lol... cenzura w wykonaniu ING? Czy kolega @cezaryt sam usunął swoje wiadomości? ;-)
Cóż, ING kiedyś wspominało, że najprawdopodobniej udostępni API, więc jest szansa, że nie będzie trzeba używać tego potworka... byleby tylko ich API działało lepiej...
Napisałem wiadomość a potem zauważyłem kilka błędów stylistycznych, to chciałem je poprawić. W pewnym momencie przy zapisie oryginalna wiadomość została usunięta i dostałem komunikat, że wiadomość oczekuje na moderację :-) Czyli po którymś tam poprawianiu wiadomości zostaje on automatycznie przesunięta do moderacji. Oczekuję, że pojawi się dzisiaj.
A co do API - zapomnij. Przez 2 lata ING nie może wprowadzić rzeczy, o które proszą użytkownicy, a co dopiero API :-)
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |