22-11-2017 15:12
Dziękuję bardzo za te straty na kontraktach terminowych na skutek Waszej awarii. No ale o prowizji za stratne zlecenia nie zapomnieliście, no i o opłacie za dostęp do niedostępnego modułu INGMakler też pamiętacie.
22-11-2017 15:17
22-11-2017 15:23
zawsze mogą powiedzieć, że mogłem zadzwonić (bo u nich system administracyjny na pewno działał), takie pojedyncze jednostki mają na końcu listy więc szkoda pisać reklamację, po prostu czas zmienić bank, może będzie lepiej, np: DM BOŚ, tam przeniosę się od nowego roku
22-11-2017 15:33
22-11-2017 16:02
@mggmmmptys Wszelkie poniesione koszty spowodowane awarią modułu Makler zgłoś, jako reklamację:
- przez wiadomość w bankowości internetowej,
- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.pt.: 8.00-19.00),
- osobiście, w dowolnym oddziale banku.
Każde zgłoszenie dotyczące awarii będziemy rozpatrywać indywidualnie.
Problem z modułem makler został rozwiązany i możesz już z niego skorzystać. Przepraszam za powstałe utrudnienia.
22-11-2017 22:03
23-11-2017 08:28
23-11-2017 09:10
27-11-2017 12:29
alz pisze:
Windows 10?? Wcale mnie to nie dziwi bo bank chce być na "fali", a małolaty do których szczerzy się ING używają tylko ajfonów i ***jfonów z androidem. To i tak dobrze że nie masz BlackBerry bo by Cię wyśmiali.
Ja mam BlackBerry i właśnie mnie wyśmiewają.
A tak poważnie, to składajcie reklamacje na wszelkie niedostępności systemu. Bank raportuje potem liczbę reklamacji, dodatkowo jest to waży Key Performance Indicator wewnątrz. Narzekacie na MojeING, a z ręką na sercu ile reklamacji poszło? Ja złożyłem więcej niż na poprzedni system przez naście lat.
28-11-2017 07:35
Udostępniliśmy wczoraj aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |