20-11-2017 12:03
Potrzebuję wykonać przelew. Dziś. Najlepiej przed południem.
Czekam na zaksięgowanie dwóch dużych przychodów.
Kiedy Wasz system wreszcie zacznie działać?
Od wprowadzenia nie-moje ING awaria goni awarię.
20-11-2017 12:32 | Edytowano: 20-11-2017 12:32
u mnie podobnie. Dotychczasowo wykonane transakcje zaczęły tracić przypisane kategorie. Próba dostępu do analizatora wydatkow wykrzacza system i trzeba sie logować poprawnie.
Naprawdę zastanawiająca jest ilość problemów na które cierpi ten system informatyczny.
20-11-2017 12:35
20-11-2017 17:55
Obecnie pracujemy nad przywróceniem procesów sprzedażowych, moich rabatów i wykresów w Moje ING. Z pozostałych funkcji możecie już skorzystać. Awaria nie miała wpływu na księgowanie przychodów. Przepraszamy Was za te kłopoty dzisiaj.
20-11-2017 19:38
20-11-2017 19:43
Analizę wydatków planujemy udostępnić jutro.
20-11-2017 21:37
Serdecznie dziękuję za informację.
Czy wiadomo, w którym dniu tygodnia zostaną przywrócone kategorie wykonanych transakcji?
21-11-2017 16:19
Przywróciliśmy dzisiaj wszystkie funkcje w Moje ING.
21-11-2017 22:16
21-11-2017 22:23
Zweryfikujemy to i wrócimy z odpowiedzią.
Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |