10-10-2017 12:56
Faktycznie nowy system częściej pada niż poprzedni. Popatrzyłem na portale i np. na bankierze ostatnio rządzi ING w alertach awarii. O wczorajszej pisała też gazeta, co nie jest zwyczajne.
Po prostu poszliście Państwo w wodotryski, zamiast stabilnej platformy. A jak nie ma dostępności do systemu, to i kółeczek nikt nie podziwia.
PS
Jak Państwo wyłączycie przelewy w starym systemie to może i z nowego okazjonalnie skorzystam (ponieważ już założyłem konto w innym banku), ale reklamację będę składał przy każdej możliwej okazji.
10-10-2017 17:12
@cezaryt - ING walczy z wprowadzeniem PSD2 (bo muszą) i nawet zorganizowali 24hcoding . com
Aczkolwiek patrząc na to co wprowadzili i z czym ciągle i dzielnie "walczą" (bo litości...) to jakoś tego nie widzę...
@mtommi najsmutniejsze jest to, że kiedyś to ING był wyznacznikiem stabilności i to inne banki się "sypały" :/
10-10-2017 17:40
wojciech pisze:@cezaryt - ING walczy z wprowadzeniem PSD2 (bo muszą) i nawet zorganizowali 24hcoding . com
Aczkolwiek patrząc na to co wprowadzili i z czym ciągle i dzielnie "walczą" (bo litości...) to jakoś tego nie widzę...
24hcoding to taki fajny event dla zabawy. Natomiast nie ma co liczyć na to, że jakakolwiek idea stamtąd (a także z tego forum) będzie wprowadzona w życie. Przerabiałem to już wielokrotnie w korporacjach. Klienci mogą sobie pisać dowoli a i tak Product Owner decyduje co będzie w Backlogu i jaki ma priorytet (zwykle "nice to have"). Dopóty, dopóki nie będzie aktywna osoba, która jest władna podejmować decyzje w sprawie systemu online ING (z Maklerem włącznie) dopóty jakakolwiek aktywność tutaj czy w innym miejscu będzie zawsze kończyć się sugestią z obejściem (np. w starym systemie można było zrobić akcję A, a w nowym można (lub nie) zrobić tak a tak) albo będzie komunikat "Dziękuję. Przekażę to do właściwej jednostki".
Niech ta "właściwa jednostka" zacznie być aktywna i udostępni jakieś narzędzie do śledzenia postępu załatwiania zgłoszeń.
Co do awarii ING: one były, są i będą. Ewidentnie brakuje porządnych procesów jakościowych (np. unit testy, e2e testy, continuous integration, continuous deployment, bvt, etc.). Ponadto, ten system ING jest bardzo powolny. Takie coś to może być oczekiwane po jakiejś małej aplikacji na bardzo słabym, współdzielonym hostingu.
Bodajże 2 lata temu (albo 1 rok, już nie pamiętam) zgłosiłem problem, że nie da się korzystać z aplikacji tylko z klawiatury. Na infolinii zapytano mnie czy nie mam myszki (facepalm).
Dopóty, dopóki jakiś "gruby" grubo nie straci i ING nie zapłaci milionów kary, dopóty nic się nie zmieni i nie dotrze, że niekompetencja powinna być zastąpioną kompetencją.
10-10-2017 17:49
Ty to wiesz, ja to wiem i... możemy sobie tak pisać :-)
Dawno dawno temu sugerowałem ING wprowadzenie chociażby uservoice - byłoby chociaż zgrubnie wiadomo co i jak, ale bank ma gdzieś potrzeby użytkowników i tyle...
16-10-2017 08:41
Hej.
W starym systemie była taka opcja jak NOTATNIK. Moim zdaniem przydatna. Posiadam dwa konta w banku i w przypadku konta oszczędnościowego notowałam sobie tam, ile pieniędzy mam odłożone na jakie cele itp. W tym nowym systemie nie mogę znaleźć takiej funkcji :/ czy NOTATNIK jest gdzieś zakopany w folderze o innej nazwie? Czy nie ma już czegoś takiego??
20-10-2017 18:30
@wojciech Niestety, wiemy, że ta lista jest długa. My też nie lubimy prac serwisowych, również jesteśmy klientami banku. Jednak musimy je robić – ze względu na kilka rzeczy.
Przede wszystkim bezpieczeństwo. Ktoś mógłby nam zarzucić, że chowamy się za szablonowym hasłem − ale naprawdę o to chodzi. Wszelkie prace modernizacyjne muszą się łączyć z bezpieczeństwem systemów i co najważniejsze – bezpieczeństwem Waszych pieniędzy.
Po drugie – cały czas staramy się usprawniać aplikacje, żeby wygodniej i szybciej Wam się z niej korzystało. Niestety, to też wymaga prac serwisowych. Jednak staramy się o nich informować z wyprzedzeniem i przeprowadzać w nocy – kiedy liczba użytkowników jest najmniejsza.
Zazwyczaj informujemy o tym na naszej stronie i w bankowości elektronicznej. Prosimy Was o wyrozumiałość. W tym roku planujemy jeszcze tylko kilka takich modernizacji. Mamy nadzieję, że potem będzie już z górki ;-)
@twinspierwszy Obecnie nie planujemy dodać Notatnika do Mojego ING. Przekazałem Twoja sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój bankowości internetowej.
23-10-2017 10:38
24-10-2017 11:10
Przykro nam, że Moje ING Ci się nie podoba. Mamy jednak nadzieję, że podczas dalszego korzystania zmienisz swoje zdanie.
24-10-2017 14:41
...albo bank
24-10-2017 15:50 | Edytowano: 24-10-2017 15:51
Wczoraj wyłączyliście Państwo Maklera w ING BankOnLine. Właśnie złożyłem reklamację, z tytułu braku instrukcji obsługi do Maklera w Moje ING. Ktoś kto to projektował miał więcej niż trzy spółki?
Dla ułatwienia dodam, że wrzucenie jej na Państwa stronę nie spełnia wymogów dostarczenia jej konsumentowi. Podobnie filmiki promocyjne nie są instrukcją.
Jutro wyłączacie przelewy w ING BankOnLine.....
Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |