Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Faktycznie nowy system częściej pada niż poprzedni. Popatrzyłem na portale i np. na bankierze ostatnio rządzi ING w alertach awarii. O wczorajszej pisała też gazeta, co nie jest zwyczajne.

Po prostu poszliście Państwo w wodotryski, zamiast stabilnej platformy. A jak nie ma dostępności do systemu, to i  kółeczek nikt nie podziwia.

PS

Jak Państwo wyłączycie przelewy w starym systemie to może i z nowego okazjonalnie skorzystam (ponieważ już założyłem konto w innym banku), ale reklamację będę składał przy każdej możliwej okazji. 

mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1171 z 1 332 (9 375 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@cezaryt - ING walczy z wprowadzeniem PSD2 (bo muszą)  i nawet zorganizowali 24hcoding . com

 

Aczkolwiek patrząc na to co wprowadzili i z czym ciągle i dzielnie "walczą" (bo litości...) to jakoś tego nie widzę...

 

@mtommi najsmutniejsze jest to, że kiedyś to ING był wyznacznikiem stabilności i to inne banki się "sypały" :/

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
244
89
02-03-2016
Wiadomość 1172 z 1 332 (9 311 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


wojciech pisze:

@cezaryt - ING walczy z wprowadzeniem PSD2 (bo muszą)  i nawet zorganizowali 24hcoding . com

Aczkolwiek patrząc na to co wprowadzili i z czym ciągle i dzielnie "walczą" (bo litości...) to jakoś tego nie widzę...

 


24hcoding to taki fajny event dla zabawy. Natomiast nie ma co liczyć na to, że jakakolwiek idea stamtąd (a także z tego forum) będzie wprowadzona w życie.  Przerabiałem to już wielokrotnie w korporacjach. Klienci mogą sobie pisać dowoli a i tak Product Owner decyduje co będzie w Backlogu i jaki ma priorytet (zwykle "nice to have"). Dopóty, dopóki nie będzie aktywna osoba, która jest władna podejmować decyzje w sprawie systemu online ING (z Maklerem włącznie) dopóty jakakolwiek aktywność tutaj czy w innym miejscu będzie zawsze kończyć się sugestią z obejściem (np. w starym systemie można było zrobić akcję A, a w nowym można (lub nie) zrobić tak a tak) albo będzie komunikat "Dziękuję. Przekażę to do właściwej jednostki".

 

Niech ta "właściwa jednostka" zacznie być aktywna i udostępni jakieś narzędzie do śledzenia postępu załatwiania zgłoszeń.

 

Co do awarii ING: one były, są i będą. Ewidentnie brakuje porządnych procesów jakościowych (np. unit testy, e2e testy, continuous integration, continuous deployment, bvt, etc.). Ponadto, ten system ING jest bardzo powolny. Takie coś to może być oczekiwane po jakiejś małej aplikacji na bardzo słabym, współdzielonym hostingu.

 

Bodajże 2 lata temu (albo 1 rok, już nie pamiętam) zgłosiłem problem, że nie da się korzystać z aplikacji tylko z klawiatury. Na infolinii zapytano mnie czy nie mam myszki (facepalm).

 

Dopóty, dopóki jakiś "gruby" grubo nie straci i ING nie zapłaci milionów kary, dopóty nic się nie zmieni i nie dotrze, że niekompetencja powinna być zastąpioną kompetencją.

cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1173 z 1 332 (9 304 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ty to wiesz, ja to wiem i... możemy sobie tak pisać :-)

 

Dawno dawno temu sugerowałem ING wprowadzenie chociażby uservoice - byłoby chociaż zgrubnie wiadomo co i jak, ale bank ma gdzieś potrzeby użytkowników i tyle...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
244
89
02-03-2016
Wiadomość 1174 z 1 332 (9 300 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Hej.

W starym systemie była taka opcja jak NOTATNIK. Moim zdaniem przydatna. Posiadam dwa konta w banku i w przypadku konta oszczędnościowego notowałam sobie tam, ile pieniędzy mam odłożone na jakie cele itp. W tym nowym systemie nie mogę znaleźć takiej funkcji :/ czy NOTATNIK  jest gdzieś zakopany w folderze o innej nazwie? Czy nie ma już czegoś takiego??

Odpowiedz
0 Lajków
twinspierwszy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-10-2017
Wiadomość 1175 z 1 332 (9 136 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@wojciech Niestety, wiemy, że ta lista jest długa. My też nie lubimy prac serwisowych, również jesteśmy klientami banku. Jednak musimy je robić – ze względu na kilka rzeczy.

Przede wszystkim bezpieczeństwo. Ktoś mógłby nam zarzucić, że chowamy się za szablonowym hasłem − ale naprawdę o to chodzi. Wszelkie prace modernizacyjne muszą się łączyć z bezpieczeństwem systemów i co najważniejsze – bezpieczeństwem Waszych pieniędzy.

Po drugie – cały czas staramy się usprawniać aplikacje, żeby wygodniej i szybciej Wam się z niej korzystało. Niestety, to też wymaga prac serwisowych. Jednak staramy się o nich informować z wyprzedzeniem i przeprowadzać w nocy – kiedy liczba użytkowników jest najmniejsza.

Zazwyczaj informujemy o tym na naszej stronie i w bankowości elektronicznej. Prosimy Was o wyrozumiałość. W tym roku planujemy jeszcze tylko kilka takich modernizacji. Mamy nadzieję, że potem będzie już z górki ;-)

 

@twinspierwszy Obecnie nie planujemy dodać Notatnika do Mojego ING. Przekazałem Twoja sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój bankowości internetowej. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
141
04-09-2015
Wiadomość 1176 z 1 332 (8 961 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy system jest beznadziejny. Przywróćcie stary!!!
piosz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
23-10-2017
Wiadomość 1177 z 1 332 (8 778 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Przykro nam, że Moje ING Ci się nie podoba. Mamy jednak nadzieję, że podczas dalszego korzystania zmienisz swoje zdanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 1178 z 1 332 (8 700 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

...albo bank Emotikon: Język

 

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
244
89
02-03-2016
Wiadomość 1179 z 1 332 (8 651 wyświetleń)

Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Wczoraj wyłączyliście Państwo Maklera w ING BankOnLine. Właśnie złożyłem reklamację, z tytułu braku instrukcji obsługi do Maklera w Moje ING. Ktoś kto to projektował miał więcej niż trzy spółki?

Dla ułatwienia dodam, że wrzucenie jej na Państwa stronę nie spełnia wymogów dostarczenia jej konsumentowi. Podobnie filmiki promocyjne nie są instrukcją.

 

Jutro wyłączacie przelewy w ING BankOnLine..... 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 1180 z 1 332 (8 631 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pomysł, każdy kto jest niezadowolony niech wrzuci adekwatną niską ocenę aplikacji w app store lub google play, jest to jedyny wskaźnik który może zainteresować osoby decyzyjne.

29-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Zgadzam się ze wszystkim co powyżej, aplikacja jest fatalna. Myślę że dopóki temat nie nabierze rozgłosu lub nie dotrze do kogoś komu zależy raczej nikt w ing nic nie zrobi.
Przy najbliższej wizycie w ...

29-02-2024
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Ciekawe że testy nie wyłapały nie działających skrótów. Ekran przyjazny dla użytkownika ale chyba takiego co ma 1 konto i jedną kartę, wtedy faktycznie nie ma problemu nie trzeba przewijać i mamy plus...

29-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy