Odpowiedz

Re: Re.: awaria?

Dziękuję bardzo za te straty na kontraktach terminowych na skutek Waszej awarii. No ale o prowizji za stratne zlecenia nie zapomnieliście, no i o opłacie za dostęp do niedostępnego modułu INGMakler też pamiętacie.

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 11 z 22 (9 988 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Składasz reklamacje? Ciekawi mnie jakie będzie stanowisko banku w tym przypadku.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 22 (9 981 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

zawsze mogą powiedzieć, że mogłem zadzwonić (bo u nich system administracyjny na pewno działał), takie pojedyncze jednostki mają na końcu listy więc szkoda pisać reklamację, po prostu czas zmienić bank, może będzie lepiej, np: DM BOŚ, tam przeniosę się od nowego roku

Odpowiedz
0 Lajków
mggmmmptys
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
02-05-2017
Wiadomość 13 z 22 (9 968 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Próbować warto, a zawsze podzielisz się opinią, którą inni wezmą pod uwagę.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 22 (9 944 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

@mggmmmptys Wszelkie poniesione koszty spowodowane awarią modułu Makler zgłoś, jako reklamację:

- przez wiadomość w bankowości internetowej,

- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.pt.: 8.00-19.00),

- osobiście, w dowolnym oddziale banku.

Każde zgłoszenie dotyczące awarii będziemy rozpatrywać indywidualnie. 

 

Problem z modułem makler został rozwiązany i możesz już z niego skorzystać. Przepraszam za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 15 z 22 (9 907 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

U mnie na telefonie (windows 10 phone) wciąż brak uprawnień, nie mogę nic zrobić Emotikon: Smutny
Czy już coś wiadomo na temat tego braku uprawnień? Czy ja coś mogę zrobić? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 16 z 22 (9 804 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Zweryfikowali państwo? Bo na windows 10 phone wciąż brak uprawnień do zrobienia czegokolwiek
Odpowiedz
0 Lajków
ludwika34
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2017
Wiadomość 17 z 22 (9 727 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 18 z 22 (9 689 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?


alz pisze:
Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.

Ja mam BlackBerry i właśnie mnie wyśmiewają.

 

A tak poważnie, to składajcie reklamacje na wszelkie niedostępności systemu. Bank raportuje potem liczbę reklamacji, dodatkowo jest to waży Key Performance Indicator wewnątrz. Narzekacie na MojeING, a z ręką na sercu ile reklamacji poszło? Ja złożyłem więcej niż na poprzedni system przez naście lat.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 19 z 22 (9 409 wyświetleń)

Re: Re.: awaria?

Udostępniliśmy wczoraj aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 20 z 22 (9 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024, dochód

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

28-03-2024
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy