Odpowiedz

Re: Re.: awaria?

Dziękuję bardzo za te straty na kontraktach terminowych na skutek Waszej awarii. No ale o prowizji za stratne zlecenia nie zapomnieliście, no i o opłacie za dostęp do niedostępnego modułu INGMakler też pamiętacie.

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 11 z 22 (10 881 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Składasz reklamacje? Ciekawi mnie jakie będzie stanowisko banku w tym przypadku.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 22 (10 874 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

zawsze mogą powiedzieć, że mogłem zadzwonić (bo u nich system administracyjny na pewno działał), takie pojedyncze jednostki mają na końcu listy więc szkoda pisać reklamację, po prostu czas zmienić bank, może będzie lepiej, np: DM BOŚ, tam przeniosę się od nowego roku

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 13 z 22 (10 861 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Próbować warto, a zawsze podzielisz się opinią, którą inni wezmą pod uwagę.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 22 (10 837 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

@mggmmmptys Wszelkie poniesione koszty spowodowane awarią modułu Makler zgłoś, jako reklamację:

- przez wiadomość w bankowości internetowej,

- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.pt.: 8.00-19.00),

- osobiście, w dowolnym oddziale banku.

Każde zgłoszenie dotyczące awarii będziemy rozpatrywać indywidualnie. 

 

Problem z modułem makler został rozwiązany i możesz już z niego skorzystać. Przepraszam za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 15 z 22 (10 800 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

U mnie na telefonie (windows 10 phone) wciąż brak uprawnień, nie mogę nic zrobić Emotikon: Smutny
Czy już coś wiadomo na temat tego braku uprawnień? Czy ja coś mogę zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 16 z 22 (10 697 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Zweryfikowali państwo? Bo na windows 10 phone wciąż brak uprawnień do zrobienia czegokolwiek
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 17 z 22 (10 620 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 18 z 22 (10 582 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?


alz pisze:
Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.

Ja mam BlackBerry i właśnie mnie wyśmiewają.

 

A tak poważnie, to składajcie reklamacje na wszelkie niedostępności systemu. Bank raportuje potem liczbę reklamacji, dodatkowo jest to waży Key Performance Indicator wewnątrz. Narzekacie na MojeING, a z ręką na sercu ile reklamacji poszło? Ja złożyłem więcej niż na poprzedni system przez naście lat.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 19 z 22 (10 302 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Udostępniliśmy wczoraj aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 20 z 22 (10 285 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy