Odpowiedz

Re: Re.: awaria?

Dziękuję bardzo za te straty na kontraktach terminowych na skutek Waszej awarii. No ale o prowizji za stratne zlecenia nie zapomnieliście, no i o opłacie za dostęp do niedostępnego modułu INGMakler też pamiętacie.

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 11 z 22 (12 040 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Składasz reklamacje? Ciekawi mnie jakie będzie stanowisko banku w tym przypadku.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 22 (12 033 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

zawsze mogą powiedzieć, że mogłem zadzwonić (bo u nich system administracyjny na pewno działał), takie pojedyncze jednostki mają na końcu listy więc szkoda pisać reklamację, po prostu czas zmienić bank, może będzie lepiej, np: DM BOŚ, tam przeniosę się od nowego roku

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 13 z 22 (12 020 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Próbować warto, a zawsze podzielisz się opinią, którą inni wezmą pod uwagę.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 22 (11 996 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

@mggmmmptys Wszelkie poniesione koszty spowodowane awarią modułu Makler zgłoś, jako reklamację:

- przez wiadomość w bankowości internetowej,

- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.pt.: 8.00-19.00),

- osobiście, w dowolnym oddziale banku.

Każde zgłoszenie dotyczące awarii będziemy rozpatrywać indywidualnie. 

 

Problem z modułem makler został rozwiązany i możesz już z niego skorzystać. Przepraszam za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 15 z 22 (11 959 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

U mnie na telefonie (windows 10 phone) wciąż brak uprawnień, nie mogę nic zrobić Emotikon: Smutny
Czy już coś wiadomo na temat tego braku uprawnień? Czy ja coś mogę zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 16 z 22 (11 856 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Zweryfikowali państwo? Bo na windows 10 phone wciąż brak uprawnień do zrobienia czegokolwiek
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 17 z 22 (11 779 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 18 z 22 (11 741 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?


alz pisze:
Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.

Ja mam BlackBerry i właśnie mnie wyśmiewają.

 

A tak poważnie, to składajcie reklamacje na wszelkie niedostępności systemu. Bank raportuje potem liczbę reklamacji, dodatkowo jest to waży Key Performance Indicator wewnątrz. Narzekacie na MojeING, a z ręką na sercu ile reklamacji poszło? Ja złożyłem więcej niż na poprzedni system przez naście lat.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 19 z 22 (11 461 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Udostępniliśmy wczoraj aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 20 z 22 (11 444 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy